'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ik moet nog even kijken of ik het zondag ga redden… heb ook een verjaardag 's middags en het word misschien voor Jasmin een wat te lange dag dan! Dus ik ga er nog even over nadenken!

En tja op een rokende plek afspreken is niet zo’n top idee hoor :wink: ik was uiteraard tijdens mijn zwangerschap gestopt, maar afgelopen vakantie in egypte weer een beetje begonnen en sinds ik terug ben rook ik er 4 per dag ofso, maar ben sinds gister eigenlijk weer gestopt :S haha

sorry dat ik zo weinig schrijf en reageer, ik lees alles! Maar heb het af en toe zo druk en met 1 hand typen is gewoon vreselijk onhandig!

Dreetje, thnx voor je reactie op de foto, die foto betekend idd heel veel voor mij!

Allemaal walk like an egyptian… :slight_smile:

Ik zal kijken…maar ben best verlegen hoor lol2

helaas, ik kan er zondag definitief niet bij zijn :frowning:

ik wens jullie heel veel plezier en misschien dat we binnekort nog eens zo’n meeting organiseren!

Hoihoi allemaal,

zo ik ben nieuw hier :wink: en zal ook eventjes mijn verhaal vertellen wel zo netjes natuurlijk!! Heb het even gekopieerd vanuit een ander topic hoor zo’n verhaal!!

tja hier ook eentje die toch voor de charmes van een Egyptische man is gevallen…
Zal eerst even wat over mezelf vertellen. Ik ben 21 jaar oud en heb 2 jaar lang een lange afstand relatie gehad met een Turkse jongen. Hij ging dus inderdaad na 2 jaar om geld vragen en hij was ook niet zo trouw als ik altijd dacht. Dus vrij snel einde relatie.
Ik zou in 2010 in september nog 2 weken haar hem toe gaan maar onze relatie is overgegaan in juli dus meteen alles geannuleerd. Mijn ouders vonden het zo sneu voor mij dat ik in augustus nog 2 weken met hen mee ben geweest naar Hurghada waar ik een jongen heb leren kennen. Puur vriendschappelijk gewoon gezellig mee wezen stappen e.d. Het klikt onwijs goed tussen ons maar dan echt alleen vriendschap.
Na een rot periode weer terug in Nederland had ik even een break nodig en besloot weer alleen naar Egypte te gaan. Hurghada weer en hetzelfde hotel. ( ook wilde ik graag gaan snorkelen en Luxor zien :wink: )
Mijn goede vriend werkte nog steeds in het hotel en wederom regelmatig gaan stappen met hem.
Maar hij wilde meer en kreeg gevoelens terwijl ik die niet had. Dus goed over gesproken en toch afstand van elkaar genomen.

Na een paar dagen leerde ik een gezinnetje kennen waarmee ik wat activiteiten heb ondernomen. Ook zijn we gaan winkelen, waarop ik heel even op hun zoontje van 3 heb gepast. Daar zit ik voor een winkel en ik kijk in de mooiste ogen die ik heb gezien. Het kindje loopt weg en hij vangt hem op…en ik keek in zijn ogen en was verkocht. Daarna komt de vader van het kind aangelopen en ik loop verder met hen zonder ook maar een woord te hebben gewisseld met deze mooie man :wink:

