'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Doe ik, maar ik probeer wel vanaf Amsterdam te vliegen.
Maar ik houd je op de hoogte :smiley:

Hahahaaa! Ik amuseer mij hier wel rot :smiley: komaaaan geef er nog eens een lap op!
Meer verhalen!!!

Ik was ooit met mijn mama op reis in Sharm en om 4 u 's nachts komt er ineens iemand aankloppen, mijn mama doet open… stond er een man die de lakens kwam verversen!!! hahaaa :smiley:
Komaan seg, we zijn niet achterlijk!

grtjs

2 likes

ja maak mij ni uit amsterdam cava nog, duitsland vind ik weeral ver reizen om een vliegtuig te nemen
so we shall see :slight_smile:

Ik vertrek op 17 april naar Marsa Alam… maar zolang zal je niet meer willen wachten zeker? :smiley:

in april ben ik al weg voor jetair, dus dan heb ik geen vacantiontime meer :smile:

Weet je al wat je bestemming is, Julie?

die weet ik op 18 februari… spannennnnnnd :smile:
egypte zal het wel niet zijn denk ik…

Haha ik heb een hele lieve chef en hele lieve collega’s die de situatie kennen en daardoor is er af en toe net iets meer mogelijk :slight_smile:
Heeft een beetje met een gun-factor te maken…

1 like

[ame=“- YouTube”]YouTube - Marie-rose morel voor de eeuwigheid niet naar de hel…[/ame]

Hier toch weer eventjes niet goed van…kopie vd video, originele is alreeds weggehaald

ja kreeg het ook net door sof3!!
je moet er altidj hebben die de boel komen verf**ken he…

Ongepast! Hoeveel % vd moslims leeft 100% als…?!

ahh heerlijk die verhalen!!!
Das tik de 1e week 1e x in egypte was, ging ik mee met een boottrip en ging daar op met een thaise vrouw die met een nederlandse man was getrouwd. de egyptenaren dachten dat ik het was en gingen bij die vent 2 miljoen kamelen voor mij bieden. ik zei gelijk, oke is n deal, dan ik ik 2.000 kamelen voor die jongen, en die gozer 1500 :stuck_out_tongue: echt die gasten wisten niet wa thun overkwam en wij als nederlanders lagen helemaal vlak!

trouwens ik heb ook n x n schoonmaker gehad die vroeg me letterlijk: can i have a kiss from you? ik : no i got husband. hij., he wouldnt know it, so than its no problem!
heb m gelijk de kamer uitgestuurd! stelletje mafkezen! Niet te geloven dat er nog mensen zijn die dat echt doen ook heah… gekkenhuis!

de mooiste reactie die ik ooit hoorde van mn gasten over een taxichauffeur. de taxi natuurlijk keihard roepen taxi? taxi? en toen de nederlandse: no we go by camel!

ohh heerlijk!
ik droomde vann8 dat mijn ouders een vliegticket voor me hadden geboekt naar egypte en dat ik diezelfde dag nog moest vertrekken… uiteindelijk had ik de vlucht gemist, en mn vADER ZEI: ohh das neit erg, over een paa ruur gaat er nog een, dna kan ej daar wel mee gaan…

erg apparte droom, mijn ouders zouden me liever aan een stoel vastbinden dan me daar (vooral nu) aartoe te laten gaan haha

hahahahahahah we go by camel lol2lol2lol2lol2lol2lol2
die moet ik onthouden!!! lol2lol2

ja mijn moeder sloeg ook alle kleuren uit toen ze doorhad dat ik aan het zoeken was nr een vlucht nr egypte lol2
maar ja zo kent ze me wel en bovendien ben ik binnenkort écht wel het nest uit, dus loslaten moet ze sowieso… maar snap ze wel :smile:

Hoi dames,

Vind jullie verhalen ook erg leuk om te lezen, lig vaak in een deuk van het lachen !!

Gelukkig is het bij jullie altijd goed afgelopen !!

