Of ze houden gewoon van sm…;-p… sorry voor deze opmerking kwas ff melig ![]()
haha wie weet!
tegenwoordig verbaast me nix meer ![]()
Hoi,
Ik ga de 14 ste december een weekje naar Sharm El Sheikh ( om even de zon op te zoeken ), samen met mijn man.
Is er nog iemand die op dat moment die kant opgaat?
Of misschien wil iemand wat mee geven voor zijn vriend/ man ??
Stuur me dan maar even een BP.
Groetjes Hadiya :zon02:
Ik had gehoord dat de S staat voor “sayedna” (profeet) en M voor “Mohamed”.
Ik weet niet of dit de werkelijke reden is, maar zou kunnen.
haha wat schattig om te lezen dat jullie mannen zo goed aan het oefenen zijn in het NL!
Ramadan bijna voorbij! Hopelijk heb ik dan weer contact! We zullen zien…
De S en de M, ik heb geen idee maar vindt de reden van Almar vrij logisch klinken…
Geen idee…
haha, SM, nou wie weet… ![]()
xx
de S van suikerfeest vind ik toch ook we een logische
haha hij was in ieder geval wel lekker die S!
ik kan neit wachten om mijn eigen M weer te proeven, nog even geduld en zondag issie er weer haha
die blijven toch ook wel de lekkerste he :lol:
Voor de mensen die het leuk vinden om te weten/lezen:
Zijn er meer mensen die nog problemen hebben met het telefoonnetwerk? Of ligt het aan mijn mannetje?
Deena, inmiddels al contact gehad?
Ik heb gisteren wel geprobeerd mijn man telefonisch te bereiken, maar kreeg alleen maar in het engels te horen, dat dit nummer op dit moment niet bereikbaar is.
Kan dus aan het netwerk liggen, ik weet het niet…
Probeer het straks nog een keer, laat je het dan wel weten.
Groetjes
Ik twijfel ook een beetje aan het netwerk… Kreeg afgelopen nacht een smsje omdat hij stiekem een beetje beledigd was dat ik hem geen fijn suikerfeest had gewenst. Maar natuurlijk had ik wel even gesmst vrijdag…
Wat ik hem overigens vanmorgen stuurde, kwam wel weer aan.
Hopelijk werkt alles snel weer helemaal goed!
Fijne zondagavond allemaal.
hm ja ik had hem gisteravond even aan de lijn en hij had mij ook smsjes gestuurd die niet aan kwamen. Verder was het een beetje een raar gesprek, beetje moeilijk en hij had geen tijd om echt te praten dus zit me niet helemaal lekker. Vandaar dat ik me een beetje zorgen maak maar zo te horen kan het wel aan het netwerk liggen…
Lastig, die afstand…
Het netwerk is de laatste weken steeds een beetje aan het kloten.
De ene keer komen alles goed aan, dan ineens de helft weer niet. Je kunt er dus niet altijd van op aan dat je idd niets hoort bvan je mannetje want soms doen ze flink hun best maar vervolgens krijgen wij het gewoon niet…
Bij twijfel gewoon even bellen… ![]()
Ik had hem net aan de lijn. Jahoe!! Eindelijk voor t eerst in 2 weken weer eens een goed (lees: lang) gesprek. Was er aan toe ![]()
Ik voel me wel een ontzettende controlfreak, constant checken of t netwerk het doet, vragen of hij een smsje stuurt dat hij veilig is aangekomen wanneer hij reist enz enz en ik merk dat wanneer iets niet helemaal uitgepraat is ik bij hem zit te drammen/stalken haha. Tot nog toe gelukkig nooit commentaar op gehad en begrijpt hij het vaak wel (als hij écht bewust niet wil praten dan blijft hij wel stil) maar ik voel me toch iedere keer weer een beetje idioot ![]()
Af en toe begrijp ik echt niet waar die man toch steeds weer het begrip voor mij vandaan haalt
ik zou zelf namelijk compleet gestoord worden als ik zo bestookt zou worden met smsjes en gemiste oproepen ![]()
Hoe is het verder met iedereen? Merken jullie al verschil zo na de Ramadan?
