ah het hangt allemaal van mij af??? lol2
ja ik dacht rond die 10u aan te komen, is supervroeg voor mij om te vertrekken maar dan hebben we wel ff tijd natuurlijk om een babbeltje te slaan…
of met de thalys is sneller, maar rijdt pas om 9u50, kom ik dan wel aan om 11u30…
ik zal het morgen ff op mijn gemak bekijken want was vandaag helse drukke dag, morgen ook wel maar dan maak ik gaatje om dit ff na te checken.
ziet iedereen dit dan zitten?? wie is er allemaal present?
ik zal het morgen checken heb net gezien ook dat ik een iets latere trein kan nemen ook ben ik om 11u09 in schiphol.
moet enkel nog regelen dan hoe ik in brussel geraak voor die trein te nemen. ma kan ik wel regelen dnek ik, want met da bagage-gesleur
tegen morgennamiddag weten we dan al mss wat meer ook over wie er allemaal zou komen
aaah hihi fijn!
de toeristische pleisters zullen toch wel al terug open zijn hoop ik…
ja ik plan nog niet teveel op voorhand ikz ie wel als ik aankom hoe de sfeer is ed en of het gemakkelijk rondreizen is in egypte
Hoi,
In luxor zijn alle sites nu al open, er zijn wel veel winkeltjes gesloten en dergelijjke.
Ik vertrek met het vliegtuis op 20 feb maar vanuit brussel met egyptair. Dus geen schiphol voor mij is wss iets te ver vanuit west-vlaanderen.
hey jullie neem je de internationale trein voor mij is het makkelijker om dan in Roosendaal op te stappen en indd het is vroeg maar wel leuker en meer tijd voor een babbeltje en een hapje ik ga natuurlijk niet helemaal naar Schiphol voor een uurtje ofzo.
heb relatie met egyptenaar is nog pril zullen tegen problemen oplopen ook vawege de afstand maar liefde is echt hoe is jou ervaring met een langeafstandsliefde
hoi camilla
ja ben van zin de IC trein te nemen is voor mij ook makkelijker, moet ik juist zien of iemand mij in brussel kan afzetten
zoek dan gewoon de trein af naar een meid met een grote zilveren valies en dan heb je mij
idd zou het ook stom vinden om allemaal gezellig samen af te spreken voor een uurtje
Ja kijker echt naar uit Kaumeya!!
hopelijk nog steeds dat aangename sfeertje als ik toekom
mijn plan was om bij mijn volgende reis egypte naar alexandrië te komen!! helaas zal ik er wss niet geraken
met wat er afgelopen weken was gebeurd had ik al gezegd dat ik het tumult niet ging gaan opzoeken en naar alex komen… nou twijfel ik wel maar ben er ook maar een weekje (2 weken was nét niet haalbaar voor mij) dus ga tijd tekort komen en weet ook niet in hoeverre het gemakkelijk is nu om van punt A naar punt B te komen. ook reis ik samen met een egyptenaar dus hoop dat we niet teveel problemen gaan hebben en als ‘koppel’ gaan aanschouwd worden (haram dus )
Alexandrië staat dus nog steeds op mijn agenda!!
Ooit geraak ik er wel!! ik blijf proberen!
wie weet worden we mss ooit zelfs buren!!
Wel kort, een weekje zeg!!
Je bent altijd welkom in Alexandria. Ja, leuk buren. Mloos is ook mijn buurvrouw en toevallig ontmoet via dit forum.
Ben je van plan om in de toekomst in Egypte te gaan wonen?
**Alexandria **is voor mij de mooiste stad van Egypte en ik woon er met heel veel plezier. De zee, de sfeer, de mensen en natuurlijk mijn man die uit Alexandria komt!!! (deze maand 21 jaar getrouwd)
Ik wens je in ieder geval een hele fijne week in Egypte en alvast succes met je nieuwe baan bij Jetair!!! :kus:
ja heb enorm getwijfeld om 2 weken te komen, heb ook al eens gemaild naar skytours of het eventueel mogelijk was indien ik ter plaatse besloot om toch langer te blijven of ik mijn ticket kom omboeken naar de week erna
maar dan gaat het wel énorm krap worden, heb wel tijd om te blijven maar moet nog heel veel praktische zaken regelen in belgie voor mijn vertrek!! mijn meubels moeten nog verkocht geraken ed… anders was het zéker 2 weken geworden!
dank je wel kaumeya!! ik hoop dat ik het graag ga doen!
en ja ik hoop ooit op een dag, als ik het beu ben van de wereld te zien om mij in egypte te settelen
ben absoluut verliefd op het land!! en als ik kan kiezen wordt het alexandrië
:cheer:
en dikke proficiat met je 21 jaar huwelijk!!
:cheer:
gezellig moeten we zeker doen wij komen denk ik eind april moeten nog even een leuke ticket scoren ik zal een weekje of 10 dagen blijven en M blijft 2 tot 2,5 week
Ik ben er ook bij de 10e! Hoe laat en waar op Schiphol? Ik heb helaas geen vlag
Stand staat nu op Irm, Julie, Camilla (?), Suus84 (?) en ik… toch? Wie komt er nog meer?
@ Irm misschien moeten we t ook ff via facebook regelen, kijken hoeveel mensen we binnen een week op de been krijgen om Julie uit te zwaaien hahaha…
Oh en nog een vraagje, weer over die vervelende telefoon want ik hem M noig steeds niet gesproken. Eerder kreeg ik steeds de Arabische dame. Nu gaat meestal de telefoon wel over maar normaal als er dan niet op genomen werd dan hoorde ik gewoon een toon en ozak ik op mn schermpje: geen antwoord, opnieuw proberen?
Nu gaat ie over maar hoor ik dan op het eind ‘deze mobiele telefoon is momenteel niet bereikbaar blabla’ maar staat op mn schermpje ‘geen antwoord, opnieuw proberen?’
Gaat ie dan oecht over daar in verweggiestan of niet??
Met Lebara hoor ik hem over gaan en doet ie t meestal net als normaal (dus niet 'deze mobiele telefoon is momenteel niet beschikbaar blabla).
Wow wat een verhaal… sorry hoor… probeer te begrijpen offie nou overgaat of niet… ARGH!!
dreetje het is de 20ste hoor volgende week zondag maar gezellig wat wordt de verzamelplek om 11.00? dan heeft jullie 2 uurtjes om lekker te kletsen
raks, susu komen jullie ook en wie nog meer?