Heb helaas ook wel eens andere verhalen gehoord ( van aanranding in een hotelkamer, jonge vrouwen die dood gedumpt werden in de woestijn, bij Hurghada ).

Daarom altijd de ketting op de hoteldeur en oppassen wie je daar ontmoet en met wie je evt. omgaat !!

Ik wil jullie niet afschrikken , na al die leuke verhalen, maar er wel op wijzen dat het ook heel slecht kan aflopen , als je de verkeerde tegen komt en je geen veiligheidsmaatregelen neemt.

Vooral, wanneer je alleen in vrouwelijk gezelschap bent ( zonder man dus ), moet je wat meer opletten !!

En vooral met taxichauffeurs ( zoals sommige van ons al hebben meegemaakt ).
Moet je alleen in een taxi, ga dan altijd achterin, achter de passagiersstoel zitten, dat kan heel wat ergenis en ongemak besparen !!

Nogmaals dames, wil geen roet in het eten gooien en hebben jullie nog leuke verhalen, lees ze met plezier, dus zet ze vooral hier neer !!

Groetjes Hadiya :zon02:

Hahaha ja ik ben daar heeeeeeel dom geweest eigenlijk. Na die eindeloze tijd contact met M ging ik hem dan ein-de-lijk voor het eerst opzoeken. In mijn eentje…

Ben gewoon bij hem in de auto gestapt, hop rijden maar… Belachelijk natuurlijk :slight_smile:
Ik heb het ook nog gezegd toen we op weg waren naar t app, zo van goh… je kunt werkelijk overal naartoe rijden, ik heb geen flauw benul van waar we zijn en of we op dit moment daadwerkelijk naar t app rijden, weet alleen dat het ongeveer een half uur rijden is hahaha… Hij moest er erg om lachen. En gelukkig is alles hartstikke goed gegaan :smiley:
Maar ja… wel heel erg dom van mij!

goh ja dreetje ik heb ook wel al zulke stoten uitgevoerd hoord, auto instappen en zo, maja zo ben ik ook gewoon :smiley: denk er liever het minst bij na en go with the flow, niet altijd even verstandig dat wel maar had ik die dingen allemaal niet gedaan had ik zoveel gemist al…

Ja dreetje ach dat heb ik ook gedaan maar gelukkig zat ik in een bus vol met mensen dus mocht er toen wat gebeuren 1 gil en het kwam wel goed maar ja je weet niet waar je heen gaat maar ik vertrouwde hem voor de 100 procent maar achteraf denk ik ook weleens oooohhh oohhh.
Ik zeg altijd tegen M ik had toen een roze bril op en soms nog ik zag het allemaal niet zo goed nu zegt hij het ook tegen mij.
Maar is altijd goed om even weer wakker geschud te worden pas zeker op daar.

Haha nu even het Nederlands van de Egyptenaren
M moest een doos dragen hij zegt zo man is echt een zwarte doos echt zwart (bedoelde zwaar)
had hij huiswerk moest een advertentie maken schreef hij ik wil een rechthoerige tafel verkopen (rechthoekige)

M zegt altijd tegen mij ik ben moe ook of ik ben dorst ook.

En hij denkt teveel in het engels moest hij zijn leeftijd zeggen dus hij zei 62 hij is volgende week jarig dus ik vraag voor de gein hoe oud wordt je zegt tie 72 zo 10 jaar ouder in 1 keer hahaha
En welke schoenmaat heb je 24 hahaha iedereen lag in een deuk op het uitzendburo en hij is van 1948 hahahahaha

Ik zeg altijd met getallen moet je net als in het Arabisch denken dat is hetzelfde als in Nederlands.

hihihi rechthoerige tafel lol2
zie je u daar al staan aan kassa van winkel of zo “geef mij maar zo van die hoerige” haha

maar kom, hij doet het wel he! nederlands is écht geen gemakkelijke taal hoor :thumbsup:

ja klopt zo is dat Nederlands is zeker moeilijk en hij probeert het wel maar soms is het zo grappig ach hij moet ook lachen als ik iets verkeerds in het Arabisch zeg