Marmah, ik denk ook rond die tijd te gaan, zat ook al op 2 nov rond te neuzen voor een ticket dus wie weet. Zal ook mijn tig-ste keer worden en wat je zegt, dat afscheid telkens wordt steeds zwaarder.
Je zult dagelijks wel de brievenbus in de gaten houden voor de beslissende brief…het moet toch raar lopen als ze gaan afwijzen als je tenminste aan alle voorwaarden voldoet. Maar lastig maken kunnen ze het natuurlijk altijd, het blijft de overheid. Maar ik duim met jullie mee! En als het MVV binnen is moeten we echt een feestje vieren op het forum!
Suusie, het lijkt wel of je bovenop een grote weegschaal zit. De ene keer helt ie naar links en dan weer naar rechts. Samen moeten jullie toch de balans zien te vinden en dat betekent dat beide er misschien een stukje bovenop moeten doen of juist er wat vanaf moet nemen.
Dat geschommel daar wordt het inderdaad niet beter van. Het maakt je gewoon gek. En als het samen niet lukt om die balans te vinden dan moet je wellicht de keuze maken voor jezelf of dit wel de soort relatie is die je wil…je moet er toch vanuit gaan dat je een leven lang aan elkaar vast zit.
Ik hoop dat het jullie samen lukt om hier uit te komen. Liefs.
Ik wil je veel sterkte wensen Suusieme, je hebt op dit moment ook last van heimwee. Je bent er al een tijd en de leukigheid en nieuwigheid van het begin gaat er een beetje af en dan gaat het normale leven beginnen. Ik kan je geen advies geven behalve dat je goed naar jezelf moet luisteren. Wat voelt goed en handel daar naar als je er klaar voor bent.
ow ik ben even helemaal klaar met M. hij zakt maar even lekker in de shit…hij heeft totaal geen aandacht voor me!!! Heb het echt even helemaal gehad met die eikel…sorry moest het even kwijt hoor!
watzkebeurd??
Verdorie, ik had mijn hele bericht klaar en toen was het weg…
Ik typ het natuurlijk niet meer zo mooi als ik had gedaan…Nou poging 2…
Ik vertrek dinsdag weer naar Egypte. Ik heb er erg veel zin in om M weer te zien en hem weer in mijn armen te kunnen sluiten, maar ik zie er ook tegenop omdat het me een dubbel gevoel geeft. Je weet dat je ernaar toe gaat om de knoop door te hakken of we doorgaan of niet en als we doorgaan hoe we dat dan voor ons zien. Stel we zijn het eens over de cultuurverschillen die er spelen en de geloofsovertuigingen, hoe moeten we dan een keuze kunnen maken over waar we willen gaan wonen. Hij is nog nooit in NL geweest, hoe kan hij dan op basis van niets, of van anderen die hier wonen de beslissing maken of hij naar NL wil…Pffff, ik weet het allemaal even niet.
Suussieme, mijn gevoel speelt ook een grote rol hierin. Ik heb ook heel veel twijfel, ik zit dan wel in een andere situatie als jou maar je twijfel deel ik met je…Ik ben een ontzettend gevoelsmens. Mijn intuitie laat me bijna nooit in de steek. Maar nu is mijn verstand ook nog wat er tussen zit en me soms terugfluit in de realiteit…Het gevoel van liefde is zo ontzettend groot en dat maakt het ook moeilijk om een keuze te maken. Ik wens je heel veel succes en sterkte en praat met N. over alles. Ik zou hem eerlijk vertellen dat je met deze gevoelens en gedachtes speelt om niet terug te komen. Ik vind het wel eerlijk van je als je hem dit zegt. Ik weet niet of je van plan was om dat te doen als je naar NL gaat. (zo kwam het wel over in je berichtje) Kan zijn dat ik ernaast zit, sorry dan…
Tekst kun je soms ander interpreteren als dat het bedoelt was.
Ik denk dat je nu ook grotendeels reageert vanuit je heimwee gevoel, kort lontje etc…Heel veel succes.
Als je het leuk vindt kunnen we misschien een drankje doen in de tijd dat ik daar ben. Ik ben er 15 dagen. M moet ook werken dus heb tijd genoeg…!
Suusje, wat is er aan de hand dat je het even niet meer ziet zitten?? Je bericht klinkt behoorlijk pissed off…
Marmah, heel veeel succes met het wachten op de uitslag van de MVV. Ik hoop het beste voor jullie. Met dat het begint te kriebelen bedoel je dat positief of werkt het juist negatief op je relatie…
Stettemie, trouw inderdaad niet zomaar. Je moet met heel veel dingen rekening houden als je trouwt. Er zijn genoeg meiden op dit forum die er verstand van hebben dus haal eerst je informatie overal voordat je in het huwelijksbootje stapt…
xx
Hoi,
Was ik ook niet echt van plan hoor!! Heb hier al heel wat informatie gevonden, die mij helpt in mijn zoektocht naar een goeie oplossing!!
