'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hallo,
Mijn vriend zit ik ook Marsa Alam en ik kan hem ook niet bereiken.
Ik krijg wel afleveringsrapporten van mijn sms’en, maar nu blijkt dat hij ze nooit ontvangen heeft die berichten dusja, wordt afwachten!!

Ik heb gistermiddag toch wel met ‘Hurghada’ gebeld en helemaal geen probleeem. Miss. ligt het er ook wel aan welke provider het is?

Ja, lijkt me ook wel. Kan nooit zo zijn dat alle netwerken tegelijkertijd kuren gaan vertonen.

Overigens gaat het beter! Heb inmiddels al wat ontvangen en verstuurd. Olé!

Hopelijk is dat bij Dreetje ook weer het geval…

Ja! Er is het een en ander verstuurd en aangekomen en zelfs weer even gebeld (weer helemaal vertrouwd hoor, ik hoorde kamelen voorbij komen al dacht ik dat ik een boze man hoorde haha… ach ja klinkt ook allemaal t zelfde :D)
Helaas werd ik net weer van t netwerk af geknald maar goed, straks nog maar even proberen.
M gaat morgen vragen of hij vanaf 12 oktober een week vrij kan krijgen. Woaaaah haha, spannend! Fingers crossed…

ik duim voor je :slight_smile:
schopt egyptische netwerk

1 like

<verwijderd>

Dag Koen,
‘gezellig’ dat je hier ook bent, nieuw? Ik neem aan dat de ook een relatie met een Egyptenaar hebt of hebt gehad? Wat doe je immers anders op dit forum. Grappig, we hebben hier eigenlijk nooit jongens. Bijzonder hoor…

:dag:

Ik heb een ‘‘niet ok’’ bericht verzonden naar beheer over deze onzinnige toevoeging op ons forum:dag:

:thumbsup:

Anyway… ik heb geboekt!! Ik vertrek volgende week naar Egypte, voor een week. Spannend! Hihi M is ook helemaal uitgelaten, zo schattig :slight_smile:

fijn dat het allemaal goed gekomen is tussen jullie! nu maar hopen dat hij niet meer op de vuist gaat met belangrijke mensen … :wink:

heyyy dames!!! Ja ja ik leef nog :wink: k zit nu 3 maand in egypte en het gaat super!! We gaan woensdag toeristenvisum aanvragen, heeft iemand nog tips?? En wie weet hoelang het duurt voor je uitslag hoort?

Wat fijn voor je Dreetje! Super dat je nu eindelijk een datum hebt om naartoe te leven, en je koffer in te pakken:kus:

Ja super Dreetje!! Ben jaloers! Wil ook terug :zon02:
Geniet ervan zou ik zeggen :slight_smile:

hey lieve meiden,

even iets anders, sommigen zullen eht allang aan hebben zien komen en anderen zullen eht misschien nooit verwacht hebben van mij.
gisteren heb ik het besluit genomen om met de relatie met Nabil op te houden.
Eergistern was hij er nog van overtuigd dat we moesten stoppen en gister toen ik hem gelijk gaf, probeerd hij alles weer terug te doen.
Ik zal later vandaag nog even een duidelijke update geven.
in ieder geval:
ik was blij en heb een ontzettend mooie leuke en leerzame tijd gehad. TOCH kon ik mezelf neit meer zijn, ik voelde me prettiger op eht werk , dan thuis. en zijn agressie begon te angstaanjagend te worden.
Ik kies nu voor mezlef, mijn eigen veiligheid, mijn eigen toekomst en mijn eigen blijheid, want deze kan hij me niet meer geven.
In de afgelopen maanden:
hij nam me neit mee tijdens ramadam en de eid naar zijn dorp, waardoor hij mij alleen achterliet en dus zijn familie boven mij verkoos
hij heeft zijn meoder ngosteeds niet de waarheid gezegd dat we samenwonen
en hij heeft e gevraagd om 450 euro te lenen om een schuld af te lossen, waarop k dus ook heel duidelijk heb gezegd?: het is uit den boze om zo iets aan een vrouw te vragen, je meot dit aan je ouders of aan je ooms of een ander mannelijk iemand vragen, maar NIET aan een vrouw.

Diep in mijn hart wist ik het al een tijd, maar ik heb nu eindelijk ook echt de stap genomen. mijn familie weet het al, en ook mijn werkgever is geinformeerd die hopelijk zsm zal zorgend at ik een andere winter bestemming zal krijgen.

