'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

haha teigetje zo grappig!!! lol2 ik kom hier haast niet meer bij, ik moet ze allemaal onthouden!! lol

heb ook zo grappige dingen meegemaakt toen ik voor suusieme een Wii had meegenomen voor haar nr egypte :smiley:
wisten ze in godsnaam niet wat het was haha

ja heb zo in hard rock cafe ook es een ā€œcharmukā€ ontmoet haha
we waren juist in het hard rock als suikerfeest begon na de ramadan, al die wilde egyptenaren losgelaten haha
en ook ā€œegyptenaressenā€ amai heb ik mijn ogen uitgekeken, strak contrast toch wel in egypte… of ze lopen heel erg gesluiderd of ze lopen rond… op een manier waarop ik mijn dochter van zijn leven niet zo zou buitenlaten… laat het me zo zeggen :wink:

1 like

hahaha grappig allemaal eens kwam er een Egyptenaar naar me toe in het vliegtuig ik vloog natuurlijk alleen vroeg of ik voor de ambassade werkte dus heb ik ja geantwoord met daarop dat ik niets voor hem kan doen en toen was hij boos.
Ook altijd als ik mijn visum/paspoort moest laten zien zagen ze natuurlijk meerdere stempels en altijd vragen of ik in Egypte werkte ja natuurlijk werk ik daar ik ben manager van een hotelketen zei ik altijd nou de dollar tekens zag je in hun ogen.
Ik liep altijd heel kapsones door ik denk hoe minder ik lach hoe minder ze me willen.

Vandaag in antwerpen ik loop naar het arabische gedeelte om lekker marokaans brood te kopen ik als blonde alleen in de winkel maakt die verkoper een praatje hoorde dat ik van nederland kwam en bla bla bla en dat het in nederland schoner was dan hier dus ik zei dan ga je toch lekker terug naar nederland en of ik in antwerpen woonde gelijk gezegd nee ik woon in Essen met mijn man die egyptenaar is waar ik 4 jaar gelukkig mee ben getrouwd nou klaar was die.

hahaha ook een keer in het musuem in Cairo wilde ze mij meer betalen maar ik ben getrouwd met een egyptenaar dus ik betaal ook de prijs die hun betalen die security heel lollig dat M wel met 4 andere mocht trouwen en of het wel zo zeker was of ik niet de enige was dus ik zei geen probleem ik heb ook een paar liefies in nederland en M en ik liepen lachend door en die gezicht schitterend hij dacht het echt

3 likes

Ben een tijdje weggeweest , maar heb de laast dagen wel mee gelezen , ik zal mijn verhaal nog een keer doen .
Maar wordt er ook niet gevlogen met Egyptair ???
Ik hoorde die vliegen wel naar Cairo en dan naar Sharm …

Ik dacht ook dat Egyptair vloog, maar vandaag telefoon gekregen van een vriendin die zou vertrekken naar Tanzania met tussenstop op Cairo, en de vlucht ging niet door.
Deze was nochtans met Egyptair!!
Kan iemand dit bevestigen?

Dit staat er op de site van Egypt Air: http://www.egyptair.com/English/News/Pages/Flight91d1429e-1900-47c3-8982-5a02962827dd.aspx

Skytours vliegt vanaf de 20ste weer met transavia… alleen transavia zegt zelf pas weer 31 maart te vliegen… toch knap?!

@ raks
en als ze vragen ā€œwhere are you fromā€ en ik heb geen zin in een gesprek zeg ik meestal ā€œchinaā€ of ā€œthe moonā€/ ā€œMarsā€ etc :wink:

dan krijg je tenminste niet te horen dat ze daar familie hebben en hun beperkte kennis van die taal :evil:

Zo doe ik soms ook alsof ik geen engels/duits/etc spreek (bijvoorbeeld bij vervelende taxichauffeurs), en antwoord ik in het Gaelic of Tatooins (star wars…ik ben een nerd)

3 likes

Ik draai de rollen gewoon om. :wereld:
De eerste beste die me aankijkt op straat krijgt een salvo vragen: ā€œWhere are you from, what’s your name, are you married, how many childrenā€ etc. Zorgt altijd voor een hoop hilariteit :lol:

eshta haha die heb ik ook al es gedaan!!
en toen bekeken mijn vrienden mij van wat doet die nu??
en ik dan zo iets bovenhalen dat ik op zak had en dit proberen te verkopen en ze zo achtervolgen met mijn ā€œartikelā€ hahaha
lol2

1 like

lol2

hahaha lol2 ja indd gewoon doen of je geen engels kan doe ik ook weleens
Ja grappig als je de rollen omdraai heb ik ook weleens gedaan maar doe ik niet te vaak heb soms geen zin in een praatje.

En soms dat eeuwige gezeik of ik wel of geen moslim ben geworden bleh gaat je niets aan of ik doe net alsof ik geen engels kan en heel dom ben en hem niet begrijp of ik zeg gewoon dat het prive is why you want to know i only want a taxi can you bring me yes or no or i ask somebody else?
Dan denken ze dat ik een kreng ben kan me niet schelen. Staat er op mijn voorhoofd dat ik om een praatje zit verlegen? En een praatje dit zijn geen praatjes die is betweterigheid am i in police office zeg ik ook vaak.

Ja raks die Antwerpse Marokkaan pppfff ik wil gewoon brood kopen meer niet bleh.

M zei wel eens dat ik de ā€˜superstar’ uit hing toen ik daar de 1e vakantie was. Ben gewoon niet iemand die constant rondkijkt of ik (in bikini bijv) wel aandacht krijg van mannen/jongens. Ben daar niet in geĆÆnteresseerd en doe er ook niet mn best voor, gewoon niet mee bezig…
Vond hij uiteindelijk maar wat interessant haha… Zo’n meisje die totaal geen aandacht aan hem besteedde :smiley: (deed ik wel maar lekker onopvallend)

ooohhh ja vooral die russen met hun bikini string aan hartstikke opgemaakt rondjes lopen in het zwembad kijken of iedereen haar wel ziet gggrrr wat heb ik daar altijd om moeten lachen.

Haha ja maar de Italianen kunnen er ook wat van als ik dat zo hoor… ongelooflijk. Als ik soms van M hoor hoe die soms bezig zijn, bijna gĆŖnant!
Topless een gesprek aanknopen (haha M weet zich dan geen raad), vragen wat hij van hun kont/borsten vindt, duidelijk vertellen welk kamernummer ze hebben en vervolgens vragen of hij even langskomt (hij: Why? Is something wrong? I’ll send housekeeping :D), 1 meisje had een hennatattoo met zijn naam laten zetten (hihi ze was Frans en sprak geen engels, M spreekt geen Frans dus hij snapte er niets van, verder dan begroeten ging niet)

Ach ja… sommige mannen kunnen er wat van maar sommige vrouwen ook!

hahah!! vandaaaaar dat M als een blok voor me gevallen is!! hihihi
lol2
had ik ook zoiets als ik hem leerde kennen, bleef ie maar tetteren tegen mij en ik echt zo grof geweest van rot op man en laat me genieten van mijn vakantie, ben hier niet om een toyboy op te doen haha
en ik hem maar steeds bij mijn vriendin sturen voor zijn ā€˜praatjes’ haha
heeft dan toch niet echt gewerkt blijkbaar :smiley:

Hihi… M kwam ook bij mij staan toen ik mn duikspullen aan het spoelen was, big smile, spiegelende zonnebril (je kent t wel): how was your dive?

Yeah fine thanks. En toen liep ik weg zonder hem verder aan te kijken.
Bleek achteraf dat hij daar op dat moment totaal niets te zoeken had, alleen met me wilde kletsen en omdat hij niet wilde dat collega’s er wat van dachten is hij daar nog ff blijven hangen om ā€˜wat op te ruimen’. Hihi, vond ie niet tof :smiley:

Ja hoor ga ik weer met mn verliefde verhalen :slight_smile: sorry dat ik jullie er mee lastig val…

nee dreetje dat is niet lastig ik vind het heel leuk om te lezen even lekker wat anders na het gedoe met die demonstraties en ik moet nu ook denken aan al die dingen ik ben aan het lachen hier alleen hahaha