'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Oh haha ja typefoutje :slight_smile: 20e, i know…

K 21 jaar getrouwd wwwoooowww das lang gefeliciteerd.
Zal het heel leuk vinden om jullie K en M te zien in Alex wat jullie daar zoal doen etc ben heel benieuwd ik vind Alex namelijk ook een hele leuke stad.

Wat lief dat je me naam noemt (K)
Maar ik voel me niet welkom op het forum, laat staan zo’n meeting :wink:

iedereen is van harte welkom hoor en ook jij face to face is altijd anders praten dan op het forum

1 like

Ik vlieg 5 april voor 15 daagjes:cheer::cheer:
Wat leuk een dat jullie gaan afspreken zondag word vast een gezellige boel!!

Susu, iedereen is welkom! we vliegen hier elkaar vaak genoeg digitaal in de haren, maar ach, daarvoor is het ook een vrouwentopic :wink: het is onmogelijk zoveel vrouwen bij elkaar te hebben en de vrede te handhaven :wink:

ik hoop zondag ook te komen, al kan ik nog niet zeker zeggen of het lukt. Mocht het wel lukken zal ik in ieder geval mijn hurghada Hard Rock Cafe “Revolution” shirt aandoen :smiley:

2 likes

Ik vlieg woensdag naar irak :slight_smile:
Dus kan ik er niet bij zijn!
Maar bedankt

hoera morgen naar schiphol mijn vriend ophalen wel jammer dat hij vertraging heeft dus niet smorgens om 8 uur maar smiddags om 6 uur er is maar hij blijft 3 maanden dus het maakt me niet zoveel uit
heerlijk niet meer elke dag chatten maar gewoon samen lekker op de bank zitten en gewoon normaal leven ik hoop dat de komende 3 maanden lekker langzaam gaan
ik zie dat veel meiden naar egypte gaan ook heerlijk lekker warm ik wens jullie veel plezier
groetjes pien

hey shisha,

hoe gaat t met t kindje in je buik? gaat t oke? Ik hoop dat t goed met je gaat!

zoals al eerder gezegd, zit ik in Oostenrijk, anders had ik er graag bij willen zijn om julie uit te zwaaien!

xx suus

jammer raks is ook wel een reis voor je maar nu doen we Nederland volgende keer Brussel Zaventem?

Gefeliciteerd Pien. Ik hoop dat jullie een hele mooie tijd hebben samen.
Leuk idee om met z’n allen uit te zwaaien. Ik weet nog niet of het me lukt, maar zal kijken.
Het begint bij mij ook wel weer te kriebelen, maar duurt nog even voordat ik weer naar Egypte ga.

Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt. Flashmobs worden veelal georganiseerd via moderne communicatiemiddelen zoals het internet.

Wat ongebruikelijks heb je in gedachten?

Hey hey…@dreetje, telefoonverkeer doet het gewoon, zeg gewoon tegen die arabische dame dat ze je je moet doorverbinden…ehehehehe…

Pien…have fun…

P.S. kan ik zondag Julie ook uitzwaaien?:cheer: just kidding…

@ Muchacha: tuurlijk mag je ook komen!! Kom! Iedereen is welkom!!

tuurlijk kan je jullie ook komen uitzwaaien gezellig tot dan en doen we 11.00 afspreken wat is een goede verzamelpunt ergens net buiten voor een peukie??

Nee niet iedereen mag kletsen, dan wordt t zo’n kippenhok :wink:

Aaaaah… heb M nog steeds niet gesproken… begin me toch een beetje zorgen te maken, morgen is t een week geleden dat ik wat heb gehoord… Baal er flink van en weet niet helemaal wat ik er van moet denken, heb ik vandaag ook nog een kadootje dat ik van hem heb gekregen kapot laten vallen :frowning: Bah…

Ik wens jullie zondag allemaal alvast veel plezier bij het uitzwaaien van Julie op Schiphol!!! Het zal een gezellige boel worden met veel geklets en niet vergeten de peukies (Camilla).:cheer:

En iedereen die binnenkort naar Egypte komt een hele fijne vakantie!! >>>

En Irma tot juni, al je op bezoek bent in Alexandria! :zon02:

Ja wij komen met de trein wij komen zonder vertraging aan om 10.51 dus uitgang van ns is prima en verder bellen we wel.
Hahaha ja de peukies pppffff ik heb de afgelopen 2 weken niets anders gedaan nu is het wat rustiger in Egypte dus hopelijk wordt het weer minder met roken of helemaal niet meer.
Tot april in alex