Ja suusje ik heb jou egyptisch prinsesje gezien op de fotoās wat een schatje en een mooie meid is het toch ik krijg er de kribbels van en volgende week ga je alweer spannend hoor.
Wij willen nog even sparen dus 2011 nog niet maar 2012 mag het komen hoor.
Zoiets hoorde ik ook hoe hoger je opleiding hoe korter je dienstplicht is nou ik hoop dat je meer te weten komt.
Leuk dat je zo positief bent ramona en zo te lezen ga je het er zeker leuk hebben.
Ik ben volgende week ook in Hurghada maar we gaan ook nog op familiebezoek. Mn āschoonfamilieā vraagt telkens wanneer we weer op bezoek komen, echt zoo lief. Ik voel me er zo welkom gewoon. Ik hoop dat ik dit jaar mijn lief naar NL kan laten komen want we zijn er erg aan toe om voor altijd samen te zijn :-). Het is voor mij geen optie om in Egypte te gaan wonen, hoe fijn ik het daar ook vind als ik er ben. Maar ook ik weet niet wat de toekomst brengt dus misschien wordt het ooit nog eens Alexandrieā¦
Ja, jullie liggen natuurlijk allemaal al in bed, maar hier is het nog āvroegā
Maare⦠is er tussen 30 januari en 5 februari nog iemand in Sharm el Sheikh?
Wij gaan met de zwemvereniging van Alexandria op trainingskamp naar het hotel van āWatersportsā.
hahaha ja mloos wij lagen al op bed en ik ben er weer uit zo vroeg bleh ik hou er niet van maar ja moet centjes verdient worden wij komen in april naar Alex dus leuk om eens andere te ontmoeten.
van mij zulle jullie in ieder geval niet meer"moe ā worden
was jij het niet m-loos die me hier belachelijk maakte dat je effe door het venster moest kijken ivm de spanningen tussen kopten-en moslims??-
@"de famillie?? liefde overwint alles doch?? wat n,gelul niet mee akkoord Sorry!
@ suusje 126? is voor toeristen, niet voor mensen waarbij de partner egyptisch is en alzeker niet als De vader vn ht kind egyptenaar is-dan heb je geen rechten in het land, of je moet id rechtbank gaan procederen ā¦
gaaaaaaaaap- waarom blijf ik ht eigelijk herhalen,vertellen, kben er te dom voor om ook maar āiets"van het land te kennen! hihi, das me hier ook al verweten ,dat ik het niet begrijp,nou ja dan begrijp ik het niet hee!!!- - en ivm dat 3maanden sim kaartje?? wat laten jullie je bedotten -velen reizen hier zo vaak naar egypte en tog zijn er hier zoveel vragen over het land(ja zal an mij liggen dat ik het niet begrijp) ,wete jullie over eige land ook zo vaag weinig- mijn sim is gewoon altijd geldig(mobinil),
oooo wat zal ik weer negatief zijn"zekerā ,ā¦- - en tzit er aan te komen wat er in tunesie gaande is zal ook naar egypte overwaaien, ht is sedert jaren ntikkend tijdbommetje "de woorden van jan leyersā¦mr die is journalist en zal dan ook wel weer eeuwig negatief zijnā¦,
en de toestand in tunesie⦠toestand in egypte⦠toestand in frankrijk⦠toestand in honululu⦠de wereld staat overal op barsten⦠aan ons om er het beste van te maken zekerā¦
yep
in Egypte geen meningsuiting of je word gearresteerd
stel je voor dat Ik daar woon!!!, vlieg gelijk op de eerste vlucht terug
is wel jammer voor de bevolking, Chapeau voor tunesie dat ze het aandurfden
maar egypte moet zwijgen ,pottenkijkers -vredeactivisten krijgen slaag??waar eindigt ditā¦
ā¦
spreek ik nu echt chinees of zo?? ik herhaal⦠de meningen en vooral de INFO wordt ten zeerste geapprecieerd maar kan gewoon op een andere manier dan mensen te beledigen. ben ik nu de enige die vind dat raks op een onaangename manier nieuws kan verkondigen?
zeg toch gewoon van hey je doet dit zus of zo en niet op zoān gemene manier, maar soit, we vallen weer maar eens in herhaling, dus ik stop mijn beleid.
idd iedereen heeft recht op vrije meningsuiting, vind gewoon dat daar een gepaste manier voor is, raks zal maar moeten leren dat ze er telkens commentaar op zal krijgen en wij moeten maar leren met die gemene uitdrukkingen om te gaan of ze te negeren.
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking waar ik me aan erger.
Moeten we ons met zijn allen druk gaan maken over dingen, die komen gaan? Dingen die misschien kunnen gaan gebeuren?
Zoals de dreiging, die je aanhaalt tussen Kopten en Moslims. Had ik al weken van te voren in een hoekje moeten gaan zitten huilen, omdat dat misschien kan gaan gebeuren?
Tuurlijk maak ik me zorgen over de situatie in Tunesie en of we daar hier in Egypte last van gaan krijgen, maar moet ik nu binnen blijven en de dreiging continue mijn dag laten bederven?..
De waarschuwingen voor Egyptische relaties is precies hetzelfde geval. Moet ik mij zorgen gaan maken omdat hij misschien alleen op mijn geld uit is, een visum naar Europa wil of mij wil veranderen in een persoon, die ik niet wil zijn?..
Tuurlijk mag iedereen zeggen wat ie wil en vrijheid van meningsuiting is ook voor mij van groot belang. Maar ik mag ook zeggen dat ik me vreselijk erger aan die waarschuwende vingertjes en het praten alsof ALLES hier in Egypte vreselijk is, want dat is het NIET!!!
Nee, het probleem ligt hem in het niet kunnen apprecieren van negatieve commentaar. Bang van de waarheid?
Raks wijst toch niet met de vinger naar iemand. Ze geeft alleen commentaar op de huidige toestand en ze wil alleen maar behoeden dat mensen in hun ongeluk lopen.
En al die zever over echte liefde, Je moet niet denken dat wij niet in liefde geloven hoor, dat wij gevoelloze wezens zijn. Was het maar waar dat elke man trouw zou zijn aan zijn vrouw en dat iedereen een relatie vol passie kan hebben. Alleen de manier waarop ermee wordt omgegaan en hoe alles hier geidealliseerd wordt, is fout. Want zo zit de wereld niet in elkaar. Spijtig genoeg. Nu dat is het laatste wat ik er over kwijt wil hoor.
nb- is tuurlijk niet enkel in Egypte het geval
maar in egypte zijn ze heel streng met meningsuitingenā¦
ook pers enzov⦠heeft het moeilijk werken daar
en reporters moete ze al helemaal niet- of het is als er n,aanslag is(ja dat kan je niet wegmoffelen hee!)⦠spijtige situatie
tunesie is in beeld nu, ze verkondigen ad wereld hun mening, dat werd mischien hoogtijd
indien dit ooit zover zou komen in egypte, volgt een bloedbad(oo mag er niet aan denken)
politie daar,!!brrr , dus zoals petry zegt je zegt daar niet wat je wilā¦