hoi allemaal
wil jullie verliefde koppeltjes niet doen panikeren
had ook dit idee toen ik een egyptenaar ontmoette met wie het wel klikte, maar spijtijg genoeg is het nu anders uitgedraaid.
Ik terug thuis en hij nog steeds in egypte
De eerste dag toen ik in egypte aankwam om een langere periode -lees onbepaalde duur- in egypte te verblijven kende ik ook niemand daar.
Had wel werk toen ik naar E afreisde, verbleef een aantal dagen op hotel om te klimatiseren.
De egyptenaar met wie ik voor ± 1 jaar heb samen geleefd was een collega, heel charmant en behulpzaam. A M Abd ⦠was diegene die samen met nog een andere collega mān eerste flatje hebben gevonden.
De eerste momenten waren zeer aangenaam, doch twijfelde ik of dat dit zo een goe idee was, daar hij merkelijk jonger was dan mezelf, neen ben geen oudere vrouw. Leeftijdsverschil was 6 jaar.
Heel romantisch in de beginne, wandelen van Sakkala tot Gam safaga- een moskee.
Dan samenwonen, verhuizen naar een betere levensstandaard.
Als je naar egypte verhuist dan wil je toch wel- de eerste maanden- kwaliteit; geen directe overschakeling op de typische voeding van ginds. gaan eten op restaurant, vis eten, mc donalds. Maar dit is toch wel een dure periode.
Ook de orfi aan gegaan om samen met hem te kunnen wonen, heb die verscheurd voordat ik naar huis terug vertrok maar hij heeft zijn exemplaar nog, ???
ORFI hoeft niet door ⦠gedaan worden, destijds heeft onze ādoormanā da geregeld. āDoormanā is te vgl met conciĆ«rge.
Al het mooie steekt toch de meeste mensen- egyptenaren hun ogen uit: digitale cameraās, duikoutfits die volledig en kwalitatief zijn.
Mss was het aan mij persoonlijk gelegen maar moet toch wel toegeven dat ik in de eerste 6 maanden van mijn periode in egypte nen aardige duit van mijn spaarrekening heb zien verdwijnen.
En dan gedurende de volgende maanden was het gezellig, drinken met de vrienden, samen uitgaan totdat hij het nodig vond om langer uit te zitten" met zijn maten" ja ja waren dat gasten "vrouwelijk"die eerder op de boot waren geweest of in de duikschool een proefduik gemaakt hadden.
Laat ons zeggen dat er verschillende dingen gebeurt zijn waardoor de liefde verdwenen is; zelfs nog oerdomme dingen gedaan in de avond voordat ik de vlieger moest nemen.
Ben niet kwaad op hem maar wel bedroefd dat het zo moeten lopen is want nu ben ik terug en liggen der nog heel wat spulletjes die ik hier graag had gehad.
Op de bus die ons naar het vliegtuig bracht, waren er mensen in gesprek toen ik me ook in het gesprek gooide sprak er iemand āJe moet geen jongen van de straat plukkenā, idd wt ik gedaan heb. Zijn familie heb ik reeds ontmoet, stuk voor stuk sympathieke mensen. Maar ja, hij is te jong om zoān relatie aan te gaan.
Had dit gevoel van in het begin, liefde kan soms blind zijn