'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Het zal ook nooit gebeuren inshAllah!!
Er zijn meer goede Egyptenaren dan slechte Egyptenaren en die zullen hun geschiedenis goed beschermen! Daar ben ik van overtuigd!

Nou, neem me niet kwalijk, ik niét. Enig idee hoe een vrouw zich voelt wanneer ze weet dat haar man er een ander op na houdt? Terwijl ze notabene nét bevallen is? Ik wil geen ruzie beginnen, maar ik ga niet mee in de blije gezichten show en doen alsof het allemaal normaal is…

Het zou wel kunnen natuurlijk dat mubarak zijn zoon zou vervoegen. ik had gehoord dat tel aviv hem ook onderdak aangeboden had.
M vertelde me ook dat als iemand een moord pleegde of andere erge dingen deed in egypte en engeland die persoon asiel gaf, dat ze diepersoon dan niet meer konden berechten in egypte
(niet dat mubarak zal berecht worden, is ff ter info)

blijkbaar weet jij dat niet god he jij heb ook geen gevoel ik bedoel dit tegen iedereen he dat iedereen snel zijn geliefde kan knuffelen ik ben emotioneel een wrak op dit moment en heb geen zin in dit zakelijk harde gezeik

1 like

Ik heb het niet over jou, Camilla.

Werkt smssen al weer??
Grumbl… begin het nu toch wel een beetje vervelend te vinden dat ik niets hoor…

ik ook Susu, ik ook :frowning:

dreetje, zelfs telefonisch krijg ik niemand in hurghada te pakken, laat staan per sms.

@ het haram of halal zijn van het vernietigen van cultureel erfgoed, denk ik dat het maar net ervan afhangt met welke tak van de moslims je te maken hebt… een mooi voorbeeld zijn de boedda’s van Bamyan. :frowning:

eindelijk een reactie vanuit Hurghada! bij mubarak 2 zouden maar 10 man geweest zijn, geen 100. Er zijn veel geruchten maar hij zei “it’s egyptian blablabla, we’re good at that.”
Hij denkt dat Mubarak gaat aanbieden zijn termijn af te maken, tot sept 2011. dat dat een compromis zou zijn richting de demonstranten.
Hij is zelf ook pro-mubarak! Hij zegt, hij heeft de laatste tijd veel fouten gemaakt, maar van te voren heeft hij ook veel goede dingen gedaan. hij is nu gewoon te oud om zijn werk goed te doen, en daardoor heeft hij fouten gemaakt.

is het ook zeker! en gezien dat met de boedda’s door de taliban is gedaan, hoop ik dat het alleen maar bij de extremere tak hoort :wink:

Ook al héb je goede dingen gedaan, als je je eigen land naar de vernieling helpt door te blijven zitten als ze je weg willen hebben, dan ben je niet zo’n goeie man.
Er zijn ondergrondse martelkelders, mensen hebben al dertig jaar geen rechten, de weelde waarin de happy few konden leven terwijl de rest krepeert…dan ben je voor mij niet zo’n goeie man.
Die zogenaamd toch ook wel goeie man leeft met maar één ding in zijn gedachten: zijn eigen welbevinden.

2 likes

Je weet niks over die vrouw, over die man of over mij dus heb je helemaal geen recht om zo iets te zeggen. En welke blije gezichten show? Zie je mij blij doen soms?
Je hebt geen idee door wat voor hel ik ga dus geef jou mening over mijn verhaal aub niet meer, ik heb daar totaal geen behoefte aan!!

Ik heb geen idee hoe je bij deze opmerking komt… Maar hij komt in iedergeval neit echt sociaal over.
natuurlijk gung je het de mensen met een egyptische liefde om hen weer even een knuffel te laten geven/krijgen.
zoals je zelf al zei er zijn verschillende manieren van een ‘‘relatie’’ hebben! susu heeft hem net leren kenne en ze hebben alleen een VRIENDSCHAPPELIJKE relatie, dus dat hije er gelijk ‘‘iemand op nahoud’’ vind ik eeen overdreven opmerking. sorry hoor.
respect de medemens…
liefdesrelatie is anders dna vriendschappelijk

Ik zou het liefste ook een knuffel willen geven aan mijn ex, en vele andere egyptenaren die ik er ken, gewoon om te weten dat het goed met hun gaat… zijn al die egyptenaren gelijk ‘‘iemand die een ander erop nahouden?’’ **
nee vind het geen nette en een onjuiste opmerking petry…,…**

1 like

daarbij wil ik ook even aangeven dat ik hier niemand zie die met de ‘‘blije gezichten show’’ meedoet. aangezien iedereen ongerust/bezorgd is over de situatie over familei en vrienden die daar zitten. dus ik vidn het knap dat jullie blije gezichten kunnen zien in deze drama! we proberen elkaar te steunen en daar mag dan best een knuffel vcoor worden gegeven!

dikke knuffel aan alle lieve meiden die die knuffel hard nodig hebben!

5 likes

We hebben elkaar eventjes geleden gesproken voor zo’n 10 minuten.
Hij zegt dat al toeristen langzaam aan het verdwijnen zijn, en zoveel mensen in Hurghada, Luxor en andere plaatsen in Egypte halen hun inkomen uit de toeristen dus ik vraag me echt af hoe hun leven er gaat uitzien als ze geen inkomen hebben.
Hebben ze zo de armoede in Egypte niet erger gemaakt???

komt omdat ze mensen oproepen morgen naar Cairo te gaan voor een miljoenenmars

oooooooh neen, mijn vriend heeft morgen die trein nodig om naar zijn werk te vertrekken :frowning:

Daar was M absoluut niet mee akkoord. Ik zei hem ook van ja oke die man is slecht bezig maar hij heeft ook goeie dingen gedaan in het verleden en daar was ie ABSOLUUT niet mee akkoord!!
Zijn mening was dat ie mss enkele hele kleine goeie dingen gedaan had (rioleringen, elektriciteitsnet en zo bvb) maar niet goed georganiseerd had, en waar bleef het geld van al die inkomsten?? zoals Suez en zo oa.

En hij zei ook, het is al 30 jaar! de mensen zijn het zat…