Help me aub om me nu sterk te houden. ja ik hou nogsteed TE veel van hem, maa rnu meot ik doorbijten en sterk blijven, help me hierbij, ik meot mij geluk weer terugv inden en ik ben er zeker van dat ik me nooit meer veilig zal voelen als ik bij hem zou blijven.

groetjes suus

Als ik het iemand niét had gegund was jij het, Suusieme, juist doordat je zo oprecht overtuigd was. Het moet een grote teleurstelling voor je zijn. Ik hoop dat je een fijne vakantie thuis zult hebben, en dat je een fijne nieuwe standplaats zult krijgen. Een don’t worrie be happy plaats… Sterkte ermee!

wij weten hier allemaal dat je ontzettend je best hebt gedaan om het te laten werken. dat hoef je jezelf zeker niet te verwijten (en ik weet in het begin heb je als meid die neiging altijd). Heel verstandig dat je voor je eigen veiligheid kiest, dat is het meest belangrijke wat er is! Hij heeft duidelijk niet 100% voor jou gekozen en projecteerde deze onzekerheid op jou. En als hij je ook nog om geld vraagt…
dan weet je genoeg.

heel veel sterkte in de moeilijke tijd die nu voor de deur staat. Je zult toch nog daar blijven wonen tot het seizoen begint, ik weet niet hoe jullie het met bezittingen geregeld hebben, etc. En natuurlijk je eigen verdriet. Maar als je iets bewezen hebt, is het wel dat je een sterke en zelfstandige vrouw bent, en ook dit zul je verwerken en weer verder gaan.
knuffel

Hoi Suusieme,

Vind het ook erg jammer voor jullie, maar denk dat ( zoals je het beschrijft ) dat dit waarschijnlijk de beste beslissing voor jou is.
Heel veel sterkte in de komende tijd en heel veel plezier in november ( of ga je nu eerder ?), wanneer je hier weer in Nederand bent, bij jouw familie.

Hoop wel dat we van jou blijven horen op dit forum.

Groetjes Hadiya :zon02:

Jeetje… ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Suusieme… Ik vind het heel goed van je dat je kiest voor jezelf, zeker als het gaat om jou eigen veiligheid. Dat is zó belangrijk. Daar kunnen geen lieve woordjes oid tegenop.
Actions speak louder than words… Keep that in mind…

Wel was je hier denk ik een voorbeeld van hoe het óók kon naast de vele slechte ervaringen van mensen. Maar niemand kan natuurlijk zien wat er zich precies tussen jullie afspeelt.

Wees trots op jezelf dat je dit een kans hebt gegeven zodat je je achteraf nooit af zult vragen, wat nou als… Je hebt gedaan wat je kon en helaas blijkt het niet genoeg en blijkt het niet te werken…

Hopelijk vind je snel een nieuwe plek waar je je thuis zult voelen en waar je weer een fijne tijd tegemoet gaat.

-big hug-

1 like

Suusieme, ook van mij een dikke knuffel! Ik vind je heel sterk en knap dat je deze keus maakt, het blijft altijd lastig om een relatie te beeindigen in welke situatie dan ook! Maar je hebt het in ieder geval geprobeert en je best er voor gedaan!

schrijf hier lekker alles van je af en ik hoop dat je ook gewoon mee blijft schrijven!

Lieve Suus,

Ookal heb je er voorheen wel vaker aan gedacht, om het dan ook echt te doen is een hele stap. Moeilijk hoor, maar wel knap en goed dat je het hebt gedaan.

Jullie hebben samen hele fijne tijden gehad, je bent heel wat levenservaring rijker, maar het is je duidelijk geworden dat een toekomst niet mogelijk is. Je kunt niet gelukkig zijn in een thuissituatie waar je je niet onvoorwaardelijk veilig kunt voelen. En ja, natuurlijk houd je nog steeds van hem, maar je hebt nu voor jezelf gekozen en daar steunen we je allemaal in! Kan me niet voorstellen hoe moeilijk het nu voor je zal zijn, maar uiteindelijk is het de juiste keuze denk ik.

Ik hoop dat het jullie lukt om toch nog op een prettige manier uit elkaar te gaan, zodat jullie jullie toekomst tegemoet kunnen gaan met warme herinneringen aan elkaar die nooit verdwijnen. Oké, dat is een beetje toekomstmuziek. Maar daar doe je dit wel voor; op naar nieuwe avonturen waarin je je gelukkiger zult voelen. Belangrijk om dat ook in gedachten te houden nu het zo moeilijk is.

Maar tot het zover is… sterkte! Je bent een van de pittigste tantes die ik ken, komt echt wel goed met je! Weet wel dat je je niet groot hoeft te houden als je er doorheen zit op een bepaald moment. Lijkt me meer dan normaal dat dat ook jou overkomt;). Wij zijn hier! En als je echt praten ipv typen wil kun je me natuurlijk ook altijd bellen of skypen ofzo.

En nog iets, je bent en blijft toch altijd in ieder geval mijn Hrg-mama!

Al mijn liefs voor jou!