Groetjes
Stettemie
hey lieve dames,
Bedankt voor jullie berichtjes.
Ik heb N. gisteren verteld dat als ik geen verbetering zie in de komende anderhalve maand, dat ik dan zeer waarschijnlijk niet terug kom.
Ik weet dat hij dat idee al heel lang heeft, want hij zegtr de hele tijd, dat hij bang is dat ik niet meer terug kom en dat hij zo een gevoel heeft dat ik dan niet terug kom.
Dus het spookte al door zijn hoofd, zelfs voordat ik het gezegd had.
verder is het altijd heel appart, als we echt op het randje van de afgrond staan prat hij over dingen uit zijn verleden. Over dingen die hem (stiekem nogsteeds) dwars zitten en waar hij zich aan ergert. belevenissen. En ik weet dat doordat hj dat nog nooit tegen iemand verteld heeft dat er nog heel erg veel vast zit diep daar binnen bij hem. Ik weet dat hij mij al veel meer heeft verteld dan wie dan ook, want een amn zit neit zomaar met tranen over zijn verleden te vertellen.
Ik had hem eerder de tip gegeven om gewoon alles op te schrijven op papier en het daarna te verbranden. altidj als hij boos is en dingen wilt zeggen die mensen (vooral mij) pijn doen, gewoon opschrijven op papier en verbrand t papier daarna.
Het klinkt misschien heel raar, maar toch dan is het er wel uit, en dan verbrand je het voorgoed. Ik heb t ook regelmatig gedaan, dan schrijf ik dingen op die totaal niet waar zijn maar wel zo voelen, en zodra het eruit is dan ben je weer rustig.
Ik hoop dat dit hem gaat helpen. vooral als we ruzie hebben dat hij gewoon gaat schrijven…
nog even het maandje afwachten en dan komt mijn echte beslissing hoe het verder moet. Ik hoo op een goede manier, maarja zoals ik al vaker heb gezegd: de tijd zal t leren!
suusje, wat klote voor je dat ie je geen aandacht geeft! mannen zijn soms zo verschrikkelijk egoistisch! wij zijn er voor je hoor! dus als je aandacht vasn ons nodig hebt krijg je die wel
hoe gaat het met de kleine? wel rustig aan doen heh??
settieme,
ja t is normaal dat ze snel over trouwen beginnen, N. deed dat zelfs na 2 en halve maand tegenover mijn ouders hihi!
marmah onwijs veel succes met t mvv, ik hoop echt dat het gaat lukken!
Deena, ja ik wil zeker wel een keer een bakkie doen hoor! heerlijk!n even er tussenuit
lol!
groetjes suus
Opzich is er niks aan de hand, het is gewoon zo dat ik het gevoel heb dat ik mijn best moet doen om het contact goed te houden terwijl hij totaal geen moeite ervoor doet en hallo het is zijn dochter hij kan op zijn minst laten zien dat hij haar graag wilt leren kennen, initiatief nemen in het contact met mij en wat begrip tonen voor mijn situatie! Als ik zeg dat ik rugpijn heb zegt hij dat hoort erbij!!! Terwijl hij de hele tijd klaagt hoe zwaar hij het heeft! Daarbij komt dat meneer van mening is dat het alleen zijn dochter is als ze zijn naam draagt en sorry dat gaat niet gebeuren want dan heeft hij rechten en daarvoor ben ik toch echt te wantrouwig, dus de kleine krijgt gewoon mijn achternaam en de voornaam die we samen hebben uitgekozen! Dus niet al zijn namen! En daardoor is het volgens mij niet helemaal zijn dochter.
Sorry dat ik alleen even ego post doe, heb geen energie te reageren!
Geeft niet hoor suusje. Denk maar eerst even aan jezelf en de kleine! Logisch toch dat je onze “problemen” er even niet bij kunt hebben…
Hoe gaat het verder met je? Buiten Egypte om zeg maar. Zwangerschap verloopt wel allemaal goed? Ben je ook aan het genieten van een kleintje in je buik??
Suusieme, ik stuur je wel even een pb’tje om te kijken wanneer we elkaar kunnen treffen… ![]()
xx
Hey dames allemaal sterkte hoor!
Deena ik hoop dat je als een gelukkig mens weer terugkomt. Geniet er in ieder geval wel van! De Suzen; kop op hoor!~Komt tijd komt raad.
