ja nee dreetje is net superleuk!!
is idd eens een leuke afwisseling met de harde treurige gesprekken van de afgelopen weken!!
ben toch ook aan het vertellen terwijl wij al lang uiteen zijn, is es leuk die anekdotes boven te halen, grappig allemaal ![]()
ja nee dreetje is net superleuk!!
is idd eens een leuke afwisseling met de harde treurige gesprekken van de afgelopen weken!!
ben toch ook aan het vertellen terwijl wij al lang uiteen zijn, is es leuk die anekdotes boven te halen, grappig allemaal ![]()
Oftewel, wil je een vent, negeer de vent?
lijkt in ieder geval het moraal van het verhaal als het om egyptische mannen gaat⊠make 'em work for it!
hahaha ja is blijkbaar de moraal van het verhaal
hier in belgie of nederland had je al lang de plakker van âtrutâ of âbitchâ gekregen ![]()
daarnaast, wanneer zit hier ooit een leuke vent actief achter je aan?? mannen hier zijn watjes en hebben een plank voor de kop. als je zou zeggen :âik wil sex. kom nu met mij mee naar huis. doe je kleren maar buiten al uitâ snappen ze het nog niet
niet dat ik dat soort dingen zeg, natuurlijk. is hypothetisch ![]()
wat me wel al is gebeurd dat ik iemand op een date vroeg en hij zei :âJa gezellig! zullen we die en die ook nog mee vragen?â
euuhhhhh
zucht wat heeft me dat veel werk gekost eer dat die in de gaten had dat ik hem leuk vond.
en dat probleem heb je in Egypte niet, mannen zijn er helemaal niet bang voor een blauwtje te lopen.
Hahaha nou dat was niet de insteek hoor, wilde hem helemaal niet
Hij was fijn om naar te kijken
maar ik had helemaal geen zin in ingewikkelde toestanden.
En misschien hangt het ook af voor welke doeleinden je een vent wilt
Er zijn er namelijk ook genoeg die wel even een kijkje in die kamer nemen wanneer een meisje vertelt wat haar kamernummer is ![]()
Haha en nee die mannen in toeristische gebieden zijn niet bang om een blauwtje te lopen met iedere week weer verse ladingen vrouwelijk schoon, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Btw heb wel het idee dat mannen zich daar sowieso niet zo snel schamen om iets te doen of zo (niet perse richting vrouwen).
Oh en M was helemaal niet zo duidelijk in zân acties moet ik zeggen. Hoorde achteraf pas wat hij gedaan heeft⊠Wist zelfs nog behoorlijk nonchalant mân telefoonnummer te vragen (en ik ben echt niet heel naĂŻef). En ik had niets door haha -oeps- Naja bijna niets⊠af en toe dacht ik, wat doet ie nou raar? ![]()
ja daaaaaaaaaaaaaag ik heb geen zin in een afgelekte boterham
brr de laatste keer had ik een kamer samen met mn zus, kwamen we savonds terug, hadden we zoân security mannetje achter ons aanlopen. kwam hij mee de lift in, hij drukte op een knop (wij afwachten zodat we naar een andere verdieping konden gaan), was dat gelukkig die boven de onze dus wij alsnog op onze eigen verdieping eruit. Liepen we van de zenuwen de verkeerde kant op XD dus zag hij ons weer langskomen, dus hup hij springt uit de lift achter ons aanâŠ
ik snel de deur proberen open te doen, maarja als je dat te snel doet werkt dat stomme kaartje niet grrrrrrrrrrr dus zag hij welke kamer van ons was. kwam hij na 5 minuten terug en bleek hij aankloppen. om frikkin half 4!!!
dus mn zus doet de deur open met de ketting voor ^^ had hij een smoesje verzonnen over of wij gebeld hadden dat de airco het niet doet.
inderdaad, daar zouden wij de security voor bellen?
brr engerts
bbrrr teigetje eng!! wij hadden dat ook zo eens voor in osn hotel, mân vriendin en ik, waren we op zoân gezellig avondje met muziek en cocktails in een bar van het hotel, zat er al een creepy oudere man naast mij die ons zat te beloeren, waren we ff mee gaan dansen en had ik nochtans onze spullen in de gaten gehouden had ie fotos van zichzelf getrokken met ons fototoestel en zo,
hij droeg een tshirt van een scuba diving club, hadden we snachts een briefje onder onze deur gekregen met excursies van die club!! hoe die vent onze kamer wist is nog stteds een raadsel! maar idd eng!
ach ja feit is wel dat je heeeeeel veel klieren en sticky guys hebt in egypte maar heb je er toch wel een heeeel klein aantal die een zeker âje ne sais quoiâ hebben hoor⊠![]()
Wahahaha!! Oh engerd!!! Wat denken ze nou, dat je ze dan spontaan uitnodigt binnen te komen? Hihi, sufferds.
