klopt, t internet is terug in egypte ik heb gelijk al een stuk of 5 man via facebook online gezien! telefoon/smsen weet ik niet.
hmm smsen werkt voor sommige lees ik net op het nieuws! even uitproberen
hoiii suus hij heeft een ticket voor 15 feb ik hoop dat het dan allemaal wat rustiger is>>> en anders komt hij maar lopen hij houdt toch van me :lol:
Hallo allemaal,
Internet doet het weer. Het is alsof de wereld weer opengaat.
We zijn bang geweest, hebben veel ellende gezien, maar ook veel fantastische dingen meegemaakt en nu is het afwachten of het snel ânormaalâ zal worden.
We zijn nu vanuit Alexandrie naar Sharm vertrokken. We hadden een kans om met iemand mee te rijden.
Hier is nog eten in de winkels en geld te pinnen.
Ik zal snel meer vertellen
Wordt vervolgdâŠ
Volgens aljazeera tv zijn pro-mubarak agressievelingen politieagenten met de missie de chaos te brengen waar mubarak voor âwaarschuwdeâ cq mee dreigde.ze hebben een aantal van die overmeesterd en vonden politie id kaarten.
Hoe gebrainwashed moet je zijn als politie agent om je eigen volk te vermoorden voor een lafaard aan de macht te houden???
Verschrikkelijk wat er zich momenteel afspeelt op tharir square
Pro mubarak aanhangers richten een slagveld aan, het leger kijkt toe hoe voor en tegenstanders elkaar te lijf gaan, op dit moment worden er waterkannone ingezet . El arbadei heeft het leger gevraagd om in te grijpen, zo ernstig is het heb net contact gehad via fb met familie,internet doet het idd weer
Sterkte voor iedereen
Ongelooflijk wat er nu gebeurd⊠:tear:
Pls luister NIET naar Al Jazeera. Alles⊠Als het maar tegen Egypte is!!
Vraag je alleen af : Hoeveel geld deze âproâ mubarak demontrators is betaald. Wie zijn dit ineens?
Vandaag nog 1 slechte dag voor egypte. Laten we hopen de laatste!!
Er staan betogers op gebouwen die vuurbommen de menigte ingooien,het museum wordt nat gespoten ivm brand
Al jazeera noemt het een streetwar
Ik kan toch echt niet om de live beelden uit
Om de live beelden heen bedoel ik
Ja, het zijn echt vreselijke beelden.
Ook niet te voorzien, als je ziet hoe relatief rustig het de afgelopen dagen eigenlijk verliep.
Weet iemand of het mogelijk is om geld te sturen naar Hurghada?
En of daar alweer internet is⊠Want de mijne kan nog niet op internet
banken zijn gesloten wendy,en het internet doet t weer, althans wij hebben contact met cairo (maaadi)
Ik heb zojuist email terugontvangen vanaf de Westbank - Luxor. Het schijnt sinds een paar uur weer te werken
Vreselijk, wat er nu gebeurdâŠ
Ik denk ook, dat erbij die pro-mubarak veel geheime dienst agenten zitten, om de betogers bang te maken en nog meer onrust te stoken !!
Mubarak weet inderdaad een vies spelletje te spelen met zijn volk !!
Hij is niks voor niks 30 jaar aan de macht geweest en heeft een grote groep " geheime politie " onder zich, die nog wel naar zijn orders luisteren !!
Heel veel sterkte voor iedereen daar ( en voor hun partners hier ) , die nu in zoân moeilijke situatie zitten !!
@ camilla, Ik hoop dat het goed gaat met jouw familie daar !! Heel veel sterkte toegewenst en een dikke knuffel voor jou !!
@ mloos, blij om te horen dat het goed met jullie gaat !!
@ pien, gefeliciteerd met het goeie nieuws !!
@ suusje, goed om te horen dat jullie weer veilig terug zijn.
Groetjes Hadiya :zon02:
Voor het geval nog niet iedereen het gezien heeftâŠ[ame=âMubarak supporters on horseback charge Tahrir Square - YouTubeâ]YouTube - Mubarak supporters on horseback charge Tahrir Square[/ame]
Ik ben misselijk als ik het nieuws zie. Iedereen bevestigt nu dat het politieagenten in burger zijn.is ook logisch als je er over nadenkt,wie zie je in cairo tegenwoordig nog met paarden en kamelen?alleen politie kan ik me herinneeren! Armere mensn die geen auto konden betalen hadden ezels.
Voor het geval nog niet iedereen het gezien heeftâŠ[ame=âMubarak supporters on horseback charge Tahrir Square - YouTubeâ]YouTube - Mubarak supporters on horseback charge Tahrir Square[/ame]
Ik ben misselijk als ik het nieuws zie. Iedereen bevestigt nu dat het politieagenten in burger zijn.is ook logisch als je er over nadenkt,wie zie je in cairo tegenwoordig nog met paarden en kamelen?alleen politie kan ik me herinneeren! Armere mensn die geen auto konden betalen hadden ezels.