'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

je kan in hurghada een apartament huren voor 250 euro per maand,je heb woonkamer douche,1 tot twee slaapamers,en keuken met alles er op en er aan.

cool !heeft iemand hier wat adressen of foto,s om door te mailen- weet iemand hier of er een contract word ondertekent

Ik ben in hetzelfde geinteresseerd als Raks…dus kom maar op met die info waar we het kunnen regelen! Hahaha

een schriftelijk contract is niet nodig; mondelinge afspraak is genoeg. ik heb een goed adres, propere appartementen, als vrouw alleen ben je veilig en als koppel moet je wel orfi-contract hebben (indien relatie met egyptenaar), aan achterkant van mcdonalds in sikalla, wie interesse heeft mag mij een pb sturen voor de nodige gegevens.

gr,

hapsetchut

Ik heb je een pb-tje gestuurd,
groetjes Susan

thanks voor de tips hier- x

Vroilijk passen iederen!! voor die gene die geintereseerd is om een apartament te huren in hurghada voor de prijs van €250 per maand heb ik een e-mail adress waar jullie kunnen emailen en met betrefende persoon wat afspreken.zeg dat jij de informatie gahad heb van mij(pepita) ik zal ook gelijk aan hem dorgeven dat mischien iemand uit nederland met hem contact gaat nemen.zijn naam is: YOUSSEF NESSEM AYAD en zijn email adress [EMAIL=“joonessem@hotmail.com”]joonessem@hotmail.com.
Groetjes Pepita

hello Sussje,ik heb voor jou een email adress [EMAIL=“joonessem@hotmail.com”]joonessem@hotmail.com zijn naam is Youssef Nessem Ayad,zeg tegen hem dat via mij (Pepita) heb gehoord over de apartamenten die voor €250 per maand gehurd worden,hij zou jou verder informeren.Succes!1
Groetjes morena66

Hey,

dank je wel, ik ga hem mailen!

gr. Suus

spreekt gij nederlands die youssef?

Hoi allemaal,youssef spreekt good engels dus geen probleem denk ik.

hie-nee goed engels is geen prombleem(al hamdullah)

raks ik heb je een pbtje gestuurd, heb je dat ontvangen ?

gr,

hapsetchut

wees wel voorzichtig met de prijs van een appartement in egypte,
de prijs is niet evenredig met de periode dat je wilt huren, 250 euro per maand moet je ook betalen als je maar 2 weken huurt, hoe langer je in egypte huurt, hoe voordeliger.

gr,

hapsetchut

neen hatsepchut ik heb niks ontvangen?? a sallaamma

Hoi allemaal,

Ik ben ook in februari terug geweest nadat ik een man daar ontmoet had in november. Super dagen gehad maar zonder Orfi wordt je er echt gek. Ik ben van Hughada naar Luxor met hem gereist en ben zeker zeven keer aangehouden.
Ik heb nu een orfi contract maar nog niet verscheurd:vak01: We zijn nu met alle papieren bezig om hem eind mei naar hier te laten komen. Ongelooflijk wat je allemaal nodig hebt. Donderdag heeft hij een afspraak op het NL consulaat waar hij dan een gesprek heeft. En gaat dat lukken ga ik in augustus weer naar Egypte toe. Dan is het wel makkelijk als je nog steeds je contract hebt toch.

Waarom laat je je vriend niet wat huren zoveel goedkoper dan wanneer je dat doet als europeaan. Ik kan een voorbeeld noemen in Luxor betaalde hij 2 tot 5 pound voor toegangskaarten en ik 80 tot 100 pound.

Marmah

Als je een orfi-contract hebt, klopt het idd dat je veel goedkoper aan tickets geraakt, ze beschouwen je dan als egyptisch.

gr,

hapsetchut

ja en vele dingen gaan wat makkelijker. Raar maar waar.

Marmah

hey,

Ik heb even advies nodig hoor, voel me even een beetje klote, waarschijnlijk herkennen jullie het wel en kunnen jullie me advies geven! Zoals ik eerder al had verteld heb ik een hele leuke jongen ontmoet in Egypte, we bellen regelmatig en smsen ook. Ik riep telkens heel hard dat ik niet verliefd was, omdat ik het allemaal zo’n gedoe vind zo ver weg en ik snap mezelf ook niet zo goed, er zijn zoveel jongens hier in nederland en ik vind nou net precies weer iemand leuk die zo;n beetje aan de andere kant van de wereld woont… En kijk elke dag weer uit naar die paar minuutjes die we 's avonds bellen voor het slapen gaan (oke soms is het ruim een uur) Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, het leek allemaal makkelijk, ik ga terug in juni gewoon voor de fun meer niet, maar ik merk dat hoe meer ik hem spreek hoe moeilijker ik het ga vinden dat hij niet bij mij is. Hij heeft dat ook, tenminste dat zegt die. Mijn voorgevoel zegt dat die wel eerlijk is, vooral omdat hij het er in het begin ook zeker mee eens was dat we rustig aan moesten doen en dat we wel zouden zien hoe het zou gaan… maar merk aan zijn berichtjes en onze telefoontjes dat die nu ook gaat zeggen dat die me mist en veel aan mij denkt… Maar nu zit ik er mee dat ik net zoals iedereen dondersgoed weet dat heel veel egyptenaren niet te vertrouwen zijn. Ook al zei mijn voorgevoel iets heel anders, doordat ik zoveel verhalen lees ga ik steeds meer twijfelen!

Hoe kan ik in hemelsnaam weten of dit het wel is? En of hij eerlijk is?
Hoe zijn jullie er achter gekomen? Hij vraagt nooit om geld of andere dingen dus daar kan ik (nog) niet uit op maken dat die (ow hoe was dat woord ook alweer) bezzener ofsoiets is!

Dus mijn vraag aan jullie hoe zijn jullie erachter gekomen of hij oke is en te vertrouwen? (En dan liever niet die links naar die andere sites waar uitleg staat over hoe ze te werk gaan want dat doet die allemaal totaal niet en die heb ik allemaal al gelezen en ik vind totaal geen aanknopingspunten daarmee) En hoe gingen jullie om met commentaar uit jullie omgeving?

Lekker onsamenhangend verhaal is het geworden, hoop dat jullie een beetje begrijpen hoe ik mij voel en me een beetje goed advies kunnen geven.

Eind juni duurt nog zo verdomd lang!!!

Ja lastig he maar hoe kom je er achter dat hij te vetrouwen is dat vind ik heel moeilijk om te beschrijven is vaak jou gevoel wat je bij hem heb. Idd kijk of hij het niet doet voor het geld als hij je wilt laten zien aan zijn familie dan zit het ook meestal wel erg goed. Kijk hoe hij is als hij samen met jou is en als hij samen met jou bent en zijn vrienden. Veel communiceren vraag hem gewoon alles wat je dwars zit of gewoon wilt weten.
Vind het echt heel moeilijk om te zeggen wat je nu wel en niet moet doen het is een gevoel.
Communiceren heeft ons zover gebracht en ik ben de 2de keer dat ik daar was naar zijn familie geweest daar heb ik een paar nachten geslapen was echt super.
Succes.