Ik heb daarstraks ook gebeld naar een vriend en het was nogal een rare verbinding, maar ik had wel verbinding. ![]()
Ik hoorde mijn echo soms door de telefoon, dat ik zo hard moest lachen…dat hij ook moest lachen.
Maar inderdaad, ik had hem een 2tal weken geleden een berichtje gestuurd en hij had ook niets aangekregen. Dus misschien heeft hij z’n antwoord dan toch niet verzonnen als ik het hier lees. Op de duur zou je nog aan mensen beginnen twijfelen.
xxx
Bij mij komen de sms’jes altijd wel aan hoor. Alleen afgelopen weekend duurde het lang voordat een sms vanuit Egypte bij mij was, vrijdag bv kwam het 3 uur later dan hij het verzonden had.
Misschien had dat te maken met het drukke telefoonverkeer tijdens het suikerfeest, lijkt me enigzins logisch.
En Dreetje…je bent echt niet een beetje idioot hoor…ik ben ook altijd erg onrustig als het me te lang duurt voordat ik een bericht terug heb, ik moet gewoon weten of het goed met m gaat, wil ook en soort bevestiging of hij nog wel aan me denkt etc…hoewel ik daar eigenlijk niet over hoef te twijfelen, maar toch… het is zo lastig allemaal met die *** afstand.
Geen problemen met het netwerk…
Ik heb contact gehad. Hij heeft me gebeld om mij een fijne verjaardag te wensen en gister nog een lief smsje om me te feliciteren…(was gister jarig :))
Beiden zijn we eruit dat we het niet goed weten. Het is niet zoals het was, maar door elkaar tijd t geven krijgen we de mogelijkheid om na te denken en elkaar ruimte te geven. Ik kan ook doorslaan in contact en zou ook gek worden als hij dat bij mij zou doen…
In oktober ga ik daarheen. Heb besloten dat ik sowieso naar Cairo ga, omdat ik daar nog niet ben geweest. Als hij meegaat is dat leuk, zo niet dan ga ik alleen. We hebben afgelopen 3 weken na kunnen denken en hebben beiden met de gedachte gespeeld om ermee te stoppen, maar toch ook weer niet. Het is en blijft moeilijk. In okt. kunnen we live praten, altijd beter.
Een vriend van hem is getrouwd met een NL vrouw en woont al jaren in Egypte. Nu heeft zij M. verteld over geert wilders en M heeft nu echt schrik om naar NL te komen of laat staan te wonen…Dat is zorg voor later, maarja, wel weer ellende die ik op mag lossen en uit mag leggen hoe het in elkaar zit…
Goed, ik heb weer contact, bouw het langzaamaan op en dan komt de rest vanzelf. Ik wil niet weer zoals een tijdje terug constant met hem bezig zijn, dat kost me teveel energie. Elke 10min op mijn telefoon kijken etc…Het komt zoals het komt…
xxx
Even over het netwerk…smsjes komen uren later pas aan (of nooit) waardoor er weer miscommunicatie is…ppfff…bellen, tja ik hoor meer mezelf dan dat ik de andere hoor…ken ik net zo goed tegen mezelf praten, maar dat werkt ook niet bervorderend…ahahahaa…
Deena, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet lekker van cairo…tis een drukke stad, maar toch leuk…:cheer:
Nog van harte Deena! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Ook fijn om plannen te hebben om daarheen te gaan. Hopelijk gaat hij ook mee naar Cairo.
Ik had vrijdag geprobeerd te bellen maar toen was het netwerk overbelast, ik kwam er niet doorheen. Maar gisteren en eergisteren kreeg ik ook steeds de dame te horen. Terwijl overdag wel even verbinding gehad maar erg slecht.
zucht al 2 dagen komen mn smsjes daarachter niet aan. stom netwerk.