Mooi om te horen!
En wat dat smsen betreft heb ik precies hetzelfde, ontvangstbevestiging maar hij zegt dat ie niks krijgt.
gefeliciteeeeeerd!!!
alf mabroek!!!
toch nog leuke posten hier he zo af en toe!! ![]()
proficiat irm!!!
Ik ben westers ![]()
Ik voel me totaal niet aangevallen, je vraagt het toch ![]()
Wat een mooi nieuws!!!
Gefeliciteerd!
Groetjes
Pit:dag:
Je hebt helemaal gelijk!!
Maar ik heb ook de recht om wat terug te zeggen toch
Suusieme, wat vervelendā¦en wat lastig! Ook ik ben mijn eerste grote liefde nooit vergeten, inmiddels (7 jaar later) is hij mijn beste vriend en als een grote broer voor mij! Ik denk dat je altijd een zwak voor hem blijft houden en dat hij je dus ook altijd op je zwakke plek kan raken! Wat je voor jezelf moet afvragen, mis je hem of mis je gewoon het samen zijn met een vertrouwd persoon? En voor hem geld hetzelfde eigenlijk!
Camilla, gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man, wat een goede stap naar een mooie toekomst!
Susu, ook ik zal nu niet die kant op gaan, je merkt helemaal niks hoor in Hurghada, maar je kan niet eens geld pinnen en je weet ook niet hoe het met het netwerk (mobiel en internet) verder gaat. Dus je kan zo weinig kanten op mocht er toch iets zijn.
Nou wij zijn inmiddels weer een klein beetje gewend aan het leven hierā¦maar ik mis M. heel erg. We hebben een super tijd gehad en we hebben besloten er samen voor te gaan, ondanks dat hij nog niet naar Nederland kan en ik niet die kant op ga. We zullen wel zien waar het eindigd.
Het contact tussen M. en jasmin en mij liep de eerste dagen wat stroef, er moest uiteraard veel besproken worden voor ik weer normaal tegen hem kon doen en Jasmin moest een beetje wennen aan de nieuwe omgeving en M. moest wennen aan het papa zijn. Maar na een paar dagen, veel praten ging het helemaal goed en begonnen we ons een echt gezinnetje te voelen. het was zo heerlijk om te zien hoe hij zijn dochter troosten als ze huilden of haar de fles gaf en haar aan het lachen maakte. En hoe zij als enige hem 's ochtends wakker kreeg! We hebben door al het gedoe in Egypte niet naar Luxor af kunnen reizen dus zijn moeder nog niet gezien. Deze weet wel van mijn en Jasmins bestaan en wil heel graag haar kleinkind zien. M. heeft wel gezegd dat we getrouwd zijn en wil ook trouwen (hebben nu alleen nog een orfi) maar ik wil dit nog niet, eerst maar eens afwachten hoe de toekomst gaat lopen. En ik trouw alleen als ik echt gevraagd word en wil een trouwfeestā¦voor mij is trouwen meer dan een papiertje tekenen in Cairo!
Maar helaas aan elke mooie tijd komt een eind en we zijn gewoon op de geplande dag terug gevlogen, geen vertraging. Het afscheid verliep goed, ik had er vrede mee, ik voelde dat het goed zat en dat heb ik nog nooit zo sterk gevoeld als nu. Ook al moest ik wel een paar traantjes weg pinken op het moment dat het vliegtuig opsteeg.
Inmiddels ook weer kunnen skypen en smsen lukt ook weer! Tenminste vandaag 1 smsje ontvangen voor het eerst en ik kon al wel vanaf woensdag versturen, maar hij vanavond pas.
Het is daar nu vreselijk stil en geen werk voor niemand. Dus ze gaan daar een heftige tijd te gemoed. M. gaat waarschijnlijk een tijdje terug naar Luxor want hij heeft in Hurghada nu helemaal niks. Vreselijk wat ze mee moeten maken.
M. weet zelf niet zo goed wat hij van het hele gebeuren moet vinden, aan de ene kant zegt hij wel dat het goed is aan de andere kant zegt hij dat Mubarak ook veel voor het land heeft gedaan en dat het nu maar afwachten is wat ze er voor terug krijgen mocht hij aftreden.
Zelf weet ik ook niet zo goed wat ik er van moet denkenā¦dus voor ik aangevallen word, dit is M. zijn mening!
Nou ik ga mijn bedje in! Welterusten
Irm, gefeliciteerd! Super voor jullie!
Ik heb net met mijn lief kunnen skypen en ik word verdrietig als ik zie hoe down hij zich op dit moment voelt.
Hij wordt gek van het thuis zitten. Vandaag opnieuw berichten van vrienden die het bericht hebben gekregen dat ze met āvakantieverlofā kunnen gaan.
Het Hilton Plaza Hurghada is bijna geheel donker (om electriciteit te besparen). Wat een triest beeldā¦
Het breekt mijn hartā¦
Groetjes
Pit:dag:
Mooi om te horen dat het goed is verlopen en dat je een leuke tijd hebt gehad.
Truste
pit, herkenbaar hoe je je voelt na het zien van je vriend op skype, ik had dat net ook heel ergā¦kon hem gelukkig ietsje op vrolijken met een paar leuke fotoās van zijn dochter, maar voor de rest straalt ook hij alleen maar uit heel down te zijn!
En dan te denken dat ik wou afreizen naar Egypte voor de zogezegde liefde van mijn levenā¦
Bedankt om mijn 2de mama te zijn Petryā¦
Eigelijk besef ik nu pas waar ik mee bezig was, eigelijk totaal irreel en onverstanidg, maarja je leert met de jaren zeker ![]()
Wat is gebeurd?
Susu,
Ik had je toch gevraagd het forum te doorlezen⦠betrapt! ![]()
kort en krachtig: april 2010, Marsa Alam⦠gidsā> 27 jaar oud. Moest eerst niet van hem hebben, maar je kent de charmante kant he⦠7 maanden geskyped, sms⦠ditjes en datjes en uiteindelijk ben ik te weten gekomen dat hij ondertussen verschillende anderen hadā¦en maar volhouden dat hij heilig was⦠jaaaaja asshole! Mijn intuitie zei ook wel dat er iets mis was hoor⦠maarja ik was naief en heb geleerd uit mijn fouten en voooral veel geleerd over de mentaliteitā¦
Het was hem niet om het paspoort te doen hoor⦠misschien wel op lange termijn, maar het was hem eerder om de seks te doen als ik het geheel bekijk.
Zo dat was het ![]()
Hahaha, weetje wel hoeveel er staat om alles te lezen? Heb ik maanden de tijd nodig en ik doe echt me best!! ![]()
Inderdaad een asshole!!!
En gelukkig ben je daar op tijd achter gekomen.
er bestaat een Russische website met een zwarte lijst van mannen uit Egypte, zijn soort mannen!!
Weet ik hoor, maar hij staat er niet tussen
heb ik wel een paar keer gecheckt.
Er had trouwens al een belletje moeten gaan rinkele toen hij zei: dat hij een egyptische vriendin en 2 engelse had gehad. Vriendinnen <ā> Egypte. Ooooh ja lekkere naieve ik hoor ![]()
Maar kijk het ligt in het verleden. En daar ben ik blij voor :).