'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Even een vraagje hier op het forum… zit er hier iemand tussen wiens naam Jasmin Hofman is?

Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

1 like

Hoi Irma,

Het is ook een leuk spontaan idee en ik was er graag heen gegaan , wanneer ik zou kunnen ( maar helaas…).
Neem het ook niemand kwalijk, maar had het leuk ( en ook spannend )gevonden om erbij te zijn.
Ga jullie ook nog het aftreden van Mubarak vieren ??

Nogmaals veel plezier allemaal !!

Groetjes Hadiya :zon02:

Julie,

Een hele fijne tijd gewenst!!!
Heel veel plezier allemaal bij het uitzwaaien aankomende zondag,
als Joris Linssen van het programma Hello Goodbye hiervan wist…

Groetjes
Pit:dag:

Irma,

je had het als grapje over een flasmob met als thema Egypte.
Mijn fantasie sloeg direct op hol: groep mensen komt aanrennen om vervolgens een menselijke pyramide te bouwen…haha

Hahaha ja heb ik ook al aan zitten denken, straks staat die man voor onze neus met zn camera… En wat doen jullie hier? Ehhhhh… nou… eh… hahahaha…

Dat zal ik nu zal leuk vinden als hij er is en ons komt vragen wat wij op Schiphol doen kunnen we gelijk Egypte promoten.
Wie komen er nu? Irm, Dreetje en Muchacha wie nog meer kom op mensen.

1 like

Maar als ik kom, hoe herken ik jullie???:zon02:…zal ik een spandoek maken :vak02::vak02:

g

De uitgang van de ns daar had irm het over om daar af te spreken is daar ook een winkel bij gewoon een makkelijk herkenningspunt? Ik kan het niet zo goed heugen het is lang geleden dat ik ben gevlogen van Schiphol.
Jullie en ik komen met de trein aan ze heeft een zilveren koffer verder denk ik maar nummers uitwisselen.

Raks ben je aan het feesten in Gent nu?

oke komt goed nog even nummers uitwisselen en als ik bel en ik zie iemand opnemen dan walk like a egyptian naar jou toe

http://www.thepoke.co.uk/2011/01/29/walk-like-an-egyptian/

https://lh6.googleusercontent.com/_Uc53v1VTG8Q/TV2F5VRPeNI/AAAAAAAAABE/YydKSLWAzEA/Walk%20like%20an%20egyptian2.JPG

1 like

Hey meiden,

ik denk niet dat wij komen, heb het niet zo ruim door afgelopen vakantie en die veel te duren parkeerplaatsen op schiphol en lunchen word denk ik een beetje teveel. Misschien verander ik nog van gedachten, zo ja dan ben ik wel te herkennen aan een egyptisch babytje in een maxi cosi :wink: hoelaat spreken jullie af? Ik blijf twijfelen, want het lijkt me wel heel leuk om een paar in het echt te zien!

gezellig zal je kindje wel in het echt willen zien en jou ook natuurlijk ik heb ook niet zo heel veel centjes en moet ook treinkaartje kopen we kunnen ook onze eigen brood meenemen of lekkere dingen van thuis meenemen???
wij hebben om 11.00 afgesproken.

Dames, bij de Kruidvat kan je een treinkaartje kopen voor €12.50 en daarmee kan je de hele dag meereizen…:wereld: is alleen voor een zaterdag of zondag…

Uitgang van de NS, dat is dus bij Delifrance??

ooohhh oke is die aanbieding voor nu geldig?

wow ik zag het net die ga ik zeker halen scheelt mijn 10 euro anders heb ik ook 40 procent korting maar van dat tientje kan ik lekker koffie etc kopen thanks ik had laatst al gekeken helemaal niets dus is net in de aanbieding woowwww ga vanmiddag hem ophalen

Haha, ja Raks ik wou nog naar Antwerpen gaanvoor de ‘frietrevolutie’ , toch maar niet gedaan :stuck_out_tongue:

Have fun zaterdag, ladies!!

Wat ik nog wou zeggen was dat egyptenaren eigenlijk wel mooie handen hebben over het algemeen :smiley: Klinkt misschien raar, maar ik vind van wel :stuck_out_tongue:

grtjs