hahaha ik heb hier ook al alles laten liggen, zit hier te ijsberen!
en ben volop sigaretten aant roken terwijl ik aant stoppen ben :smoke::drugged:
Ik heb momenteel CNN en Al Jazeera opstaan, welke volgen jullie?
ik ben al jazeerah aan het volgen
amai jij volgt er 2 tegelijk
een vrouw kan wel multitasken maar amai chapeau lol
Tuurlijk, 1tje in het arabisch en in het engelsâŠ
Het grappig is , dat ze op CNN enkel het arabische uitzenden en op Al jazeera het engelse, joaaaahh ⊠![]()
lol2lol2lol2lol2
ik zal gaan voor cnn ik heb alle arabische channels en begrijp er geen reet van maar de president gaat zo spreken ben ook wel beniewd ga lekker koken want ze zeggen zo en dat betekend op zijn egyptisch minstens een uur
jaja julie ik was ook gestopt maar nu niet meer al 2 weken elke avond egyptisch tv echt soms weet ik niets te doen en ga ik weer op het balkon staan roken
hahaha heb me net hetzelfde gezegd
hoorde hem zeggen âtonightâ dan 5min erna was het van âany minute nowâ ik zeg ja hallooo op zijn egyptisch zeker, zitten we hier morgenvroeg nog met zo een spinnenwebbeke rond ons hangen
lol2lol2
hahaha lol2 ja M zit al een uur achter de buis en nog niets he dus gewoon lekker koken laat gewoon de tv aan
om 21u ONZE tijd volgt de toespraak van mubarak
:dope:
ja M zegt net over een half uur dus ik moest heel hard lachen ik zeg ja tuurlijk en nu zeg jij om 21.00 dus 20.00 nederlandse tijd misschien dat het op de arabische zender eerder komt ik weet het niet nou dan ga ik maar een peukie doen.
Ik wil ook vluchten ppfff zit al vanaf 6 uur hetzelfde te volgen op tv alleen maar wachten tot hij spreekt en de beelden blijven hetzelfde saaaaiiiii en het regent buiten dus kan niet weg bleh ik heb ook geen boeken meer om te lezen en de post reclame is ook al niet geweest blehhhh net maar lekker speculaasjes gegeten
Ik leef echt heel erg mee hoor maar ik snap geen reet van het arabisch ik heb geen laptop anders had ik lekker op bed achter de laptop gezetten.
klopt wat je hier zegt, ben een aantal jaren geleden naar luxor verhuisd en toen werd er inderdaad al aan gewerkt
toen zag je aan de karnakkant slechts vage stukken van de beelden
de intacte zijn inderdaad nep
de laatste twee jaar is alles hier in een stroomvernelling gegaan
door de gouverneur van luxor doctor samir farag
ben er drie keer naartoe geweest op zijn kabinet in verband met liefdadigheidswerk
is me dat een dikke nek zeg , zijn kantoor ziet er uit alsof hij mubarak in eigen persoon is
hij is ook niet erg geliefd hier door de vele onteigeningen
de meeste gezinnen moesten het doen met een aalmoes als compensatie
niet in het huiswerk zetten voor jetair he ![]()
haha ok die quote schrap ik hahaha ![]()
ja is hetzelfde toch geweest indertijd met president nasser en het nassermeer, alle mensen een aalmoes gegeven om op te rottenâŠ
en dan nog eens op 20 Ă 30km afstand van hun geboortedorpâŠ
en dan interviewen ze de mensen van oude leeftijd die indertijd zijn moeten verhuizen, vragen ze hen âhoe reageerde je dan en hoe vind je het nuâ
antwoorden ze âtja het is mss niet hetzelfde maar we hebben er het beste van gemaaktâ
dus zie je wel dat het egyptische volk soms heeeel lief en op het gemeend zielige af kan zijn ![]()
Ik heb ht helaas niet kunnen zien maar heb ht via twitter gevolgd.trending worldwide #reasonsmubarakislate lol2
Hey Raks,
Kan je toch niet geloven eh!!! die mens heeft 30 jaar gehad! Komen die 6 maanden er echt op aan om nog te regeren!! Ik hoop dat hij ondertussen doodvalt van de stresss! Hij heeft gewoon die 6 maanden nodig om het gestolen geld van het volk weg te sjoemelen en zichzelf veilig te stellen.
Ik heb ook zoiets van: Laat nu aub alles rusten. Maar anderzijds, als ze nu niet doorzetten⊠komt er niets van! Ze zijn nu op een cruciaal punt gekomen, het is NU het moment! Geschiedenis mag zich niet herhalen⊠In de tijd toen Nasser regeerde, waren er ook op een gegeven moment duizenden protestanten⊠Na een tijdje beloofde hij vrijheden en andere dingen aan het volk. Het volk trok zich terug hopend dat hij zich aan die geloften zou houden en wat gebeurde er⊠Hij liet de leiders van de anti-regime partijen oppakken en executeren!
En ik vrees dat dit op hetzelfde gaat uitdraaien, als ze nu niet doorzetten. De tijd is gekomen voor de dictators van het midden-oosten, ze moeten opstappen en mee met de wereld! Je kan geen volk blijven ondrukken en stom houden, zeker niet in deze tijden met de huidige globalisering⊠als ze dan zien hoe het bij ons is⊠ze zijn niet lomp!
Het moet dus nu gedaan zijn, want Egypte bevindt zich ondertussen al zoân 70 jaar onder een dictatuur!
De Europese Unie heeft Luxor 50 miljoen euro geschonken om de stad een make over te gevenâŠo.a. om huizen aan de buitenkant te schilderen, plantsoenen aan te leggen, promenades aan te leggen.
Ben benieuwd of doctor Samir Farag precies kan vertellen waar hij het geld aan heeft besteedâŠ
Groetjes
Pit:dag:
hij is teruggetreden!!!
FEEEEEEEEEESSTT!!! OH iik zou willen dat ik dit in EG mee kon maken!!!
:cheer::cheer::cheer:
Eindelijk!!! Goed nieuws. :cheer::cheer: