Ja daaraan heb ik ook getwijfeld hoor. Maar als ik nu zie wat hij allemaal gedaan heeft om naar mij toe te komen en zelfs zijn vader heeft hem financieel geholpen zodat hij voldoende banksaldo heeft, ga ik er maar vanuit dat het goed zit. En beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan spijt van wat je niet gedaan hebt.
Voor mij is zondag de grote dag dan mag hij bellen wat de uitslag is. En is dat negatief dan ga ik maar weer die kant op.
ik weet niet of we elkaar begrijpen maar ik bedoelde niet dat ik twijfel aan āzijnā reden om naar hier te komen ( want ik denk dat dat wel goed zit)maar aan wat hij bij de ambassade wel of niet moet vertellen.
maar het is nog niet zover, ik ga eerst zelf binnenkort naar hem toe! dat wachten is een crime trouwens.
ik duim voor je, laat je nog weten wat de uitslag is geworden zondag? denk het wel heā¦
Oh ok, sorry!
Nou bij ambassade moesten ze heel veel weten. En hij werd een beetje in een hoek gedreven dat het puur om de sex ging. Hij heeft verteld wat er allemaal gebeurd is en dat we een rondreis egypte hebben gedaan etc. etc. Maar de councel kwam steeds met een grapje erop terug dat het sex was. Daarom zien we het op dit moment niet helemaal positief maar goed dat is in ieder geval een grond voor bezwaar mocht hij het afwijzen. Helaa zijn we dan weer weken en weken verder.
Ik weet niet of je in juni nog in Cairo komt anders raad ik je aan alvast even bij het consulaat langs te gaan voor verdere informatie. Op donderdag en zondag staan ze je dan te woord.
Wil jullie even melden dat mijn vriend gisteren met het consulaat heeft gebeld en hij toestemming heeft gekregen om naar NL te komen. Wel moet hij eerst nog terug nar Cairo om zijn ticket te tonen en zols men zegt krijgt hij dan zijn visum.
We blijven nog een beetje wantrouwig maarā¦zijn wel goede berichten. Alleen hij had gevraagd voor 21 mei (dit in verband met feestdagen hier) maar mag vertrekken op 25 mei tot 21 juni.
Ook goed hoor! Dus tot nu toe gaat het goed en als ik de vele negatieve antwoorden heb gehoord komen we waarschijnlijk goed weg.
nee bij mij alles nog het zelfde, dagelijks contact bellen en smsen! Vanavond een skype date gepland staan haha dus zie hem eindelijk weer! Hij is nauwelijks op internet dus ik ben er helemaal happy mee en kijk er naar uit!
Het gemis is nog het zelfde, had verwacht dat het wel minder zou worden, maar blijft het zelfde⦠maar ach er valt mee te leven haha
Nou ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat wel lukken!
hoi,
Lees nu een week ofzo mee op het forum, en dan nu toch maar even een post. Eigenlijk vooral voor Suusje, het verhaal komt later wel een keer. Ik ben van 13 juni tot 2 juli in egypte⦠Start in hurghada en vanaf daar weet ik/we het nog niet precies. Ik zal dus niet de hele tijd in Hurghada blijven. Maar goed als je voordat je gaat een keer wilt meeten (woon ook in den haag) en een back-up of iemand wilt hebben als je daar bent. I am around there somewhere.
Groetjes
Ook ik ben gevallen voor de charmes van een Egyptenaar!
Lief, charmant, standaard Egyptenaar denk ik? haha.
Ik ben nu 3 weken terug in Nederland. En dacht zelf dat mijn gevoel wel zou vervagen voor hem. Maar het is alleen maar sterker geworden. We sms-en elke dag, msn-en veel.
Ik weet niet wat ik moet, deze zomer kan ik heb zoiezo niet bezoeken (weet hij ook) en dat wordt het dus pas winter als ik hem weer kan zien. Is dat te lang? Kan zoiets werken?
En dan natuurlijk, meent hij wat hij zegt, of zegt hij het tegen elk buitenlands meisje (al denk ik dat van niet, maar je weet het nietā¦). Hij is moslim, hoe zit dat later? Ik heb hem al gezegd never een hoofddoek te gaan dragen en dat het zijn geloof is en niet de mijne. Dit accepteerde hij.
Ik begrijp dus je vraag. Menen ze wat ze zeggen en zeggen ze zo een dingen niet tegen elk buitenlands meisje. Ik denk dat je dit pas zal weten als jullie nog eens afspreken. Tot aan de winter is nog ālangā, maar uiteindelijk, wat is een paar maanden in een mensenleven. Als je verliefd bent dan zou ik me niet laten tegenhouden. Geniet er van zolang het duurt maar blijf realistisch en op je hoede. Want soms lees je hier dingen dat ze enkel uit zijn op je geld.
ja het is lastig en dat blijft het volgens mij ook⦠Ook ik ken hem nog niet zolang (2 maandjes denk ik) maar ik kan gelukkig over 7 weken terug! Wel balen dat je niet eerder terug kan, want dat kan volgens mij een hoop duidelijkheid geven. Als ik jou was zou ik mij er nog niet teveel in storten en het gewoon allemaal aankijken, het is lastig ik weet het en sommige momenten is het nog veel lastiger! Ga gewoon op je gevoel af, dat hebben ze mij hier ook al gezegd en zie hoe het allemaal gaat lopen! Want er zijn af en toe echt momenten dat je denk, pfff wat maak ik het mezelf moeilijk!
Waar heb je hem ontmoet? En hoe oud is die? Ik ben nieuwsgierig haha!
Nou ik heb ook nog een mooi verhaal, ondanks dat ik aan de andere kant van de wereld zit word er dus nog over mij geroddeld⦠Er was toen ik in egypte was een jongen waar ik contact mee had, hij werkt in het hotel waar ik verbleef en was toen al āgekā van me (op de standaard egyptische manier) ik wilde niks met hem en dat wist dieā¦we zijn wel de 2e avond wat gaan drinken met hem (vriendin en ik) omdat we de weg niet kenden enso. Daar ook een foto gemaakt. Daarna alleen nog contact in het hotel gehad met hem. Wel skype en msn uitgewisseld om de foto enso te kunnen versturen.
Sinds thuiskomst af en toe contact met hem gehad en fotoās verstuurd. Vooral veel over mijn mannetje gepraat met hem waardoor hij wist wie het was. Toen is hij opzoek gegaan naar het nummer en heeft met mijn mannetje afgesproken om hem te vertellen dat hij seks (tsss in zijn dromen nog niet) met mij heeft gehad en dat ik niet goed genoeg voor mahmoud zou zijnā¦lekker stoken dus! Hij wist ook veel te vertellen over Mahmoud en mij omdat ik veel tegen hem verteld had. Nou Mahmoud niet zo blij met mij uiteraard want hij wist niet wat hij moest geloven. Nou gelukkig wel alles uitgepraat met Mahmoud en nu weer dikke vriendjesā¦
Maar ik was wel even super boos he, het is me weer duidelijk dat de meeste egyptische mannen net te vertrouwen zijn! Hopelijk zijn onze mannen anders hahaha!!!
Tanja, balen voor je dat het zo gelopen is zegā¦weet niet zo goed wat ik er nog meer over kan zeggen!
Nou ik ga even wat eten in scheveningen en daarna weer fijn de nachtdienst in.
kus
Dag Suusje, bedankt voor je reactie. Ik vind het aan de ene kant jammer maar aan de andere kant is het mss beter zo. In juni studeer ik af. Ik heb drie jaar hard gewerkt om mijn diploma te behalen. Stel dat het wat zou geworden zijn met Ahmed dan zou ik naar daar moeten verhuizen, en zou ik daar aan de bak geraken? dat is de grote vraag. Als ik hem af en toe nog eens hoor ben ik ook al tevreden. Ik zal hier hopelijk ook wel iemand leuk ontmoeten.
Vrienden van mij gaan in juli naar egypte op reis, naar sharm el sjeik. Ik ben zo jaloers, ik wou dat ik mee kon. Dan kon ik afspreken met Ahmed. maar ja, hun reis is al geboekt en ik wil hun vakantie ook niet verstoren. Ik zou eventueel kunnen meevliegen naar egypte en dan verder doorreizen naar luxor maar daavoor ken ik hem te weinig. Dus dat zit er niet in. Oh ja, dat is het leven he.
Suusje, wat vervelend dat die gast zo een dingen verteld heeft over jou. Gelukkig dat je het hebt kunnen uitpraten met je vriend. het is niet leuk dat hij dat heeft gezegd maar Belgische mannen doen dat ook, het zijn niet enkel de egyptenaren. Ik heb ook al eens een jongen gehad die tegen mijn ex had gezegd dat ik met een andere jongen stond te kussen. ik vraag me altijd af wat ze hiermee denken te bereiken. het belangrijkste is dat je vriend je gelooft en dat hij je vertrouwt. zeker in een lange afstandsrelatie is dat belangrijk.
hurghada, werkt bij de qaud safari, 24 jaar over 3 weekjes 25⦠bekende??? hahaha
tanja, ik wil 20 juni 2 weken die kant op gaan, mocht je rond die tijd ook willen kan je ook met mij mee reizen! En je hebt wel gelijk wat betreft mannen haha wereldwijd hetzelfde
Waar merk jij dan dat het verkeerd gaat?
Ook ik blijf sceptisch en mijn ogen open houden na alle informatie hier.
Maar tot op heden merk ik er niks van hoor. Ja hij wil naar NL komen omdat ik pas in augustus kan komen. Betaalt netjes zijn ticket zelf. En ja dan is het allemaal weer ver op maar dat weet je. Geloof niet dat ze liegen over hun salaris.
Ik merk alleen dat hoe goed hier alles bedoeld is ik wel vaker ruzie maak over deze site.
Ik denk als je met beide benen op de grond blijft en geniet van de momenten die er zijn. Wat kan daar mis meegaan.