De opmerkingen van ElBaradei komen kort na een interview met de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton. Die sprak in hele algemene bewoordingen over de toestand in Egypte. Ze pleitte voor hervormingen, maar uitte geen openlijke kritiek op Mubarak, een belangrijke bondgenoot van Washington.
Ik weet enkel dat ik een vlucht had geboekt voor 14 februari en dat ik reeds bericht heb gekregen dat ik de mogelijkheid heb om mijn reis om te boeken.
eerst werden eerst de pakketreizen stilgelegd, en nadien ook de reizen met enkel een vlucht (zonder hotel)
dus ik zou het eigenlijk niet weten sorry!!
British airways vliegt ook niet meer, wnt mijn nonkel vertrok normaal morgen naar egypte om een nijlcruise te doen en deze werd ook geannuleerd.
Time will tell!!
Als ik op de website van Schiphol kijk, zie ik dat KLM nog steeds vliegt, wel met vertraging van 6 uur…
Ik zou de 8ste gaan, maar had nog niks geboekt.
Waar zou je heen gaan als ik vragen mag?
@Stettemie…bij welke reisorganisatie heb je geboekt…ik zou aanstaande donderdag vertrekken,pakketreis, maar ze hebben mij nog niet gebeld…
@Susu…ik denk dat je ffkes moet wachten met boeken, wat ik op tv heb gezien nemen de reisorganisaties het zekere voor het onzekere en gaan er geen vluchten meer richting egypte
@ Susu: Ik zou naar Cairo en Luxor gaan, maar dit met betrekking tot mijn werk met een egyptische firma
@ muchacha: had geboekt met JetairFly, maar ik heb ook de mogelijkheid gekregen om af te wachten en eventueel op een later tijdstip te boeken.
Denk ook dat het best is om geen te snelle conclusies te nemen, wie weet wat gebeurd er nog deze week.
Ik wil niet perse daar zijn, wil graag bij mijn lief zijn. En daarom zou ik daar graag willen zijn, zodat ik weet hoe het gaat. Maar tegelijkertijd denk ik dat híj blij is dat ik hier zit, tuurlijk zal hij me graag bij zich willen hebben maar alleen om het bij elkaar zijn, maar nu hoeft hij zich om mij niet druk te maken…
Ik wacht t maar af… heb geen angst om die kant op te gaan maar denk dat ik n beetje ‘in de weg zou zitten’…
nog ff dan…ehehe…Dreetje, je zit niet in de weg, maar je kan een steun voor hem zijn als je daar bent…Ik denk dat ze dat nu heel goed kunnen gebruiken…Aiwaa :cheer:
Was het maar waar… zonder mij kan hij gaan en staan waar hij wil (familie/vrienden helpen bijv). Met mij moet hij oppassen en maakt hij zich zorgen als hij niet bij mij is… Helaas, zit er denk ik voorlopig niet in dat ik die kant op kan gaan…
Anyway… hoop dat velen van jullie snel bij geliefden kunnen zijn.
ik hoop ook voor jullie dat jullie snel je geliefde in je armen kunnen nemen en even flink knuffelen ik sta machteloos ik kan niets doen en zie M zo verdrietig dus vandaag de knuffelbeest uitgehangen en mijn heel groot gehouden ppffff
Ik ben vanaf donderdag naar Tsjechie geweest en net weer terug. Ik heb mijn lief woensdagavond nog gesproken en toen zei hij dat het goed was dat ze demonstreerden. Hij wilde ook weten wat hier in NL allemaal op tv te zien was. Ik heb hem na woensdag niet meer gesproken. Telefoon gaat soms over maar wordt niet opgenomen. Ik word hier erg zenuwachtig van. Ook mijn vriend zou dit weekend naar Qena gaan en heeft morgen een bruiloft daar. Hij komt daar zelf niet vandaan. Zijn ouders wonen gelukkig niet in Cairo of Alexandrie.
Voor iedereen heel veel sterkte toegewenst en zodra jullie wat horen laat het weten. Dan doe ik dat ook.
Hopelijk is alles goed met Suusje want ik las dat in Hurghada het ook een stuk grimmiger is geworden.
Dat je heb gehoord dat het harm is is de grootste bullshit die je ooit hebt gehoord waarschijnlijk!!! En in elke volk zijn er slechte mensen, en de slechte mensen van Egypte die zijn de gene die aan het plunderen waren maar ALLES IS WEER VEILIG, POLITIE IS WEER DE STRAAT OP EN DE ER IS NIKS WEG UIT HET MUSEUM EN ALLES WAT DAAR GEBEURD IS KUNNEN ZE HERSTELLEN!!!