Paar avonden later ga ik met de vrouw van het gezinnetje samen stappen in Havana. Het is haar laatste avond dus we gaan nog even knallen :wink: Daar binnen komt er een leuke kerel naar me toe die met me wilt dansen, maar ik heb daar geen zin in want heb m’n buik wel vol van mannen eigenlijk. Hij blijft terug komen en ik loop met m’n “vriendin” naar de bar om wat te drinken te bestellen en hij staat daar ook. Hij spreekt mijn “vriendin” aan omdat hij graag met me zou willen dansen. Hij deed dit wel op zo’n leuke manier dat ik best moest lachen en dus toch maar een dansje waagde met hem.
Kort gezegt een hele gezellige avond gehad met hem. Hij vraagt tegen sluitingstijd of ik met hem mee wil gaan om wat te gaan drinken bij zijn vriend. En ik zie allerlei enge scenario’s voor me en wil eigenlijk niet, maar ik wil eigenlijk ook niet weg bij hem. Hij beloofd me dat zodra ik weg wil we met de taxi direct terug gaan naar het hotel en ik besluit dan toch nog maar een theetje te gaan drinken bij zijn vriend. voordat ik het weet is het al weer ochtend en hebben we heel de nacht zitten kletsen. Hij vraagt of ik dan toch niet wil blijven slapen, natuurlijk mag ik in een eigen bed liggen ik hoef niet bij hem als ik dat niet wilt. Maar ik ben natuurlijk ook maar een mens :wink: dus lig gewoon bij hem in bed. Er gebeurt verder absoluut niks ik ben gewoon in zijn armen in slaap gevallen.
De volgende ochtend gaat hij naar de moskee en ik drink koffie op het teras aan de overkant, we gaan samen naar zijn winkel…Ik moet lachen want ik zie zijn winkel en weet meteen dat hij die ontzettend mooie man is die ik eerder die week al had gezien. ( had tot dan toe de link nog niet echt gelegd :wink: ) hij vraagt waarom ik lach en ik vertel het hem. Hij weet het nog precies zelfs wat ik aan had die dag en verteld dat hij me toe al had willen aanspreken maar dacht dat het jongentje mijn zoontje was en ik getrouwd was.
We brengen mijn laatste dag samen door en wederom val ik s’avonds in zijn armen in slaap.
De volgende ochtend brengt hij me naar mijn hotel waar ik uitcheck en nog even naar zijn winkel ga om afscheid te nemen. Ik krijg zijn telefoonnummer want ik ken het mijne niet uit mijn hoofd en heb mijn telefoon niet bij dus ik beloof hem s’avonds als ik in Nederland bel even een smsje te sturen. Dan ga ik terug naar het hotel waar ik opgehaald wordt.
In de bus kom ik erachter dat ik zijn nummer niet goed heb opgeslagen en hij had mijn nummer niet dus ik kon geen contact houden…aangekomen op het vliegveld pak ik een taxi en pin nog wat geld en laat me naar zijn winkel rijden waar hij heel verast vraagt of ik blijf en of mijn vlucht niet ging? Ik moet snel zijn want ik moet dus wel mijn vlucht halen en vertel hem dus heel snel dat ik zijn telefoonnummer moet hebben, waarop ik zijn kaartje krijg, hij schrijft het op en ik zet het nogmaals in mijn telefoon en geef ook mijn nummer deze keer zodat het niet meer mis kan gaan. Snel nog een dikke knuffel en ik spring weer in de taxi om me weg te laten brengen naar het vliegveld waar ik dan toch weer terug vlieg naar Nederland.
Zoals beloofd stuur ik hem s’avonds een smsje waarop hij me al belt als ik nog niet eens bij de bagageband ben! Het verast me maar stiekem ben ik toch wel blij om zijn stem te horen.
Sindsdien belt hij iedere avond om even mijn stem te horen en ik bel hem nog wat later puur omdat ik hem wel mis.

Moet heel eerlijk zijn dat ik hem wel heb getest want ik wil niet weer dezelfde ellende als bij mijn ex. Ik heb heel het internet afgelopen om te kijken of ik wat kon vinden en aangezien het nu even niet lekker gaat in Egypte en hij het financieel even niet rond kan breien heb ik gevraagd of hij 200 euro wilde van mij, waarop gelukkig zijn antwoord was : No i don’t accept your money i could live before i met you without your money and i can do it now as well!!
Wat mij toch best opluchte.

Waarschijnlijk ga ik terug in April, hij is druk op zoek naar een ticket voor me want hij staat erop om dat te betalen want ik kan er toch niks aan doen dat hij in egypte woont? Dus waarom zou ik dan mijn eigen ticket moeten betalen.
Het klinkt misschien stom maar ik geniet ervan van een man die me behandelt als een prinses, maar ik ben ook ontzettend bang dat ik teveel om hem ga geven en het afloopt zoals met mijn ex.

Zo tot zover mijn verhaal en tips over goedkope tickets zijn altijd welkom

Heel veel plezier beiden!!
Groetjes
Pit:dag:

Over the Moon…veel geluk samen :cheer:…kijk op jetair, neckermann, arke etc voor tickets…

dank je wel!! Ik zit echt al tijden te zoeken naar een forum over Egyptische liefdes haha gewoon om m’n ei kwijt te kunnen! Weet wel dat ik er bij mijn ex heel veel aan heb gehad om met vrouwen die in dezelfde situatie zaten te kletsen! ( maar dat is een turkse liefdes forum en tja met egypte ligt het weer net wat anders)

E-dreams zou ook een goeike moeten zijn!

