heb het niet gevolgd denk ik maar wat voor intervieuw??
Camilla, aanvraag visum c, ben ook niet zo een prater, maar volg het forum wel…kwas deze middag uitgenodigd op politiekantoor…ze wouden es weten hoe de vork in de steel zit…(misschien loopt het bij jullie wel anders, kben belgische) ANYWay soms moet ik vooral blijven ademhalen, rustig blijven en vooral veeeel geduld hebben ![]()
oohh oke dus jij heb een interview gehad en dit voor een vakantievisum?? dit wist ik niet dat ze jou daar ook voor zouden intervieuwen ik weet wel dat ze dit af en toe doen in belgie als je een d-visum aanvraag doet. spannend wanneer hoor je wat?? Afwachten idd en dat is lastig maar idd je moet veel geduld hebben.
Ik woon ook in belgie ben wel nederlandse wij hebben toen een d-visum aangevraagt voor belgie (verblijfsvergunning) ik heb goede ervaringen met de belgische ambassade en ik vind het vaak sneller lopen dan de nederlandse ambassade.
Succes ik hoop dat het goed afloopt voor jullie en anders als je alle papieren heb moet je zeker in bezwaar gaan.
Hij weet dat ik het minimaal 1 week vantevoren wil weten (ik heb het al zo op mijn werk geregeld dat ik weg kan wanneer ik de datum door krijg.>>> Ik heb hele lieve collega’s :)). Hij weet zijn vakantie normaal meestal 1 dag van tevoren of op de dag zelf dat hij s avonds vrij heeft dus hij gaat t nu proberen te plannen.
Even zijn salaris afwachten eind van de maand da’s nog 5 dagen, daar gaat t eea vanaf en dan weet hij wat hij over houdt voor de vakantie.
Verder is het nu redelijk druk dus hij moet zien te regelen dat hij een hele week vrij kan krijgen en niet maar 3 dagen of zo. Ook wacht hij nog op mijn post die hopelijk komende week aankomt.
Ik zou inderdaad willen dat ik kon aftellen… AAAAAAAAAAAAAHHHH hahaha… Ik wil hem zien!!!
ja dat snap ik hoelang geleden is het nu voor jou dat je hem voor het laatst heb gezien?? een datum is zoveel beter dan kan je lekker aftellen nou hopelijk weet hij snel iets maar ja daar gaat alles lekker choatisch
Suusje, heel veel sterkte. Wat vervelend dat je zo’n last van je bekken hebt. Dan is het zeker niet leuk om je ook nog druk te moeten maken om M. Makkelijk gezegd dat je dit niet moet doen maar ik begrijp je goed. Doe het rustig aan de komende weken.
Balen Dreetje, dat je nog geen concrete datum hebt. Ook deze frustratie begrijp ik goed.
Maar hopelijk zie je hem binnenkort weer en kan je alles bespreken met hem ipv via de telefoon.
Ik heb mijn lief al een tijdje niet gesproken en de laatste twee dagen staat zijn telefoon uit. grmblgrrrrrrrrr. Daar word ik soms moedeloos van, heb het idee dat hij helemaal niet doorheeft hoe vervelend ik het vind om hem een tijdje niet te spreken.
Dreetje…nee, mijn vriend werkt nu tijdelijk in Sharm dus je hoeft je geen zorgen te maken. Maar die vent had ook nog eens geschreven dat ie niet getrouwd is en geen kinderen heeft…GRRR. Zit daar ergens een vrouw verliefd te wezen… maar goed, ik hooop dat ons dit alles bespaard wordt.
Ga jij je maar vast lekker voorbereiden op je vakantie en geniet straks vooral van elkaar tussen al het praten door :-), hoop dat het snel zo ver zal zijn!