Ik vind het op dit moment ook maar niks. Niks als wachten wachten. Wachten op IND, wachten wanneer ik nu weer ga etc. etc.
Zouden we een herfstdip hebben ![]()
nou ik denk dat ik m heb hoor, die dip… de maanden die tussen mijn bezoekjes naar egypte liggen lijken steeds langer te worden.
en ik hoorde gisteren het verhaal van mijn vriend dat zijn collega het heeft ‘aangelegd’ met een toeriste. terwijl die collega getrouwd is, 2 kindjes heeft etc etc. Ik heb zelf de mailtjes gelezen die hij gestuurd heeft naar deze meid en het kan weer niet op…'ik kan niet leven zonder je, ik moet je kussen, ik wil dat je mijn vrouw wordt bla bla bla. Getver ik ben er chagerijnig van.
Moest dit ook ff kwijt…
trouwens, heeft iemand al weer iets van Skyblue gehoord? ze moet toch al weer terug zijn?
Sky, als je het leest, hoe is het met je, hoe is het gegaan met zn allen?
Ik doe ook mee in de dip…
Clejo wat jij van je vriend hoort is nog steeds waar ik bang voor ben… Hij werkt toch niet toevallig Marsa Alam?? ![]()
Ik zou willen dat ik het ergens kon checken, of alles ok is en hoe oprecht hij is enz enz…
Naja al met al wacht ik op onze vakantie. Hij is in elk geval al naar El Quseir geweest om een appartement te zoeken voor de vakantie (iemand nog suggesties?), hij gaat nog een keer terug om alvast alle mooie plekken te zoeken, hij wil nl geen tijd verspillen aan zoeken tijdens de vakantie ‘want we hebben maar een week’…
Maar we hebben nog steeds geen datum, hangt af van wanneer hij vrij kan krijgen… Ik ben het wachten ZO ZAT!!
Suusje84 hoe is het verder qua gezondheid van jou en de kleine? Hoe ver ben je nu met je zwangerschap? Sterkte…
Deena dinsdag naar Egypte! Wat spannend! Heel veel succes en geluk… Ik hoop dat je een fijne tijd gaat hebben en in elk geval opgelucht thuis komt.
Suusieme hang in there!
suusje sterkte en een knuffel van ons allemaal hopelijk gaat alles goed met jou en de baby
deena heel veel succes en vooral heel veel plezier want geniet er vooral van.
jullie zijn lief!
Met de kleine gaat het goed, nu 31 weken 3 dagen. Met mezelf ietsje minder, werk therapeutisch vanwege mijn bekken en veel pijn 's avonds! Dus ben erg aan het aftellen al!
Op het moment denk ik niet dat het goed komt tussen M. en mij, ik vraag me heel erg af hoe onze dochter beter af is! Een vader die er alleen is als het hem uitkomt of helemaal geen vader! Ik weet dat ik op het moment even geen contact met hem op zal nemen (heb hem in de afgelopen 2 weken misschien 2 keer gesproken)
Pff… M wil de vakantie zo leuk en zo mooi mogelijk plannen (binnen de mogelijkheden) maar pffffffff make up your mind instead of changing it every day!!!
Marsa Alam, El Quseir (waar een appartement gevonden was en alles ok was) maar nee hoor, nu toch maar weer Safaga…
Superlief hoor maar kan mij t schelen al is het een tent in de woestijn! Als hij maar op schiet…
Sorry… af en toe werkt t op mn zenuwen…
Sussje denk eerst vooral aan jezelf en de kleine… maar dat weet je al wel ![]()
Ik vind je super sterk… thumbs up! ![]()
ooohhh suusje 31 weekjes zo tijd gaat snel jammer dat je zoveel pijn heb maar als de baby gezond is dan is dat het allemaal waard ik snap dat je aan het aftellen bent sterkte en ik hoop dat het snel beter met jou gaat.
Wat beter is voor jou en je dochter moeilijk hoor maar ik denk dat jullie samen heel goed af zijn als M nu al zo is wat als straks jullie dochter is geboren?? Niet dat alles op jou afkomt en dat alleen jij contact opneemt.
Denk lekker aan jezelf en je kindje.
Dreetje kan hij jou geen datum geven wanneer hij vakantie heeft of dit regelen?? Want dan kan je zelf nu ook dingen plannen misschien handig dat hij dit ook weet dat je dingen van tevoren hier moet regelen??? Lastig hoor als je geen een datum heb kan je aftellen nu kan je niets.
Interview achter de rug en nu maar weer afwachten…wat iemand anders gaat beslissen in onze plaats…manmanman ;-)(