'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Kunnen we hier niet met z’n alleen even bij elkaar komen?? (op een leuk plein of zo :D) Ik zit hier nl in mijn eentje heel blij te zijn hahahaha kan mn blijdschap niet echt delen hier :smiley: Alleen al typend :smiley:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

dreetje den 20e sta ik op schiphol he, kom gewoon allen naar schiphol!! feeeeeeeeeessssstttjjeeeeeee :smiley:

hahaha zeg het maar waar, ik wil inderdaad ook feesten!!!

Hahaha… Amsterdam? Utrecht? Maakt me niet uit hahahaha… :cheer:

YAY!!! Erg jammer dat ik t niet met M kan delen maar goed… hopelijk binnenkort.

Lieve Dreetje, ik doe het wel extra voor jou. Ik hou je op de hoogte!
Het is prachtig. Echt history!!!

1 like

WOOOOHOOOOOOOW!!!
PARTY HARDY !!! :vak02:

De lafaard dierf het zelfs niet zelfs te zeggen. Ik hoop dat ze nu ook het ‘regime’ kunnen onderdrukken, want de president enkel is niet genoeg natuurlijk!

Al die blije mensen op al jazeera live stream! ik word er helemaal gelukkig van! :smiley:

grtjs

ik kan hier natuurlijk niet feesten dus ik kom partnerloos naar jullie meeting toe ik ben niet voor ik ben niet tegen ik houd wel van een feestje dat is een feit

1 like

bedoel je van ons??
susu vertrok de 18e dacht ik, en ik de 20e

Super dit!

Mahmoud is helemaal niet zo blij…hij is pas blij als alles weer normaal is en hij weer werk en dus geld heeft!

Ik feest mee…en Jasmin ook hoor haha laatste tijd zo meegeleefd, continu tv of al jazeera aan, dit is zo’n opluchting! Hopelijk word alles weer veilig!

Nou, heerlijk dames! Dat jullie het allemaal spoedig daarginds kunnen gaan vieren. Onvergetelijk…

Suusje, hoe was de trip? is het meegevallen?

Hahaha is er al eens een forum-meeting geweest?

lijkt me gezellig Utrecht mag ook had ik ergens ook gelezen

Ja daar gaan we al, ik kan dit weekend niet, ben n weekend weg. Ik zou veel afzeggen voor dit feestje maar dit kan ik niet maken…
Maar als jullie gaan ben ik in gedachten zeker bij jullie hoor!!

Hoorde iets over woensdagavond Utrecht?

Of volgend weekend zaterdag A’dam of Utrecht…

Naja ik hoor het wel idd

Zullen we samen gaan?
Je ging toch pommade Hurghada?

volgende week zondag??