Suusje…ik ben er zeker van dat je een supermoeder wordt enje dochter kan nu al trots op je zijn. Nog even de laatste zware loodjes dragen en dan zijn jullie echt samen.
lieverd een een moeder is een vrouw die voor haar kinderen (of pleegkinderen ) zorgt een vader is een man die voor zijn kinderen(of pleegkinderen) zorgt. Dat je de biologische vader bent van een kindje maakt je nog geen vader
een vader is iemand die betrokken is bij de verzorging en opvoeding van het kind en die ook aanwezig is in het gezin. iemand die het kindje troost als deze dat nodig heeft, liefde geeft zo vaak mogelijk en het leert dat je met vallen en opstaan groot wordt. Ook iemand die laat zien aan het kindje dat respect voor de moeder het allerbelangrijkste is (als het ook een echte moeder is dan hey :P) Het komt er eigenlijk op neer dat de vader van jouw dochtertje eigenlijk gewoon de biologische vader is, ook mede door zijn eigen opvoeding. Kun je het hem echt kwalijk nemen dat hij geen flauw benul heeft hoe wij hier leven en ervanuit gaan dat wij hulp krijgen en dat wij verwachten dat deze hulp door onze partners gegeven wordt?!? Terwijl hij deze manier van omgang niet gewoon is?
tja het is van twee kanten maar wees eerlijk niet van 1 kant…
Persoonlijk zou ik hem zeggen dat ik nu rust zou moeten houden en liefde zou moeten krijgen voor het dragen van jullie dochter, dat jij niet alle vrouwen uit je familie om je heen hebt staan om je te verzorgen of te begeleiden in de bevalling maar dat je dit alleen moet doen!!! En dat hij deze taak die de vrouwen in zijn familie hebben ook wel op zich mag nemen als vader zijnde. Dus dat hij best mag bellen hoe jij je voelt, hoe het met de baby gaat enz. Ik vermoedt dat hij niet beseft dat het hier anders gaat dan in Egypte of iig hoe of wat… cultuurverschil
net als het verschil tussen biologische vader of vader…
Mooi verwoord Dimphij!!
![]()
Dimphij, wat je zegt klopt inderdaad, maar naar mijn idee heb ik dat ook wel eens tegen hem gezegd, maar het lijkt gewoon niet door te dringen! Dus het is zo frustrerend…misschien dat ik het over een tijdje nog een keer aan hem probeer uit te leggen maar op dit moment is het even goed zo! Hoe moeilijk ik het ook vind hoor, want ik mis hem echt heel erg, maar ik mis wel de oude M. en niet zoals hij zich op dit moment gedraagd!
Heb deze topic vanaf t begin tot een heel eind gelezen en jeetje…1 en al herkenning!
Wil graag mn verhaal kwijt…
Ben in mn eentje naar Hurghada geweest… De eerste dagen geen personeel wat me aansprak, maar na een paar dagen sprak H. me aan… Het klikte erg leuk en ik vond m best heel erg leuk…
De laatste dag nummers uitgewisseld en kreeg een paar uur later meteen een sms… Dat niet alleen, hij belde me elke nacht (!) …nu slaap ik rond dat tijdstip, dus neem ik m niet op…
Maar krijg nu veel smsjes met dat hij me mist, dat ik terug moet komen, hij steeds aan me denkt en daardoor niet kan slapen…hij mn mooie ogen weer wil zien…enz enz…
En maar blijven bellen…
Nu krijg ik ineens smsjes dat ik maar niet reageer, terwijl ik steeds reageer…
Ben gister dit forum tegengekomen… En lees een soort van herkenning! Heb steeds het idee dat H. mij echt heel erg leuk vindt, maar na het lezen van de hele topic, krijg ik mn twijfels… hij doet en reageert gewoon hetzelfde als wat ik hier lees…
Pfff…verwarrend allemaal zeg! Probeer wat afstand te nemen in mn smsjes nu… Wil er volgend jaar maart weer heen met mn broertje en geen idee ik me dan tegenover hem moet gedragen…
Iemand tips? Zou ik m duidelijk kunnen maken wel gewoon vrienden te willen zijn maar eigenlijk niet meer…?
ehmmm miss gewoon zeggen? Ik zeg altijd : listen i am just a friend nothing more! I am not flirting it’s called being nice oke!!! So respect me and i will respect you nothing more, nothing less…
Velen haken gelijk af en de rest zijn mijn beste maten geworden ![]()
Bedankt voor je antwoord…
Ga t m idd gewoon zeggen en wanneer hij meteen afhaakt, zeg dit idd genoeg!
