Ik heb inmiddels al weer een tijdje contact met M, ik weet ook waarom er een tijdje geen contact was maar heb geen zin om het te posten ivm negatieve reacties. Ik vind het zelf allemaal al moeilijk genoeg.
Ik ben inmiddels overtuigd dat de gevoelens tussen ons helemaal goed zitten alleen maken de omstandigheden (lees zijn familie) het ons erg moeilijk. En ik lees overal dat een Egyptenaar uiteindelijk altijd voor zijn familie zal kiezen maar bij de ‘mijne’ heb ik zo mijn twijfels
Twijfels ja, want op het moment weet ik helemaal niets zeker. Behalve dat we gek op elkaar zijn en wat de toekomst brengt, dat zullen we wel zien.
Heb nog wel een vraag, klopt het dat sindskort alle mobiele telefoonnummers in EG op naam komen te staan? Wanneer je als Egyptische dus een SIM-kaart koopt moet je je ID laten zien en wordt het geregistreerd? Hoorde er iets over dat dat sinds kort zo is… Weet iemand hier meer over?
camilla leuk voor jou! idem zoals ik zei bij mloos, échte liefde is zo hard te vinden dus werk er verdomd voor eens je het hebt, en koester het ten volle!
:cheer:
en dreetje, fijn je nog eens te horen!! hopelijk komt alles goed met jullie! Wat zijn eigenlijk jullie toekomstplannen? al over gepraat, hij naar hier, jij naar daar, samen ergens anders naartoe…?
Die verdomde familie toch he daar! Is nooit fijn als het tussen je familie niet goed zit he…
Dank je wel julierichez
Ja blijft lastig die familie maar ik hoop dat het goedkomt voor jullie.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de andere en jullie toekomstplannen.
Hi,
verre toekomstplannen waren/zijn ik naar daar… Of misschien samen ergens anders heen ivm familie maar lijkt mij niet echt een optie. Dus ik naar daar… maar dat kan/kon niet op korte termijn hoor.
Gister helaas weer een naar, vervelend, rot bericht gehad over zijn familie waardoor alles wéér moeilijker wordt. Ik was er zo verdrietig van. Maar goed, na een flinke huilbui mezelf maar weer bij elkaar geraapt. We gaan er weer voor. Zolang we er samen nog voor willen gaan blijf ik er wel voor vechten maar af en toe word ik er even moedeloos van.
Iedere keer weer een nieuwe tegenslag… ik wil nu wel weer eens even gaan genieten. Maar ben bang dat dat er voorlopig niet in zit.
Sorry… van mij dus even niet zo’n positief berichtje. Qua liefde wel hoor maar vwb de situatie niet…
Als je hem langer dan 3 mnd niet gebruikt is ie sowieso niet meer bruikbaar… Dat is het enige dat ik weet.
Ik heb er ook een keer 1 gehad die het hier in NL sowieso niet deed, snap er niets van, maar die kon ik dus niet ‘in leven houden’
Heb nu een andere (beiden wel van Vodafone) en deze doet het wel… Misschien omdat M deze heeft gekocht en deze dus op naam staat en mijn vorige heb ik zelf gekocht en stond dus niet op naam? Geen idee…
ach zo… nou ja M had de mijne voor mij gekocht, was er wel bij maar hebben dus niets van *ID *of dergelijke moeten voorleggen (toen) dus zal wel zien als ik ooit eens terug op egyptische grond wandel of mijn kaart het nog doet of niet zeker haha
ja juist mijn kaart is ook van vodafone en doet het hier in belgie ook maar zo af en toe eens, heb meestal wel bereik maar kan er hier niet mee bellen of zo… nou ja ook niet nodig he hier
Ben zo blij dat jullie allemaal zo positief reageren. Ik krijg er weer helemaal zin in
Een SIM moet inderdaad op naam worden gezet. Als dit niet gebeurd kan hij zomaar plotseling geblokkeerd worden. Ik had het laatst met Mobinil. Moest ik naar een hoofdkantoor om mijn naam te verbinden aan mijn nummer. Dat waren ze in het winkeltje waar ik de kaart had gekocht “vergeten”. Je moet dan met je paspoort naar dat kantoor.
Het schijnt dat ze bij Vodafone nog niet meteen gaan blokkeren, maar dat zal ook wel gaan gebeuren.
Nog wel een tip voor Mobinil simkaart gebruikers in Egypte. Als je een telefoon hebt met de mogelijkheid om te internetten, dan kun je voor 20 LE (bijna 3 euro) een hele maand internetten. Ze halen dat dan van je beltegoed af. Je kunt het ook weer gewoon uitzetten als je het niet meer wilt. Nu komt mijn i-Phone erg goed van pas (=overal gratis Skype)
Het kan natuurlijk ook met Vodafone, maar dat was een stuk duurder.
zo word er dagen niet geschreven en ineens zoveel dat ik amper de tijd heb bij te lezen haha…
dus ik kan mijn egyptische simkaart (vodafone) niet meer gebruiken? Vorig jaar maart voor het laatst gebruikt!
Dienstplicht… pff praat me er niet van! Dat is de komende 3 jaar de reden dat Mahmoud niet naar hier kan komen!
Dreetje,lastig hoor die familie! Maar wel gewoon hier blijven posten hoor ondanks de negatieve reactie’s daar moet je gewoon proberen overheen te lezen!
Camilla, dit jaar voor jullie een klein egyptenaartje?? Ze zijn leuk en lief hoor
Shisha, hoe is het met je?
Niemand in Hurghada volgende week? Wat is ook alweer het nr van de toeristen politie? (voor het geval dat…