'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

…zucht …

1 like

mloos- ik vond dat je mij belachelijk maakte
door vrolijk te zitte segureren dat je maar effe door je venster moest kijken…
kon je dan ook niet op n,andre manier reageren en zeggen dat er inderdaad onrustig aantoe gaat …
oo Dat is erover julierich- gemene uitdrukkingen?? whatever-
zonnetje over relaties , met die meesteracteurs trek me geen bal van aan (niet meer)
m-loos tuurlijk is het daar niet allemaaal vreselijk- in belgie tog ook niet?
jij stelt het goed daar, des te fijn voor jou…doch…

suuusje jij kan ook niet veel hebbe dunkt me
je vraagt hier an jan en alleman info- en als er "terechtte informatie
komt haak je gelijk weer af- zoek het zelf maar uit meid ginder, veel plezier met “daddy”
juliericch ,begrijp me niet verkeerd maar gemeen ben ik niet(das vn n,ander soort-orde)
dacht ik…, en tege commentaar kan ik well , mischien moet ik de journalistiek in???
grtjes

Raks, ik heb echt medelijden met je!

Ze moeten je wel heel erg veel verdriet hebben gedaan…

Je schopt tegen ieders schenen en maakt het de bezoekers van dit forum echt lastig. Er is je al meerdere malen gevraagd om hier mee te stoppen.
Zou je dit alsjeblieft nogmaals willen overwegen??

3 likes

ik ben nog aan het twijfelen om nog eens op en af te gaan… maar als ik ga kan ik sowieso niet voor 20-21 februari vertrekken…

Weet je, er zijn veel prikborden die een land als onderwerp hebben. Egypte, Turkije, Tunesie, enzovoort. Op bijna al die prikborden zie je het verschijnsel ‘vrouwen met een lange afstandsrelatie’. En óp die borden zitten dan vervolgens óók mensen die een of meer ( jawel, die bestáán!) mislukte relaties achter de rug hebben, en die, logisch, niét positief zijn.
En altijd gaan die vrouwen die nog verliefd zijn, daar tegenin, en altijd met dezelfde argumenten. Hoeveel er op termijn afhaken omdat zij tot de groep gedesillusioneerden zijn gaan horen, géén idee. Het valt mij wél op dat het altijd vrouwen zijn. Mannen hebben ook dit soort relaties, met Thaisen, met Russinnen, etc. maar op de een of andere manier verzinken die niét in kinnesinne er geruzie, zélfs niet als zij gedesillusioneerd raken omdat zij aan de kant zijn gezet nadat er een pspoort is afgegeven.
Mannen gaan daar fundamenteel anders mee om. Jazeker worden mannen belazerd,jazeker hebben ze ooit een rose bril op, jazeker zijn ze blind, maar je zult nooit dat gesteggel in een groep mannen zien…nooit …

En JIJ bent gemeen… Moet je mij eens vertellen wat je hiermee denkt op te lossen…jij hebt helemaal geen medelijden, jij wilt haar pijn doen…

ik heb ook negatieve ervaringen achter de rug, en jawel zowel met belgen als met egyptenaren, hoor je mij zo negatief bezig zowel over het ene “ras” als over het andere?? is niet nodig denk ik…
jawel, vooral de jonge meisjes hier die verliefd zijn LET OP maar gebruik gewoon je gezond verstand en geniet er gewoon van!
ook al is mijn verhaal negatieg geëindigd heb ik er wél een zalige tijd én ervaring aan beleefd!

medeliden met me?? m-loos
hahahahahaha- ze hebben zelfs de kans niet me verdriet aan te doen,daar al es over nagedacht!! en er heeft zich ondertusse in cairo ook iemand in brand gestoken-schiop ik daarmme iemand tege de schenen hier??of ben jij inmiddels gehersenspoeld m-loos

graag gedaan ramona

Mloos als je een Tirannie wilt uitoefenen door mensen te zegge wat ze moeten doen of laten, zou jij misschien diegene moeten zijn dat iets moet overwegen :slight_smile:

Het gaat mij om dit stuk Raks, wat weet jij van mij?? Hoezo zou ik daar geen toerist zijn??? Ik ben niet getrouwd! Heb een orfi in MIJN bezit dus kan ik zo verscheuren en die staat nergens geregistreerd. Wie zegt dat hij de vader is, geboorte akte zegt vader onbekend!? Hij heeft dat nergens zwart op wit staan hoor…zelfs in mijn paspoort is geen visum van egypte te zien omdat ik een nieuw paspoort heb!

En over die simkaart…in Nederland worden pre-paid sim kaarten na een tijdje geblokkeerd… volgens mij naar een jaar…maar daar heb ik in eigen land niks mee te maken want ik gebruik mijn simkaart dagelijks!

Ik snap eigenlijk niet waarom ik mij nog ga verdedigen…maar heb die neiging toch, heel dom van me eigenlijk!

En volgens mij is dit forum juist bedoeld om informatie te verkrijgen…maar wel nuttige info en niet zoals jij dingen richting mij verwoord. Jij geeft mij de indruk dat ik een dom mens ben…en daar kan ik inderdaad heel slecht tegen, want ik krijg de indruk dat ik meer levenservaring en meer bereikt heb in het leven dan jij ooit zal bereiken door de manier waarop jij in het leven staat!

