'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

haha ach soms is het wel leuk de betweter uit te hangen ^^

ik kreeg gister eindelijk een bepaald iemand aan de lijn uit Hurghada, zei hij :"
" oh dont worry, nothing happened here in Hurghada"
Ik: Well, except for the looters at Mubarak 2"
hij"How do you know about this??? you’re in Holland, right? You would tell me if you were here, right?"
haha die had direct lichte paniek hi hi.

haha ja teigetje zo was het bij mij ook
“ooohhh no worry alles oke hier in hurghada, i’m still alive dus wa zou het probleem zijn” lol
en ik nou ja ik hoorde dit en dit en dit en dit…
en dan was het zo van “oh ja… ja dat is inderdaad gebeurd maar ja still no worries” haha
en dan 5sec erna valt de frank van “HOW YOU KNOW THAT??!!??”
lol2

en dreetje betweter uithangen is de taak van de vrouw he!! haha :smiley:

2 likes

precies! hahaha zooooo leuk dat soort gesprekken.
Mijn antwoord is dan meestal:
“but habibi, you know I’m always right and I know everything. Are you still doubting me? im so dissapointed now”

als reactie krijg ik dan OF lachen (wat in deze tijd natuurlijk erg belangrijk is) of
“yeah, i know, you’re right, I’m left. How could I forget” lol2

hahaha idd zooooo herkenbaar!!
ben ook wel blij dat ik nu met mijn ex ff luchtige gesprekken zo kan hebben en dat ik hem dan weer hoor lachen zo van ttsssss ze is nog geen haar veranderd haha

en gisteren ook vroeg ie me paar dingen te doen (stomme onnozele dingen die me geen moeite kosten eerlijk gezegd) en ik zo van NO en hij nee, nu gaat het ff niet goed in mijn hoofd, geef mij ff een goed gevoel en vanaf morgen mag je terug NOOOO zeggen haha

Haha onze verbinding is 9 van de 10 keer behoorlijk slecht, sta ik het hele huis bij elkaar te bleren en vervolgens hoor ik hem zeggen: Habibi can u spreak little bit louder please?
Dus ik heb opgegeven de betweter uit te hangen want dan moet ik daarna uitleggen hoe ik dat allemaal weet en dat is echt geen doen met een halve verbinding :smiley: (al wel eens geprobeerd, uiteindelijk laat ik hem alleen maar confuus achter haha, van het hele forum snapt ie ook niets van).

Hij zei gister inderdaad ook: im happy now but normally im not. M.a.w. aan de telefoon kon hij even lachen en ontspannen (heerlijk om hem even voluit te horen lachen) en voelde hij zich goed maar voor de rest is het zwaar… :frowning:

haha leuk om al die herkenbare verhalen terug te horen
soms heb ik er wel moeite mee als ik hem nu terug aan de telefoon heb maar weet dat er een reden is dat we uit elkaar gegaan zijn en hou dit dan liever ook zo… maar is niet altijd even simpel :slight_smile:

ja ik heb het forum ook al -tig keer proberen uit te leggen maar meestal eindigt het dan gewoon van “weet je wat, ik weet dat gewoon allemaal” haha

hi hi mijn meeste vrienden weten wel van dit forum, alleen snappen ze nooit wat ik hier doe omdat ik geen egyptisch vriendje heb…dan beginnen ze eerst te flippen "what?you have egyptian boyfriend? Why didnt you tell me?do i know him? is he fox?I must meet him so I can tell you if he is good enough for you"blablablala lol2 ik zeg uiteindelijk maar dat ik forum VIP ben en daarom toegang heb zonder een vriendje te hebben :wink: op een of andere manier snappen ze dat eerder dan “iedereen die het hart verloren heeft AAN egypte of IN egypte is welkom”

@ dreetje ik had eergister ook zo een kuchkuch gesprek… ik deed niets anders dan “hallo” op duizend verschillende manieren zeggen, zingen, schreeuwen, jodelen… en ik hoorde nauwelijks wat van mijn slachtoffer. Plots verbrak de verbinding en kreeg ik een reclameboodschap voor AH mobiel??? Terwijl ik Lebara heb???

freaky

Hahahaha… ja leuk he zulke gesprekken hihi. Laatst zat ik in de trein: eh… weet je, ik bel je over 5 minuten wel even terug :smiley:

Gisteren nog naar mobiele nummers in Hurghada en Sohag gebeld, prima verbinding. Ik bel wel met mijn vaste lijn via belbazaar.nl (6ct, per minuut naar een Egyptisch mobiel nummer).

Zijn er meer mensen die vertrekken vanaf dusseldorf in de maand februari??

naar hurhgada:))

hahah ja jaloers en heel erg beschermend!!! Ik weet gedeeltelijk bedoelen ze het allemaal goed, maar… ik ben dan toch zo dwars en ga nog lekker steuken als ze zo beschermend doen :tssk: :wink:

hi hi soms kan ik best kinderachtig zijn, maar een lol dat ik heb:hihi:

Raks, kom aan, ik wil jouw voorbeeldverhalen ook horen :smiley:
(al is “snake” ook al een leuk antwoord haha, ga ik zeker gebruiken!)

Dreetje, wat heerlijk dat je hem weer gesproken hebt. Voelt goed he! Even te horen dat iemand ok is.

Jah :slight_smile: Zit jou vriend nog in MA? Hoe is het nu daar? Duikschool van M is gesloten, geen gasten. Dus hij is nu bij familie in Hurghada…

Zondag was hij weer terug in het hotel waar hij werkt. Hij gaf aan dat het rustig was en voornamelijk nog veel engelse gasten. Ik ga vanavond weer even bellen om te kijken hoe het met hem gaat. Ik vond hem wel redelijk depri aan de telefoon dus dat is nooit zo fijn om te horen.

hahaha en werkt die dan raks???
ik zou denken dat als je zegt “ik moet naar m’n werk” dat ze dan direct denken SCORE ik heb er eentje vast dat hier wertk en woont, die MOET ik hebben!!
hahaha lol2

lol2 @ raks en julie
heel herkenbaar!!!

mijn voornaam lijkt op de naam van een wijk in Cairo, en als ze me dat vertellen (alsof ik dat nog nooit eerder gehoord had, zucht), zeg ik altijd :“I know, they named it after me, it’s mine you know. really”

i have to go to work, LOL die ga ik ook eens gebruiken!!!

eentje van het Hard Rock probeerde me eens te versieren (echt spooky, hij wist zelfs hoelaat ik de dag ervoor ergens anders gepind had… can you say stalker?), probeerde hij me wijs te maken dat dit een bijbaan is, maar dat hij eigenlijk doctor is, een massage doctor. Mijn reactie tegen zijn collega die ernaast stond te grijzen:“Yeah, he is a doctor alright, a doctor of BLABLABLA” lol2
die collega kwam niet meer bij van het lachen