Waar staat dat ik zei dat ze een slechte vrouw is?
Susu…Je zei dat hij liever sterft, dan dat hij zijn dochter in europa op laat groeien. Vindt je dat zelf niet verontrustend???
Ik snap wat je bedoelt dat als je goed voor hem zorgt hij ook geen reden heeft om buiten de deur te “eten”. Maar ga hem eerst beter leren kennen, wil je niet ontmoedigen…maar toch…
En ik ken haar en heb uren lang met haar gepraat.
Wat voor moeder huilt nou als haar dochter aan het huilen is omdat ze het zat is??
Ze is ook niet gelukkig met hem, en ze wil haar dochter achter laten. ze zei ‘Am 21 years old when I go back with my daughter, then my life would be over’
Dat zegt genoeg toch toch?
Nee, ik begrijp hem wel, hier opgreoein is niet leuk, was ook niet leuk voor mij. thuis zeggen ze je mag geen vriendje hebben en op school hebben al je vriendinnen een vriendje en dat is maar een kleine voorbeeld. dus ik begrijp hem heel goed.
En om hem te leren kennen wil ik met hem een weekje naar Cairo. We slapen elke in aparte kamer en zullen niks verkeerd doen. Want voor mij geldt ook geen sex voor het huwelijk.
Ik wil gaan omdat ik hem beter wil leren kennen en Cairo wil zien. Is dat echt zo verkeerd?
Ik geloof deze poster niet meer.
hoezo niet?
Omdat dit nooit op deze manier geaccepteerd zou worden, óók niet door de familie van een aanstaande echtgenoot.
En hoezo denk je dat?
En hoezo noem je hem aanstaande echtgenoot? Ik heb niks over trouwen gezegd
Ik geloof je wel hoor.
En ik vind dat je gelijk hebt. Hij verdiend beter dan een vrouw die niks uitvoert.
Ga naar hem toe en zoek uit of er een toekomst is of niet, anders krijg je er spijt van!
Inchallah komt alles goed :dag:
Dankjewel, ik snap ook niet waar het opslaat dat ze me niet gelooft ![]()
Als ik niet ga dan blijf ik mezelf de rest van me leven afvragen hoe het zou zijn geweest als ik wel ging…
En hij verdiend zeker een beter vrouw, want het is echt een lieve, aardige man en ze krijgt van hem alles wat ze wenst. Ik begrijp haar ook niet.
Ja, InshAllah komt het goed.
Of het nou tussen mij en hem is of tussen hem en zijn vrouw. Als er maar niemand gekwetst wordt
Sorry dat ik helemaal door het onderwerp kom heen fietsen, maar het is nu erg onrustig in Alexandrie. Ik heb ook al een tijdje niet gepost door allerlei omstandigheden.
Zojuist kwam ik bijna in de opstootjes terecht. Er lopen duizenden mensen over straat en ze roepen allerlei spreuken, tegen het bewind van president Hosni Mubarak. Ze roepen ‘‘Weg met Hosni Mubarak!’’ en ‘‘Tunesië, Tunesië!’’
Ik wilde jullie dit even laten weten, omdat we hier allemaal van schrikken. Redelijk eng en hopelijk komt alles goed …
wordt vervolgd
Hahaha, nee nee geen ontvoering. Maar als het moeder haar kind niet wilt dan is het makkelijk toch?
En het meisje heeft alleen een Egyptische paspoort samen met haar vader.
En hoe ik haar heb gezien lijdt ze niet aan depressie, zo leekt het niet niet in ieder geval.
Iemand hier nieuws over?
ja ze gingen vandaag demonstreren in cairo/alex pppff zal wel even heftig zijn om te zien succes mloos
Susu, wil hij ook geen seks voor het huwelijk? Hoe raakte zij dan zo snel al zwanger?
Sterkte daar Mloos! Pas goed op jezelf…
Ach kom, ga iemand anders iets wijsmaken. Of; vraag maar lekker door aan de niet Arabische vrouwen hier, en vermaak je! Maar niet met mij, dank u.
Je mag erdoorheen fietsen! Ik hoop dat het je niet in gevaar brengt. Op zich viel het in Cairo mee, 15.000 betogers, die uiteen geslagen zijn. Het is afwachten. Sterkte en hou je taai!