Nee ik snap dat je geen afgelikte boterham wilt, maar er zijn genoeg meiden die dat op vakantie geen probleem vinden.
Of die toch denken dat ene speciale meisje te zijnâŠ
Tijdje terug was er een meisje die bij de receptie naar M kwam vragen, steeds was hij er niet, 3 dagen achter elkaar is ze langs geweest, de 4e dag is ze gaan zitten wachten tot hij terug kwam van het duiken. Een collega vertelde het M zodra hij terug was en hij had er echt geen zin in (collegaâs hadden de grootste lol natuurlijk :)). Dus een andere collega bood aan wel even met haar te gaan praten zodat M weg kon sneaken.
Uiteindelijk is dat meisje na een half uurtje kletsen met die andere collega wat gaan eten en hebben ze de nacht samen door gebracht op haar kamer! HahaâŠ
Ik bedoel maar, 4 dagen wachten op de een en binnen een half uur met een ander meeâŠ
hmm eerder die een je sais quois hebben kwijl daar weet ik wel wat ik ermee zou willen/moeten/kunnen hi hi hi :evil:
ja ooohhh die security hahaha die liep ook achter mij en M aan omdat hij dacht wat gaat M met mij doen en wij naar onze kamer na 5 minuten ook geklop was het die security met de manager en nog iemand om te vragen wat M in mijn kamer deed M wasssssss boos hij zei wij hebben samen deze kamer geboekt check het maar in de computer wij zijn getrouwd en willen gewoon slapen probleem mee.
Na 5 minuten kwamen ze weer om hun excuses aan te bieden.
ja zielig hoor dat sommige meiden zo zijn heel jammer maar goed ik gelukkig niet en dat zag M ook ik had totaal geen oog voor hem ik was alleen maar lol aan het maken wij waren de enigste nederlanders in het hotel maar wij hadden de grootste lol.
M wilde graag mijn lach opnemen voor een ringtone hahaha
hihi teigetje!! ![]()
ja dreetje, M zei me ook dat ze eens iets gedaan hadden met een meid (dacht een duitse of een zweeds weet nimeer) die het hoofd van zijn beste vriend op hol gebracht had maar M vertrouwde dit meisje niet zo erg, dus had hij haar eens aangesproken (ze wist niet dat ie zijn beste maat was) en op een afspraakje gevraagd en ze zei direct oké.
Dus op de plek waar die meid stond te wachten op haar âdateâ met de beste vriend van haar âloverâ, stond niet M maar dus zijn beste vriend daar te wachten!! en zei ie van dat doe je toch niet, met 2 gasten tegelijk afspreken en blablabla dus de liefde was rap over daar haha
vond het een gemene streek maar wel een goeie ![]()
lol2lol2lol2lol2lol2
of was er eens een meid (een egyptische) die dolverliefd op hem was maar hij dus niet zo op haar⊠en hij durfde haar dit niet te vertellen omdat hij haar niet wou kwetsen, dus hadden hij en zijn vrienden kleren geleend bij een neef en allemaal fotoâs getrokken opdat dit meisje zou geloven dat hij verloofd was en ging trouwenâŠ
oohhh jeeetje!!!
lol2 lol2 lol2
geniale acties hier!
het werkt dus wel 2 kanten opâŠ
Yay! M net aan de lijn ![]()
Zodra er een vlucht gaat kan ik komen >>> Hurghada of Marsa Alam maakt niet uit (liefst Marsa Alam).
Jippie!! Stomme verbinding viel wel weer weg⊠en nu kom ik er niet meer doorâŠ
dreetje hou je me op de hoogte dan als jij nieuws hebt?? ik ga ook die kant op maar kan pas 19 februari ten vroegste vertrekkenâŠ
dus ik hoop dat er rond die datum vluchten gaan!! want nekeer maart kan ik niet meer :s
de reisagente ging me ook op de hoogte houden dus ik hou je ook op de hoogte ![]()