1 like

@Raks
Ik heb spijt wat ik heb gezegd in mijn vorige post.
Petry en Zonnetje hebben gelijk. Het is gemeen en absoluut niet goed te praten.
Ik was sarcastisch en dat spijt me. Ik hoop dat je mijn excuses aanvaard.
Ik zal proberen mezelf niet meer te ergeren of erover heen lezen.

Het is niet mijn bedoeling geweest je belachelijk te maken, sterker nog ik wist niet eens dat ik dat had gedaan. Ook is het flauw om je te vragen anders te reageren in je post. Iedereen is vrij te schrijven wat hij/zij wil.

Nogmaals Sorry!

2 likes

voor allen die waarschuwingen geven:
je kan het zegtgen, je kan het laten zien, je kan het vertellen uit ervaringen, je kan het zeggen om iemand voor veel pijn te behoeden, maar zoals jullie ook weten, dit moeten ze/we zelf ondervinden! natuurlijk volg je je hart en je verstand en doe je wat voor jezelf het beste voelt. en niet geschoten is altijd mis.
Netzoals velen heb ik wel geschoten en heb ik ook genoten van het schot dfat ik heb gemaakt. dat het uiteindelijk toch mis was, ja ik heb in ieder geval mijn best gedaan! en heb het zelf ondervonden.
het is zonde om te stoppen met een relatie vanwege alle waarschuwingen. want hierdoor kan je eeuwig spijt hebben van het schot dat je had maar niet geschoten heb.
ik schiet liever mis dan dat ik de rest van mijn leven zou afvragen: ‘‘wat zou er gebeurd zijn als ik geschoten zou hebben’’.
dus heel lief alle waarschuwingen, het word gelezen en in het achterhoofd gehouden. maar het is geen goede reden om met een relatie te stoppen, het moet je zelf overkomen en ondervinden. Sowieso :stuck_out_tongue: waarschuwingen krijgt iedereen genoeg en ook op de meest klotge manieren! dus hier hoeft dat niet nog even aangekaart te worden. daar hebben we het andere topic voor die over ‘‘waarschuwingen’’ gaat ;).

4 likes

Ga door!!! :slight_smile:
1) aan het lijf schieten (=haastig aantrekken (kleding))
2) al zijn patronen verschieten (=alle mogelijkheden uitproberen)
3) als paddestoelen uit de grond schieten (=snel en in grote massa tevoorschijn komen)
4) de hoofdvogel schieten. (=een hoofdprijs winnen, maar vaak ironisch bedoeld. Letterlijk: de hoofdvogel is de hoofdprijs bij het vogelschieten.)
5) een bok schieten (=een grote fout begaan of zich lelijk vergissen)
6) er het hachje bij inschieten (=er het leven bij laten)
7) er is geen rooi mee te schieten (=je kan er niets mee aanvangen)
8) het hachje erbij inschieten (=zelf sterven aan de gevolgen van een actie)
9) iemand aanschieten (=iemand aanspreken)
10) in de roos schieten (=het precies goed raden/doen)
11) met een kanon op een mug schieten (=ophef maken om niks / Overdreven zware maatregelen nemen.)
12) met los kruit schieten (=schijnbaar streng straffen met een straf die in feite geen nadeel oplevert)
13) met spek schieten (=overdrijven of opscheppen)
14) onder iemands duiven schieten (=klanten bij een ander overhalen om klant te worden bij jou)
15) op de pianist schieten (=de onschuldige (de brenger van het nieuws) straffen)
16) te binnen schieten (=er plots aan denken)
17) te kort schieten (=iets onvoldoende hebben of kunnen doen)
18) uit de heup schieten (=een discussie ingaan met een ongenuanceerde argumentatie)
19) uit zijn slof schieten (=erg boos worden, erg actief worden)
20) voor zijn raap schieten (=voor het hoofd schieten)
21) wel kunnen schieten (=zich bijzonderen ergeren)
22) zich in de eigen voet schieten (=zichzelf benadelen.)
23) zich voor de kop schieten (=inzien dat men een grote stommiteit gedaan heeft - zelfmoord plegen)
24) zijn kruit op de mussen verschieten (=zijn woorden verspillen)

.
Tjonge jonge prik mij maar lek. Weekje niks gelezen en lees nu alleen maar negatieve uitspraken.
Nou ik niet hoor. Ik geniet nog steeds iedere dag van mijn keuze om samen te leven met een Egyptenaar. Dit weekend was ik alleen in Amsterdam voor mijn sport en het was heerlijk om weer thuis te komen. Nooit kreeg ik zoveel positieve aandacht als van mijn mannetje.
Dus … bij twijfel pak je kans :). En wederom spreken we met prive berichten omdat het hier weer niet leuk is.

Jaja naja in het boekje die ik bij mijn SIMkaart kreeg stond dat als ik hem 3 mnd niet gebruikt hij het niet meer doet (wil t boekje wel op zoeken voor de precieze beschrijvind maar vind t een beetje onnodig). Lijkt me dat dat wel klopt, maar misschien niet… t Was Vodafone Raks, misschien werkt dat anders? Whatever…

En he verdorie, ik wilde hier even om advies vragen maar zie dat al helemaal niet meer zitten… irritant dit. We houden t forum precies 1 dag gezellig…

1 like