'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik kom net van Duitsland, pasgeboren nichtje heeft een longontsteking en ben ff een dagje gaan helpen.
Ik hoorde de nieuws een uur later, terwijl ik het gister nog elke minuut volgde, dus heb het soort van gemist!!

Maaar, ik ben echt echt blij, ik gun het ze van harte… En inshAllah zal het vanaf nu alleen maar beter gaan!!

Ja, we kunnen toch samen vliegen.

Het was jou idee, dus hoor je erbij te zijn!!

wie komen er allemaal wanneer en waar lijkt me wel gezellig een keer face to face kletsen

Ik zal er zijn

De 20e op Schiphol. Dan gaan we mensen uitzwaaien (met jaloerse blikken natuurlijk :wink: ) en daarna gaan de achterblijvers nog wat drinken op Schiphol :smiley:

dat is op een zondag zijn er nog mensen die vanuit België gaan? kunnen we samen treinreizen of met de auto ik heb alleen geen auto

Oh en eh… wie zwaaien we precies uit? :dag: Julie? :smiley:

1 like

ja mij wordt er dus uitgezwaaid :smiley:
en vind dit wel een superidee!! haha lol2
en camilla, weet zelf ook nog niet hoe ik er ga geraken, met de trein mss???
hopelijk vind ik een gewillig slachtoffer die me zou willen brengen, hoewel ik nog met de trein zou willen gaan maar terugkeren zou ik toch graag vervoer hebben lol
mijn vlucht is den 20e rond 14u30 ergens dacht ik dus heb wel ff tijd voor koffietje of zo loooll
:smiley:

als het allemaal gaat zoals gepland denk ik dat jasmin en ik ook wel van de partij zullen zijn!

Haha wat leuk :smiley:
Goeie tijd ook nog zondag!

wie gaat er dan aan de ingang staan met een grote egyptische vlag? dat we elkaar kunnen vinden??? :smiley:
lol2

@ Julie: naar waar ga je in egypte als ik vragen mag?
Ik zou ook zo snel mogelijk naar Luxor willen vertrekken, maar weet niet echt of het beter is om te boeken met bv Egyptair of dat ik moet wachten tot JetairFly terug zijn vluchten laat doorgaan naar Egypte.
Heeft er iemand tips?

ik heb wel een vlag maar die zit aan de muur bevestigd of ergens bij een plek afspreken

hahaha je vreest ervoor dat je er ook bent nou gezellig toch is toch anders face to face dan via internet waar woon jij eigenlijk in België.

ohhhh wat zou ik er graag bij willen zijn! helaas zit ik nogsteeds in Oostenrijk, dus ik drink hier wel n borrel op jullie :stuck_out_tongue: en natuurlijk op egypte! ik kwam er pas achter nadat ik gek was wezen doen in de kroeg haha!

hey camilla, ik zou met de trein naar schiphol gaan de 20e, die trein stopt in antwerpen, anders stap je gezellig mee op de trein he om naar schiphol te gaan :slight_smile:
mijn vliegtuig is om 14.10u dus zou tegen 13.00 inchecken
heb al es gekeken voor treinen en zou om 9u50 kunnen aankomen in schiphol kunnen we een brunchke of zou houden samen :wink:

en stettemie, ik ga naar hurghada (ga wel wat rondtrekken hopelijk dat dat makkelijk gaat gaan) hoop es naar luxor en el quseir of marsa alam te gaan…
en ik ga met skytours (via transavia)