Geniet maar kijk uit je doppen! vragen of iemand de eerste nacht wil blijven slapen? Ik weet het niet… Maar dat zal mijn mening weer zijn :stuck_out_tongue:

grtjs

haha dat blijven slapen zat ook absoluut niet in de planning hoor :wink: maarja het kwam zo uit en er is verder ook niks gebeurt buiten puur alleen slapen :wink:

Genieten doe ik zeker, maar ik kijk nog meer uit m’n dopen en hou m’n ogen wagenwijd open! Bij mijn ex ging het allemaal erg snel, eerste avond dat we elkaar zagen meteen een relatie en 7 maanden later toen we elkaar voor het eerst weer terug zagen verloofd. En daar is alleen ellende uit voort gekomen dus we gaan gewoon rustig aan.

Eerst maar eens kijken of hij in April nog net zo leuk is en elkaar maar eens beter leren kennen. En zodra ik aan mijn gevoel ga twijfelen is het afgelopen tussen ons.
Bij mijn ex had ik al bijna 8 maanden twijfels of hij het wel zo goed bedoelde met mij en of het wel wederzijds was en dat bleek later dus toch niet het geval.
Ga dus altijd op mijn eigen gevoel af nu en ik blijf niet meer vast houden aan de droom van het romantische plaatje en ze leefde nog lang en gelukkig :wink: al zou het mooi zijn :smiley:

over the moon… geniet ervan!!
Ik ga in april ook weer terug naar hurghada, laat me even weten wanneer je gaat misschien zitten we in hetzelfde vliegtuig:zon02:

dat zou gezellig zijn!! Ik ga waarschijnlijk eind april zo rond de 20ste voor 2 weken.
waar heb jij een ticket geboekt? ik vind het allemaal zo duur. maarja weet ook eigenlijk niet wat een normale prijs is voor een vlucht naar Egypte boekte normaal natuurlijk alles bij elkaar met hotel erbij!

Ik ga 5 april voor 2 weken dus gaat hem niet worden:( ik ga altijd alleen op een ticket ik heb vrienden daar wonen dus voor mij is het makkelijk.
Ik weet dat het nergens op slaat maar ik ben absoluut geen vlieger dus wil altijd met transavia vliegen (vraag me niet waarom).
:retard:

Ik boek deze keer ook alleen een ticket.

ach en waarschijnlijk heb je gewoon een hele goede ervaring met Transavia :wink: niks mis mee toch?

Ben alleen zo zenuwachtig voor het overstappen, heb namelijk nog nooit hoeven overstappen met een vlucht en alles wat ik zie is met een overstap op Cairo.

Pas wel op hoor en blijf met je beide benen op de grond hoe leuk het ook allemaal is en laat je zeker niet te snel overhalen. (zal je vast al vaker gehoord hebbenlol2)

Ach dat komt wel goed hoor zon overstap stelt niet zoveel voor dat komt vanzelf goed!
In welk hotel verbleef je in Hurghada de eerste keren?

haha ik heb hiervoor een lange afstands relatie gehad met een Turkse jongen :wink: weet dus precies wat ik wel en absoluut niet wil en heb er veel ervaring op gedaan :wink: Dus ik blijf zeker met beide benen op de grond :smiley:

Ik ben 2x in Jungle Aqua Park geweest, resort is nu 1,5 jaar open weet niet of je dat kent?

zo ik ga nu maar eens werken bah helemaal geen zin in :wink:

Iedereen gaat blijkbaar in April! Ja dan zijn wij hopelijk meer vertegenwoordigd dan de Russen, hoewel die moeilijk te kloppen zijn. :stuck_out_tongue:

Alle touroperators bieden nu reizen aan met 40% korting richting Egypte, ja wij hebben al gereserveerd, dus daar gaan de centen…

oooh ik hoop dat dat ook voor de tickets geld :stuck_out_tongue: net te horen gehad dat mijn vakantie goed gekeurt is dus 20 april ga ik weer :smiley:

Hoi dames ,

Ook ik had het leuk gevonden om zondag langs te komen, maar ik ga a.s. zaterdag een paar dagen naar de U.K. toe, dus dat gaat helaas niet lukken.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal een super gezellige dag wordt en dat er nog wat foto’s worden gemaakt, ( voor diegene die er niet bij kunnen zijn ) en misschien wanneer het goed bevalt, kunnen we dan nog een keer zoiets organiseren en dan liefst ruim op tijd, zodat er meer mensen kunnen komen !!

@ Julie; heel veel plezier in Egypte en een hele goeie vliegreis toegewenst !!:vak01:
Lekker een weekje er tussen uit, geniet er met volle teugen van.

Groetjes Hadiya :zon02:

@ Suusje84, het is een prachtige foto!
Fijn dat het zo goed is gegaan.