soekran
Geen zorgen, tis voor iedereen een beetje gek denk ik
Maar volgens mij wil iedereen er iets leuks van maken, dus waarom zou het dan niet leuk worden? Komt wel goed, en zo niet, dan gaat er altijd weer een trein richting huis
waar in jouw geval ook nog je mannetje op je wacht ![]()
Dus lekker gaan slapen, zorgen maken kan morgen ook nog als je dat graag wilt ![]()
Komt altijd goed hoor gezellig wordt het zeker heb er veel zin in ben altijd zenuwachtig hoor ook altijd als ik moet vliegen voor alles ben ik zenuwachtig en kan ik nooit slapen en eten die dag ervoor heel raar.
Meaning?
sweja betekend beetje
hoi hoi dames
heb net gedaan met inpakken en strijken en wassen en zo pppfffff amai seg =D last-minute stress
morgen om 6.00u opstaan en om 21.30 landen in hurghada, gaat lang dagje wordenā¦
echt geweldig nog eens dat jullie me komen uitzwieren :kus:
en geen zorgen camilla, waarom zou het tegenvallen?? tgaat GEWELDIG worden :cheer:
en dreetje, kop op meid!! we gaan er u morgen doortrekken! no worries ![]()
tegenvallen wordt het zeker niet (heb ik ook niet gezegd) maar heb gewoon altijd zenuwen hoor heb er volle vertrouwen in dat het heel gezellig wordt maar gezonde spanningen zeggen ze??
Fijn dat alles gepakt is wordt zeker een lange dag voor je ik wil wel met je ruilen.
mesh
hahaha ik en een goede vriend zeggen dat altijd soekran, afwan, mesh
hahaha ja klopt raks doe ik ook
Haha beetje laat, maar ik heb nog altijd het allerliefst mijn eigen āchocolateā
hihi⦠u know
tuurlijk je āeigenā chocolade is veel lekker.
Goedemorgen allemaal over een uurtje gaat de trein ben er bijna klaar voor ga nu wat eten als het lukt.
Tot zo.
stil op het forum, de " harde " kern zit op de luchthaven om uit te zwaaien :vak01:
ben wel benieuwd hoe het geweest is
op het nieuws een interview gezien met een groep belgische toeristen
die naar Tunesie vertrokken
ze hadden egypte geboekt , was dan geannuleerd en hadden nu
Tunesie gekozen omdat de tweede persoon gratis meemocht
als het erop aan komt dan kiezen mensen toch voor hun geldbeugel
zou niet weten waarom nu plots Tunesie veiliger zou zijn dan egypte
Ze zullen voor egypte ook promoās moeten aanbieden om de boel terug op gang te krijgen
Ja, nu kunnen we eens lekker roddelen, terwijl de rest op de luchthaven zit
graptje eh ![]()
Persoonlijk vind ik Egypte veel indrukwekkender hoor, als ik mocht kiezen⦠veel meer te zien⦠et enige echte wat mij in Tunesië heeft aangesproken, was Carthago, de stad van Hannibal. Voor de rest⦠strandvakantie, want snorkelen kan je er ook niet echt doen.
Volgens mij hebben ze het wel gezellig daar in Amsterdam of omstreken! Laat maar komen die verhalenā¦
ik denk dat alle uitzwaaiers :vak01: mee op het vliegtuig gestapt zijn
richting hurghada>>>
dat zou pas een stunt zijn eerst op de luchthaven de aandacht trekken van alle aanwezigen en egypte promoten en dan met zen allen het vliegtuig op
in luxorstad was het vandaag nog steeds veeeeeeeeel te stil
weer geen toerist te zien
was wel aangenaam om te zien hoe iedereen , ook hier op de westbank
de draad weer opneemt en het leven zijn gangetje gaat
boeren op de akkers , kinderen die voetbal spelen op de nu droogliggende
oevers van de Nijl , vrouwen die de was doen aan de oever, met zen vieren op ƩƩn brommer , zo hoef je geen busje te nemen en spaar je gelijk weer wat centjes uit.
Meiden, ik heb een vraagje, weeral⦠![]()
Die van in Marsa Alam is na 4 maanden terug tegen mij beginnen praten, wat zou ik doen? Gewoon negeren of mijn goeie wil laten zien?
Ik heb precies geen zin meer om mijn tijd er in te steken.
Waar ik het hardst moest mee lachen was het feit dat hij in Marsa Alam werkte, nu in Hurghada werkt, in CaĆÆro woont , maar nu met de crisis in Alexandria werkt! Muahahaha! Give me a breaaak please ![]()
Nu mag de rest toch stilaan een teken van leven gaan geven hoor, ben benieuwd! ![]()
grtjs