WOUW!!!
sjonge ik had va alles in gedachte, maar heb hier totaal niet aan gedacht! Waarschijnlijk zat ik
(zoals gewoonlijk) weer veels te moeilijk te denken!!
ik ga het voorstellen en vragen wat mijn liefie hiervan vind… dankjullie wel!
whahaha zo voor de hand liggend eigenlijke n ik zo moeilijk doen… wat ben ik toch blij dat ik dit forum heb!
jullie zijn de beste!
Succes Suusieme, hopelijk zal hij dit accepteren en kunnen jullie beiden sparen voor dingen.
Deena, fijn dat jullie goed hebben kunnen praten en dat het voor jou nu goed voelt. Rustig even de ramadan tijd doorkomen en dan kijken hoe het met jullie gaat.
nou deena
jij ?hebt hem pijn gedaan- neen ik zie dit anders,gij vraagt jou geld
in de winkel,vraagt an jou of ie geld kan lenen voor nederland?? ik zou met het schaamrood staan in die winkel can you pay this’‘’ jeetje- gij werkt zoveel uren per dag tog?
waarom was 3 euro dan zo,n issue voor hem, …
nog veel sterkte met die kerel…
Deena, Raks heeft wel gelijk, ik vind niet dat je jezelf de schuld moet geven, hoor.
Dat jij hem zogezegd gekwetst zou hebben, ok dat hij dit 1 keer bovenhaalt dat het bij hem in een verkeerd keelgat geschoten is. Maar waarom blijft hij daarover doorleuren? Als je er over gepraat hebt is alles toch opgelost.
Ik vind dat hij op deze manier, door het altijd boven te halen, je meer en meer de schuld probeert te geven, waarom het tussen jullie mis loopt, maar eigenlijk is hij diegene bij wie het gevoel minder is. Laat hem nu maar moeite doen.
Suusieme, veel succes met de geldkwestie! Hoe heeft Nabil gereageerd?
Suusje, Komt Mahmoud dan naar Nederlands, of is hij aan het sparen voor een ticket vor jou?
Mahmoud kan niet naar nederland hij krijgt voorlopig geen visum helaas, hij spaart voor een ticket zodat ik daar heen kan op vakantie!
Maar gister flinke ruzie gehad…zal wel door de ramadan kopen maar hij liep weer te zeiken dat hij moe was!!! En hallo…ik ben ook telkens moe en heb rugpijn, maar zeik daar ook niet de hele tijd over, dus uiteindelijk heb ik hem afgekapt en skype opgehangen.
lol2, de 3 befaamste woorden uit Egypte-
i am tired
i miss you soooo much en "am busy’…
ja kijk ik ken deena haar vriend tuurlijk niet ,maar gij wil haar inderdaad nschuldgevoel geven, is ie al n,tijdje bezig denk ik:mad:
mja…
Raks, ik denk dat als je Deena’s vriend niet kent, je ook niet kunt stellen dat hij haar een schuldgevoel wil geven en dat hij daar ook al een tijdje mee bezig is…
Maar dat is mijn mening.
ik kan hier soms niet volgen…
deena je zegt dat ie je nog nooit om geld vroeg?
maar in eedere topic, schrijf je dat ie geld an jou wou lenen om naar nederland te komen…
ik hoop voor jou dat het geen "beznesser’ is , gij kan het in ieder geval goed uitleggen
om op Deena haar emoties te werken.
Hoe is het toch mogelijk dat egyptenaren altijd moe zijn??? ze moeten toch zo langzamerhand gewend zijn aan hun leven en dan tegen de vermoeidheid kunnen…
hmm ik ben het echt eventjes zat
even voor de opheldering.
hij heeft mij in de winkel geen geld gevraagd om naar NL te komen.
Hij heeft me in principe ook nog nooit om geld gevraagd. We deden afgelopen vakantie alles 50-50, maar 1 dag was het zo dat hij geen geld op zak had en heb ik die dag redelijk wat betaald. Dit heb ik later in de vakantie gewoon teruggekregen.
Het gaat hem om 1 situatie waarop ik nogal geirriteerd reageerde, maar dat ging me niet op het geld maar gewoon verkeerde moment en tijdstip.
Hij heeft me inderdaad later na de vakantie 1 keer gevraagd of het geen optie was of ik hem kon helpen, toen heb ik een misplaatste grap gemaakt. (ik zei dan heb je je geld en dan is het goodbye mandy, kon hij niet waarderen) Dus nu wil hij geen geld meer van mij aannemen ook al zou ik dan willen. Ik hoop dat het nu even voor wat opheldering heeft gezorgd.
Dat hij me een schuldgevoel aan praat klopt wel een beetje, maar ik ga er nu luchtig mee omdat ik wel beter weet. Hij heeft een oplossing en dat is ieder alles voor zich betalen…
Duidelijk voor iedereen nu ![]()
xx
Ja hoor Deena
en je hoeft je voor ons niet te verontschulidgen hoor!
M. heeft een papier zo groot als 3 A4 (lijkt wel een stamboom). Dus vannacht wederom om met de kopie paspoorten het uittreksel dus van de hele familie weer naar Cairo om dan morgen te proberen det felbegeerde ongehuwdverklaring te krijgen zodat hij dezeweer kan gaan laten vertalen en afstempelen. Hopelijk ligt het nu deze week op de NL ambassade zodat isIn Shala eind van de week de stukken weg zouden kunnen. Pfffff. Maar ik geloof het pas als ik met de 150 pagina’s in Den Bosch sta.
Dus samen met M in november terug naar huis vliegen zit er niet meer in. Laten we dan maar hopen op de Kerst.
Ja en ook ik betaal meer als Mahmoud. Maar als ik moet wachten totdat hij dat allemaal bijelkaar gespaard heeft vind ik jammer van de verloren tijd
Suus waarom is een visum voor M. niet mogelijk. Je kunt toch kort verblijf aanvragen.
M
Marmah, het is wel duidelijk dat het niet makkelijk is om een verblijfsvergunning te regelen, wat een gedoe zeg!
Mahmoud kan niet naar Nederland omdat hij zijn leger ontlopen heeft! en tot 30 jaar is dat nog geldig, dus zodra hij een visum aanvraagd moet hij voor 3 jaar het leger in! En hij zal dan ook geen visum krijgen want 1 van de papieren die je nodig hebt voor een visum aanvraag is die van het leger!
Deena, ik heb niets meer toe te voegen, lijkt me een goede oplossing en kan hij toch zijn eigen dingen betalen en voor jou ook zo nu en dan. Marmah, wat een gedoe met die papieren, ik heb soms het idee dat ze je willen ontmoedigen door steeds maar weer nieuwe dingen te vragen. Maar de aanhouder wint. Als ik het geod begrepen heb heeft M. al examen gedaan, vond hij dit moeilijk?
In het algemeen vind ik wel dat onze partners niet altijd kunnen vasthouden aan hun principes. Ook die van mij heeft er wel eens problemen mee dat hij niet alles voor mij kan betalen end is dan niet echt gelukkig. Daar kan ik mij wel eens aan irriteren. Ze kiezen voor een nederlandse vrouw, met de nodige consequenties. Europeanen verdienen nu eenmaal meer in Egypte, dat is natuurlijk onredelijk, maar wij hoeven ons niet schuldig te voelen, lijkt mij. Ik wil op vakantie ook wel eens uit eten, hij voelt zich dan schuldig dat hij niet altijd kan betalen, voor mij geen probleem, maar ja. Geld is een gevoelig onderwerp.
meis, mohamed is aan het eind vd dag ook altijd moe,( en ook al is hij het gewend, het blijft gewoon een hele zware baan 7 dagen per week, minimaal 12 uur per dag) maar idd ik kon dat ook niet echt hebben toen ik zwanger was ( hormonen he haha )mijn oplossing: terugzeiken
ik vertelde ook iedere dag waar ik die dag last van had en maakte het soms zelfs iets erger om hem lekker schuldig te laten voelen dat ik hier in mijn eentje aan het zwangeren was en hij mij niet kon helpen ( eigenlijk erg zeg, nu ik dat neerzet maar ja, soms moet je wel iets doen om hen te laten beseffen…) dus niet boos worden, gewoon terug klagen! ![]()
M is gelukkig altijd maar ‘a little bit tired’
Ook als ik hoor dat hij heel moe is.
Pff… mensen ik wil er heen!>>> Ik wil hem zien… Is het einde van de ramadan al in zicht? ![]()
Nee nog niet ![]()
M. is geloof ik voor de eerste keer dat ik hem ken echt boos geworden.
Hij was met zijn papieren bij Min. van Buitenlandse zaken voor de vertaling zei de mevrouw :“u"kunt het maandag ophalen” Nu dat ging ook hem te ver. We zijn nu 2 weken bezig 2500 km door Egypte gereisd. Maar ja… toen is hij toch weer teruggegaan en gezegd sorry maar ik wordt het zo beu en nu moet ik weer 1100 km op en neer en het is ramadan. En dat hielp¨. Hij heeft de vertaling maar weer te laat voor de laatste stempel. Dus nu weer naar Alexandria en morgen om 04.00 weer terug naar Cairo om het af te geven op de ambassade, mag hij dat in shal donderdag weer ophalen. Zou ik het dan toch nog deze week in kunnen dienen.
Marmah
Het enige wat ik kan zeggen… WAT BEN IK NOG STEEDS BLIJ DAT IK DIT ALLEMAAL NIET MEER HEB…
Sorry hoor meiden, maar als ik dan al die frustraties en dingen weer hoor… pppffff…
Wat heb ik ook vaak I’m tired, no credit, I miss you enz enz heb gehoord… ach ja… ik kon het niet meer en het was de beste beslissing om te maken, stoppen met een onmogelijke ingewikkelde relatie…
DEENA meid, laat je aub niet steeds zo beinvloeden en inpakken, ik weet dat je verliefd bent… maar denk aub ook aan jezelf en je EIGEN bestaan…
Ik leefde op een gegeven omoment ook alleen maar na hem, wanneer skypen, wanneer bellen, wanneer smsen… antwoord… altijd als hij tijd had en niet moe enz enz…
Zo een relatie vreet energie… en ja… dat moet je willen en kunnen…
Na ja… sorry dat ik dit schrijf, maar vind het soms zo moeilijk om te lezen hoe meiden erin blijven hangen… en dan denk ik: ai ai ai…
Maar ja…
Voor iedereen het beste…
Skye je vertrekt al bijna ergens toch? SPANNEND!!! Jeetje dat zal wel een mooie hereniging zijn!
Suusje… kop op… en I’m tired… dat zal je blijven horen ben ik bang… maar zeg maar duidelijk hoe het is om een kind te dragen en te werken enz enz…
Suusieme… ik zou ook het geld splitsen na inkomen, zodat jullie beiden een beetje normaal kunnen leven… maar dat is in overleg het beste denk ik…
Zo nou dat was mijn toevoeging weer… ha ha ha…
grtz
sky, morgen is het eindelijk zo ver toch? Geniet er super veel van, ik mail jou zodra ik mijn rooster heb!
Nee helaas, zondag pas;) Maar heb het voorlopig druk genoeg hahaha. Benw el aan het aftellen hoor!!! En mohamed is zo lekker zenuwachtig, zooooo lief hihi. KAN NIET WACHTEN!!!
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_teeth.gif
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_teeth.gif
EIndelijk ff ons gezinnetje zijn
skyblue;
Alvast héél veel plezier! Zo geweldig om papa eindelijk zijn kleine in zijn armen te mogen geven! Geniet er volop van met zijn drieen!