Ja, E zei precies hetzelfde als M!!
Ze bedoelt mij
Dat doe ik via een PB.
bedankt voor die knuffel suusiemie want die heb ik wel ff nodig eigelijk moet mijn vriend morgen naar de ambasade voor zijn visum we hebben aangevraagd voor 3 maanden maar weten nog niet of het goedgekeurd wordt en of dat morgen allemaal gaat lukken ik ben bang van niet hij is al een keer bij mij geweest dus we begonnen van ach dat zal allemaal wel makkelijk gaan tja wie had dit ook 14 dagen geleden gedacht mijn vriend woont 1 straat van het beroemde plein in cairo hij zegt dat het wel goed gaat maar ik maak me wel zorgen als ik cnn kijk
nou ik hoop dat het morgen wel gaat lukken inshallah en anders moet ik misschien hier de visumdienst bellen om te vragen wat ik kan doen
groetjes pien
Helemaal mee eens!!
Slaap zacht
InshAllah
net gebeld met M naar Hurghada. het schijnt daar redelijk rustig te zijn. geen toeristen, geen werk, schappen in de supermarkt zijn leger dan normaal, geen internet, kroegen dicht, niets te doen…Maakt zich grote zorgen over hoe en wat nu verder…Ergens zou ik willen dat ik daar was om hem te steunen maar ja…veiligheid…
pff, succes allemaal dames!!
Ook een knuffel van mij, kan er zelf ook wel 1 gebruiken…
Weltruste…
Ja E zegt precies hetzelfde!!
Knuffel terug en jij ook veel sterkte, inshallah horen we straks goede nieuws
M zegt ook precies hetzelfde.
Vraagt zich ook af wat hij moet gaan doen de komende tijd vanwege geen werk. Iedereen zit maar thuis te zitten… en dat is echt niets voor hem.
Wilt nu naar zijn familie toe, in Cairo… Heel begrijpenlijk vanuit hem… Maar ook een eng idee.
Kijken wat vandaag ons brengt :x
Ook ik krijg dezelfde berichten van mijn lief uit Hurghada.
Iedereen heel veel sterkte gewenst!!
Groetjes
Pit:dag:
Aan allemaal een dikke knuffel van mij.
M. is heel nerveus, zaterdag dacht ik dat het helemaal mis ging met hem. Nu iets rustiger en is ook zelf geschrokken van zijn eigen reactie. Hij was gewoon hopeloos, radeloos en reddeloos. Heb ik tot overmaat van ramp thuis ook nog eens sinds zaterdagmorgen geen internet. Dus ben ik daar al 3 dagen met de servicedienst mee bezig.
Hopelijk wordt het vanmiddag hersteld en kan hij weer de egyptische TV zenders volgen. Zijn ouders zitten in een vrij rustige stad, echter zijn zus heeft een zaak in Alexandrie en is echt heel bang.
Ik heb M wel voorgehouden als je terug wil voor een poosje ga dan! Het is ongelooflijk hoe belangrijk Egypte voor hem is.
Sinds de twee jaar die ik hem ken heeft hij altijd al problemen geuit over Mubarak maar nu gaat het hem toch veel meer om wat er zich afspeelt buiten het plein van Cairo. Hij is zo bang dat er nu zoveel gebeurt dat ze het de eerste periode veel en veel slechter zullen hebben.
Corrupte politie is niks maar geen politie leidt tot deze chaos.
Egoistisch gedacht: ik ben blij dat hij bij mij is.
Hopelijk vandaag wat vooruitgang in de ontwikkelingen.
Ik was eerlijk gezegd ook wel blij te lezen dat sinds gister de politie weer op straat is…
Ik hoop zó dat het na vandaag wat rustiger wordt maar ja, dat dacht ik vrijdag ook (daarom ook redelijk relaxt toen met M gebeld)… Maak me nu toch zorgen om zijn familie, gelukkig heeft niemand bij hem in de familie een eigen zaak geloof ik. Pff… ik weet gewoon niet waar hij nu is, als ik dat wist zat ik wat relaxter, maar goed, hij zal heus goed op zichzelf passen.
Sterkte daar MarMah… heeft hij wel contact met familie gehad?
Ja er zijn al heel wat belkaarten doorheen gegaan! Maar dat kan niet anders nu. Hij belt iedere dag met zijn moeder en dan afwisselend met zijn broers en zussen. Ook heeft hij contact met een paar vrienden.
Normaal belt hij ongeveer 1 a 2 x per week maar dat is nu per dag. Maar het gaat gelukkig goed, en maar hopen dat dat ook vandaag zal zijn.
Ik ben alleen benieuwd hoever ze de mars kunnen lopen. Alles richting het paleis van Mubarak is geblokkeerd. Ik hoop dat ze dat accepteren anders houd ik mijn hart vast. Zie zo’n drom mensen die ineens niet meer verder kunnen en het blijft maar aanschuiven. Het idee alleen al maakt me bang.
Paniek is nu net iets wat er niet mag ontstaan.
hoeraaaaaaaaa net met mijn vriend gebeld hij krijgt visum voor 3 maanden
het was erg onrustig in cairo want er zijn voor en tegenstanders en om brood te kopen staat hij wel 2 uur in de rij
ik kan het bijna niet geloven dat hij mag komen want je hebt soms wel eens van die dagen dat alles tegen zit en die had ik dus ff maar nu loop ik dus te dansen door mijn flatje jammer dat ik zo moet werken
groetjes pien
Gefeliciteerd!!!
Wat een heerlijk nieuws voor jullie allebei.
Groetjes
Pit:dag:
oh wat leuk, gefeliciteeeeerd!!!
Ik wil zo graaaaag op Valentijnsdag daar zijn maar dat zit er denk ik niet in ![]()