Wat een plaatje Suusje, echt schattig!!!
En wat een haar, een hele hoeveelheid. Ik ben benieuwd naar je verhaal.
en wat n lieve foto’s!! echt n schatje joh!
Van harte gefelciteerd met je prinsesje , en wat een mooi naam
dit is toch het mooiste wat je in je leven kan ervaren
veel geluk
Suusje, wat een plaatje; een echt prinsesje! Schattig zeg.
En heb je een beetje goede nachtrust gehad? Ik ben heel blij voor jullie dat de papa happy is en insha Allah komt alles goed voor jullie. Ik weet het zeker; kan niet anders met zo’n prachtdochter!!
Geniet van de kleine meid en heel veel succes met alles.
Suusje wat een heel mooi meisje wowwwwww geniet lekker van elkaar 2 mooie meiden.
Hoi Suusje
Heb je foto`s ff beken en wat een schatje …
Suusje HARTELIJK GEFELICITEERD met je mooie meid.
Geniet er lekker van en laat je nog even een paar dagen lekker verwennen.
Ik ben ook benieuuwd al papa de foto’s ziet of hij geen spijt heeft dat hij er nu niet is.
hey irm, je vriend kan dan een bezwaar indienen, dit moet hij binnen de 4 weken doen. evt kan jij dit ook doen aan de hand van een machtiging.
als je alle stappen en info wilt weten heb ik nog wel een bestandje op mijn laptop staaan. als je je e-mail in een pb stuurt heb je gelijk alles op je mail.
ik hoop voor je dat het lukt.
mijn ex wilde voor 2 weken komen en had ook alles op orde. toch afgewezen aangezien ‘‘niet voldoende was komen vast te staan of de aanvrager tijdig zou terugkeren naar land van herkomst’’., hierop bezwaar ingediend en uiteindelijk na een half jaar vechten was het ons toch gelukt!
succes!
liefs suus
Wij hebben tot 2x toe een afwijzing vestigingsgevaar gekregen. In beroep gegaan en toen was het OK.
Daarna nooit geen problemen meer gehad. Hij is in totaal 3x op toeristenvisum hier geweest.
MVV ook goed gegaan daarna.
suusieme,al terug wat gewoon in Nederland?
grtjes
hey raks, alles gaat zn gangeje.
heb t toch redelijd ruk. afgelopen weekend mijn moeder verjaardag, vandaag op bezoek bij een vriendin, morgenavond moeder dochter abvond, ik op stap met me mams. dan in t weekend weer een verjaardag van een vriendin en lekker feesten. moet nog een sinterklaassurprise n elkaar bouwen en ben nu weer even bezig met de informatiemap aan het maken voor in Gerlos. mijn voorgangers hadden niet bepaald veel gemaakt, dus nouja, dan doe ik het wel! Ben ik gelijk een stuk meer op de hoogte van alle dingen die er te doen zijn en hoe het er uit ziet daar!
ben dus lekker druk bezig! en t gaat me goed af.
denk natuurlijk wel nog regelmatig aan nabil, maar op dit moment vooral omdat ik wil weten of er nog veranderingen zijn in zijn toestand na het ongeluk. ik heb zelf niets van hem gehoord sinds het ongeluk. maarja, ik kan er toch ook niets aan doen dus eigenlijk is het weer neit echt van belang. toch blijft t wel lastig…
ben blij dat het je goed gaat (na al je avontuur ginder)
je kan altijd naar het hospitaal bellen hee waar gij is ,of nar zn zusje
maar jij kan er inderdaad niks aandoen
is wel grappig van egypte naar Gerlos- brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
grtjes
Ok M is nog steeds boos. Al sinds vrijdag. Alleen maar om de opmerking die ik heb gemaakt dat hij anders maar een EG moslim meisje moet zoeken maar ik heb al heel duidelijk gemaakt dat ik dat in een boze bui heb gezegd en daar niets van meen.
Nu zegt hij allemaal nare dingen en nu net krijg ik een berichtje dat hij niet meer op mij zal wachten (i ll not wait for u anymore maybe u like that)
Ik ben nu niet eens verdrietig, alleen boos. Weet niet of hij het meent of alleen maar zegt om mij te kwetsen… Het is zo’n heetgebakerd mannetje. Als iets zwart is ziet hij het héél zwart…
Hij neemt zijn telefoon ook niet op als ik bel maar hij staat niet uit (hij heeft deze telefoon alleen voor mij)…
Vind het zo raar allemaal.
Weet niet wat ik hier mee moet.
Als je boos bent, of een andere emotie je denken mogelijk belemmert, moet je helemaal niks doen. Je kunt pas goede beslissingen nemen als er geen emoties bijkomen. Gewoon verstand op nul en doorgaan met waar je mee bezig bent. Op het moment dat je weer rationeel kunt denken komt er vanzelf een goede beslissing.
Heej Suusiemie
Wat let je om Nabil eventjes (kort) te bellen om te vragen hoe het met hem gaat? Je kunt hem toch vertellen dat je te horen bent gekomen dat hij in het ziekenhuis ligt en graag wilt weten hoe het met hem gaat?
Zal hem vast goed om te horen dat je het weet en dat je wilt weten hoe het met hem gaat, en voor jezelf waarschijnlijk ook een stukje rustiger…
Je bent de laatste weken nog goed met hem opgetrokken, jullie geven vast nog om elkaar dus denk niet dat het vreemd staat als je hem even belt en je medeleven toont… Je kan het gewoon oppervlakkig houden met betrekking tot het ongeluk…
hey, nog voordat ik je berichtje las heb ik hem even een smsje gestuurd. Daarbij heb ik zoiets gezet van: hey nabil, ik hoorde dat je een ongeluk heb gehad. ik ben teleurgesteld dat je het mij niet rechtstreeks heb kunnen laten weten, maarja toch wil ik je sterkte wensen en ik hoop dat je familie je zal steunen, k heb je zusje ook al een sms gestuurd. take care, groetjes suus.
en daar heb ik verder helemaal geen reactie op gekregen. Dus ik merk het wel… Ik ga nu in ieder geval niets meer doen. ik baal er wel van dat ik neit weet hoe t nu met m is, maarja zolang ik neits te horen krijg wee tik het neit en ik wil mezelf niet gek gaan lopen maken. als er nog iets ernstigs gebeurd is, dan krijg ik het uiteindelijk toch wel te horen.
Dus ik merk t wel en ik denk er gewoon z min mogelijk aan…
en suusje al aan het genieten van de kleine of huilt ze veel? Ik hoop dat je er echt blij mee bent! geniet er van! ![]()
skye hoe is t met jou?
dreetje wat extreem vervelend, je krijgt ook echt geen duidelijkheid van hem heah? ik vind het echt onwijs knap dat je nog steeds volhoud!!! vergeet niet: liefde alleen is niet genoeg… (ja ik spreek uit ervaring ;)). probeer evt alle voordelen en nadelen allebei naast elkaar te zetten, dan zul je zelf er wel achterkomen wat het beste voor je is.
Succes en sterkte en geniet van alle liefde die ik mis!
groetjes suus
Heej Suus
Oke, goede stap om te smsen… Ik zou me er niet teveel bij denken dat hij nog niet gereageerd heeft. Misschien heeft hij veel pijn of iets dergelijks en kan hij niet reageren… Immers staat de letterlijke vraag hoe het met hem gaat ook niet in je smsje…
Je moet niet vergeten dat het voor hem ook allemaal moeilijk is, de situatie zoals het nu is…Degene van wie hij houdt vertrekt uit zijn leven, moet dat een plaatsje geven en beland dan ook nog eens in het ziekenhuis door een ongeluk… Er zal op dit moment waarschijnlijk erg veel in zijn hoofd omgaan…
Hij zou het heus wel waarderen dat je hem gesmsd hebt, en als hij er tijd/behoefte aan heeft jou wel laten weten hoe het nu met hem gaat… Hij geeft immers nog om je…
Hoi!!
Suusieme top top! zou ik ook gedaan hebben. Je doet er trouwens niets verkeerd mee. ![]()
Heb je al een berichtje van zijn zusje teruggekregen?
Dreetje, ik vind dat hij door dit te zeggen de schuld op jou probeert te steken. Kijk, je kan niet alle zaken met elkaar vergelijken, maar bij mij lag de schuld ook als ik eens niets liet horen fzo… Het moet echt wel van 2 kanten komen hoor en Egyptenaren maken er zo precies een spelletje van, als zij maar geen schuld hebben. Nu zo zit het leven niet in elkaar en zeg hem dan maar dat hij zich gedraagt als een echte man en wat verantwoordelijkheid opneemt!
Een beetje dreigen om het uit te maken, om te zien hoe je daarop zou reageren. Dat zijn niet de tekenen van een echte man, toch?
Ga alsjeblieft niet als een gek achter hem lopen om het goed te maken, want daar trek je heus zijn aandacht niet mee hoor. Let him see who wears the pants! En trouwens, vrouwen die weten wat ze willen zijn sexy!
![]()
Suusje, waaauw seg! zo’n mooie donkere haartjes en zo’n donker velletje! Mijn buurmeisje is ook half-egyptisch, ze heet ook Jasmin en ze heeft juist dezelfde donkere haren en donker vel. Om jaloers op te zijn hoor!
Lukt het zo wat met dat kleintje?
xxxx
Hoi Suusje
Ik hoop dat alles goed gaat met je kleine , en daat je het allemaal red in je eentje .
En wat de papa van zijn kleine meid ?
Hoi Suusemie
Wat allemaal lastig voor je , je hebt afscheid genomen van hem .
Maar diep van binnen hou je dus nog heel veel van hem dat zie je wel , ik zeg altijd dan
zie je pas hoe diep je liefde was .
Maar je hebt in ieder geval hem een seintje gegeven dat je nog aan hem denkt en dat je het vervelend vind .
Ik hoop dat hij je een berichtje terug stuurt en vertelt hoe het met hem is .
Het is alweer een poosje gelden dat ik wat gemelt heb , het is nog steeds aan met mijn man
hij weet dat hij papa word vond het niet eerlijk om het hem niet te vertellen .
Weet misschien was dit geen goede keuze .
Maar probeer er wat van te maken , hoewel dat niet lukt .
Hij zegt tegen mij ik kan wel veranderen , ik denk dan aan de ene kant misschien voor een paar jaar maar dan raak je weer verzeild in het oude cultuur .
Ik wil hem zo graag geloven maar het is zo moeilijk .
Hij wil alles voor me doen .
Maar heb gezegt hier in Holland leven we anders .(VRIJ)
Maar als ik het woord vrij zeg wordt hij boos dat snapt hij niet .
Ik bedoel het niet onaardig maar hij moet snappen dat ik een ander leven gewent ben , en dat
ik niet opgevoed ben in dat cultuur .
Ik heb gezegt kan me een beetje aanpassen om niet half naakt daar door het dorp te lopen .
Dat snap ik zelf ook wel … maar moet me dan wel anders voor doen dan ik ben .
Wat hij mij allemaal heeft aangedaan wil ik hem niet meer , maar hou zo veel van hem krijg zijn kind .
Weet het soms ook niet meer … wordt hier van alle kanten gedrukt .
Ze zeggen je moet dat kind weg laten halen … anders kom je nooit van hem af , want als dat kind ouder is wordt het ontvoerd !!!
Weet je hoe dat voelt als ze dit zeggen … voel me alleen zo alleen .
Ik heb gekozen dat ik het kind hou en dat horen ze te accepteren zo niet dan is het jammer
het is ook mijn kind .
ik ben nu bijn 11 weken zwanger … en voel me door niemand geaccepteert ..
Alleen maar om mijn kind en dat ze weten er zit geen toekomst in met mijn man .
Relatie van 3 jaar …en weg is die …
Gister een berichtje gehad dat ik maar iemand in NL moet zoeken, dat hij een moslim meisje gaat zoeken. Dat is allemaal makkelijker. En waarom zou je kiezen voor de moeilijke weg?
(ongeveer de strekking) ik geloof dat t klaar is of zo…