Groet,
Jasmijn
Ik wil even ingaan op Clejo’s verhaal… ik wil niemand ontmoedigen, maar het komt wel vaker voor dat de egyptenaren getrouwd zijn en kinderen hebben, maar relaties aangaan met westerse vrouwen om welke redenen dan ook…
En Jasmijn…luister naar je gevoel, maar blijf ook alert…:cheer:
helemaal gelijk Dimpij!
Helaas heb ik ook een tijdje terug van een van mijn egyptische vrienden dubbelzinnige smsjes gekregen. Nou ik heb hem heel duidelijk te verstaan gegeven daar absoluut geen behoefte aan te hebben. De volgende keer dat ik daar was heb ik me normaal gedragen, en hij zich ook gelukkig. Dus het hoeft geen probleem op te leveren
gewoon genieten van het land, de cultuur, het volk en het weer!
ben trouwens net terug van een weekje libanon… echt heel anders dan Egypte. Terwijl ze om de hoek van elkaar liggen! moet er nog een beetje van bijkomen hi hi
Zijn er meer mensen met vrienden/kennisen in Marsa Alam die de laatste dagen slecht bereikbaar zijn?
Het netwerk lijkt de afgelopen week echt zwaar belabberd. M is bijna niet bereikbaar en áls ik hem al aan de lijn heb dan is hij 9 van de 10 keer niet te verstaan. Berichtjes komen niet aan. Ik word er helemaal gek van…
We hebben zoveel te bespreken en het kan gewoon niet… bah.
Niet Marsa Alam, maar Hrg. Geen sms komt aan en bellen lukt ook niet. Zó vervelend.
Zolang moet het maar even met internet… Is mailen ook geen optie voor jullie?
Hopelijk is het snel opgelost!
Oh fijn om te horen. Hoe rot het ook is haha ![]()
Was even bang dat M stiekem zijn tel uit had staan ![]()
Helaas is mailen geen optie, afwachten dus.
M heeft wel toegezegd dat hij komende week met een datum komt voor de vakantie!! Joepieieieieieie!! Ik heb 12 oktober voorgesteld haha (hij kan af en toe wel een beetje peper in zn achterste gebruiken dus kom ik zelf maar met een voorstel :D) Duim voor me!
Mag ik even jubelen dat het toch wel een schatje is? Hij heeft mijn post van de week ontvangen (grappig toch wel omdat er niet echt een adres op de enveloppe stond :D) en daar zat o.a. een foto van mij bij en die heeft hij nu dus iedere dag mee in zijn tas zodat hij er ik weet niet hoe vaak naar kan kijken ![]()
Tja… wie het kleine niet eert…
Ja, je mag jubelen, haha. Wat lief van hem!
Maar dat netwerk moet wel snel gaan werken, vrij belangrijk dat hij je die datum door kan geven. En dan zit je echt voor je het weet in egypte! 1.5 week…! Begin maar vast met inpakken!
Hihi ja he? Ik ben nog net niet aan het inpakken maar ben al wel aan een lijstje begonnen haha ![]()
Heb nl met hem afgesproken dat ik minimaal 1 week van tevoren de datum wil weten en dat is toch wel vrij kort (voor mijn doen dan). Maar hij kan helaas zijn vakanties niet ruim van tevoren plannen dus is dit een beetje een middenweg.
Heb echt een beetje het gevoel dat ik in de startblokken sta. Zodra ik die datum heb ga ik hollen voor een ticket, koffer inpakken, werk regelen enz enz ![]()
Maar goed, nu eerst maar hopen dat dat netwerk een beetje snel gefixt word, dat zou heel fijn zijn…