'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dreetje,
Je bedoelt de blikjes frisdrank van het merk Rani. Ik heb ze nooit in Nederland gezien. Maar je weet nooit!
Persoonlijk vind ik het niet zo lekker, teveel velletjes. Maar goed dat smaken verschillen.
Leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!(is toch de bedoeling?) Zeker weer wennen in dat koude en natte Nederland?
Ik woon met veel plezier in Egypte; bijna iedere dag mooi weer!!!:zon02:

Haha ja ik bedoel die blikjes. Sommigen zijn met stukjes fruit, anderen zonder, afhankelijk welke smaak je neemt. Ik vond het echt super lekker… maar ja, liefde maakt blind heb ik gemerkt (M loopt op Croqs, vreselijk, maar bij hem kan het me niets schelen hahaha) misschien geldt dat ook voor het eten :wink:

Dreetje, klinkt inderdaad alsof je een super tijd hebt gehad…ow ik mis dat echt, ben al zo lang niet meer daar geweest, sinds begin maart :S ik mis de zon, de sfeer, het land, de mensen (niet allemaal hoor ;)) en stiekem ook de knuffels van M.
Rani nooit gedronken, dus geen idee!

Kaumeya, welkom hier, staat je naam ergens voor? Jullie hebben ook kinderen he, hoe ging bij jou de zwangerschap? Was je man er een beetje voor je of is dat niet te vergelijken met een nederlandse man? Hoe doen jullie het eigenlijk met school enso voor de kinderen?
Waar woon je in Egypte?

Nou ik duik mijn bedje in, morgen weer naar de verloskundige, daarna fysio en daarna zwemmen, omdat het partneravond is gaat mijn beste vriend en tevens ex mee, dat zal ik maar niet tegen M. zeggen hahaha al zou die het volgens mij nog wel redelijk kunnen hebben.

hey meiden,
mijn laatste weken in Egypte zijn aangebroken.
nog 2 weken te gaan en als het allemaal oke is vlieg ik de 6e terug.
Heb echt zo een dubbel gevoel… Maar ik blijf erbijn dat ik zeker weet dat de beslissing die ik heb genomen de juiste is.
Het rare is wel dat N en ik gewoon nog over straat lopen samen alsof er niets aan de hand is.
Ik ben nu gewoon ec ht aan het genieten van de laatste weken ook van hem, aangezien ik hem daarna zeer waarschijnlijk gewoon niet meer zal zien.
pff al bijna 8 maanden hier… de tijd is echt voorbij gevlogen zeg! een suusje nog maar 1 maand te gaan! echt neit te geloven, het leek wel gisteren dat je de mededeling deed dat je zwanger bleek te zijn!
ik doe hetzelfde als jij :stuck_out_tongue: aftellen haha!

ik heb nu ook te horen gekregen waa rik heen ga in de winter, het word Gerlos, Oostenrijk. dus van de hete zon naar de ijskoude sneeuw.

dat was t weer even van mij!
fijne dag

Gerlos? En in Maart weer ergens anders heen? Het is wél een groot verschil!

t seizoen in gerlos is tot begin april, en ja daarna dus weer ergens anders heen hihi

van de zon naar de sneeuw…jeetje dat is een groot verschil, ik zou er niet aan moeten denken maar ja ik ben ook geen sneeuw mens, doe mij de zon maar. Al heb je na 8 maanden in egypte de zon misschien ook wel gezien!
Wel heel fijn dat jij en N. nog zo goed met elkaar overweg kunnen ondanks wat er gebeurt is, toch een fijne afsluiting lijkt mij! Het afscheid zal hoe dan ook zwaar worden, maar je komt op mij over als iemand die heel sterk is, dus jij gaat het zeker redden!

Ja als ik terug kijk is de tijd ook snel gegaan, maar als ik vooruit kijk dan lijkt het allemaal nog zo lang te duren! Ik wil dat kleine meisje nu toch wel in het echt zien haha!

Suusienne zal je goed doen een andere omgeving. Komt er lekker veel nieuws op je af zodat de rest automatisch naar de achtergrond schuift.

Ik zit wederom te wachten. Morgen mag M. zijn paspoort ophalen. Was weer niet zo’n leuke ervaring op de ambassade dus even MVV ophalen is er in Egypte niet bij.
Oh als het morgen meezit dan is hij hier zondag al. Dan wederom hier de hele papierenwinkel en dan hoop ik toch zo een weekje weg te kunnen en even relaxen.

Hey hey!
Suussiemme, inderdaad fijn dat je nog zo goed met elkaar overweg kunt al lijkt het mij heel vreemd om nog gewoon zo over straat te lopen alsof er niets aan de hand is…
Naar de sneeuw is ook een hele omschakeling. Ik heb M. niet meer lang gesproken, dus heb ook nog niets gevraagd over evt woonruimte voor N. Heeft hij inmiddels al iets gevonden?

Suusje, de laatste loodjes voor jou…Hoe zit het nu met jou en M? Wil hij dadelijk als het kindje is geboren wel normaal contact of is dat ook onduidelijk…

Marmah, wat rot dat hij zijn MVV nog neit op kan halen, waarom niet?

Dreetje, Rani heb ik nog nooit van gehoord…Frisdrank met velletjes, hm klinkt voor mij niet zo lekker…haha, hou niet van velletjes…Waar was je nou uiteindelijk geweest in Egypte? Het was toch nog de vraag waar hij een appartement kon regelen?

Bij mij is het contact weer goed, hersteld…Sinds ik terug ben mis ik M ontzettend. Hij heeft het heel druk met werk. Heb gezegd dat ik dat begrijp maar hij moet ook begrijpen dat ik hem evengoed nodig heb en mis nu ik in NL ben. Hij voelt zich meer verantwoordelijk voor mij als ik in Egypte ben dan dat ik in NL ben omdat ik hier mijn eigen ding doe. Hij vindt smsen niet zo leuk om te doen (geen geduld) maar nu gaat het wat beter, hem uitgelegd dat hij ook een missed call kan geven en dat doet hij nu regelmatig, daar word ik ook al blij van :slight_smile:
Verder ben ik me nog steeds aan het verdiepen in de islam en contact aan het leggen met vrouwen die ook een kindje hebben en een islamitische opvoeding met een egyptische of moslimman…

Weet iemand waar skyblue en omipomi zich bevinden? Heb al zolang niets meer gehoord…

xx

Hihi ik had Rani zónder velletjes maar mét stukjes mango, heel erg lekker. Anyway, de stroopwafels waren ook een succes :slight_smile: M heeft de rest bewaard en eet nu iedere dag een stukje :smiley:

Oooooooh… ik had hem net even aan de lijn, ik wil terug… :frowning:

Wel dubbel want aan de ene kant is het weer superfijn als we elkaar horen en aan de andere kant weten we ook dat we zo niet door kunnen gaan ivm familie. Ik ben erg voor het maar gewoon vertellen en zien wat er gebeurd, maar M denkt daar anders over en houd liever zn mond tot er een een ‘goed moment’ komt, je weet wel, die momenten die nooit komen…
Ben bang dat het daardoor juist een keer flink misloopt maar goed, we zullen zien.

Deena dat verantwoordelijk voelen dat herken ik wel haha… M wilde op vakantie erg goed voor me zorgen maar af en toe moest ik wel even duidelijk maken dat ik best iets kon dragen bijv, ik red me in NL toch ook prima? Heb ik ook niemand die mn boodschappen voor me draagt :slight_smile:
Ik merk wel dat hij jaloers is, voelt zich érg onprettig als er op straat gekeken word en ik merk dat hij zich ook wel een een beetje zorgen maakt over mij in NL…

Oh meiden weer wachten. M. was zojuist op ambassade en… nee meneer vanmiddag na drie uur kunt u terugkomen.
Daar gaan we weer…

idd typisch egypte zeker, no stress, maar een ander wel stress bezorgen haha

volhouden!! ooit zal het lukken!! hihi
:thumbsup:

Echt om horendol van te worden!!
Maar houd de moed erin he!! :wink:

Ja maar tijd kruipt en onrust neemt toe.

Zijn er nu nog wachtenden hier op mvv of toeristenvisum?

Wij hebben toeristenvisum aangevraagd in september en vorige week werd het ontvangen.
Dus voor mij geen wachten meer.

Stettemie, in NL of Belgie? Wat is dat vlug gegaan! Ik wil ook dat M naar hier komt zo snel mogelijk, maar geld is een probleem. ik heb zoiets van laat de bal rollen en mocht er dan geld nodig zijn dan kan er altijd nog geleend worden…
je mag me wel een privebericht sturen over het precieze proces. Ik weet het wel ongeveer van internet maar fijn om te horen hoe het in het echt in zijn werk gaat…

Marmah, ik snap niets van die ambassade daar. Zijn MVV was goedgekeurd, nu moet hij het ophalen, maar dan kan het weer niet of…?

xx

YES YES MVV Sticker zit in het paspoort hoor.
Geweldig zondagavond is hij weer hier!!!-

En zo raar een enkele reis:)

Hallo Deena,
Ikzelf woon in Belgie.
Mijn vriend heeft een lange periode in groot brittanie gewoond.
Mss werd het proces daardoor versnelt ik weet het niet juist.
Ik weet alleen dat hij het visum heeft aangevraagd op basis van een uitnodigingbrief die mijn vader heeft opgesteld (mijn vader is brit maar woont in belgie)
Hij heeft moeten bewijzen dat hij €35 / dag op zijn bankrekening had staan en dat hij een vast werkcontract had in Egypte.
Op basis van deze gegevens werd het visum aangevraagd bij de belgische ambassade in egypte. En drie weken later heeft hij zijn visum ontvangen.
Ik was ook verschoten dat alles zo snel geregeld was.
Maar hé is ben niet boos hoor dat het snel geregeld was.
Nu komt mijn vriend af in november voor 1 maand.
Groetjes
Stettemie

SUPER!!!
Have fun zou ik zo zeggen :wink: