Misschien een idee om uw zoon op een creatieve opleiding te zetten. creatief wordt je n.l. wel van soft drugs.
ik wens u het beste toe
Veel sterkte Almar!
Grenzeloos verliefd, ik had deze aflevering al eens eerder gezien maar nog een keer gezien. Zo leuk om haar zo enthousiast te zien. Maar wel een relatie en tijd in Egypte met ups en downs. Maar het is zeker leuk om te zien.
Wat ik begrepen had is ze eerst alleen naar NL gekomen en Ahmed heeft een toeristenvisum gekregen om bij de geboorte te zijn en daarna zijn ze voor de MVV gegaan. Leuk om te lezen dat het ook goed kan gaan.
Ja Almar je ziet maar hoe iedereen en alles apart behandeld wordt.
Hij kreeg het niet zonder die papieren.
Marmah
schatteke
ze helpen mij om leuke excursies te vinden en de prijs zo laag mogelijk te houden
gaat helemaal vrijwillig ze vinden het gewoon tof als ze me uit de brand kunnen helpen en ik vind het tof dat ze zich zo inzetten voor mij en mijn familie. Ik wil graag meer zien dan enkel naama bay
tis allemaal goed bedoeld en ik kijk zelf ook rond en dan sávonds gaan we onder elkaar prijzen vergelijken hahahaa lol hilarisch zoals ze dan tel. tekeer kunnen gaan tegen wie ze dan ook aan de andere kant hebben hahahaha. Uitendelijk is het tot nu toe vele malen goedkoper geweest dan de in ons 1e verblijf in egypte en nu ook de mogelijkheid om meer te ondernemen
en erg leerzaam over hoe sommigen mensen echt afgezet worden door die "betrouwbare"reisorganisaties ;( triest maar waar …
Ik denk dat stelletjes hier ook wel eens samen op excursie zijn geweest toch?
Ja Dimphy, ik heb mijn vriend daar ontmoet en nadien een keer of vier terug geweest. 1 november ga ik weer. M. doet om die reden ook altijd de boodschappen. Sooms gaat hij eerst ergens naar binnen onderhandelt over de prijs en dan kom ik pas. Scheelt ook een boel. Raar maar waar.
Marmah
hihi ja dat klopt!
hmmm ‘’ betrouwebare’’ reisorganisaties… pas op heh! ik werk er voor 1 hahaha!
(ookal weet ik best dat sommige uistyappjes stukken goedkoper zijn en soms ook nog leuker/bter) maar dat zeg ik naturlijk niet!! ik weet er helemaal niets vanaf en het is geheel eigen risico ![]()
dus mocht er wat gebeuren moet je niet naar mij toe komen! hihi
ja schattebout das waar, je komt goedkoper uit:wink:
want met reisagentschapppen zijn uitstappen in Egypte heeeeel duur
maar ja er gebeuren af en toe wel es zware ongelukken(vooral bij op eigen houtje jeepsafari,s), en ja dan moete we tuurlijk niet bij suusieme aankloppen :beef:— leuk hee als ze telefonisch onderhandelen dimphij /loooooooooooool en dan beslissen ooo i am so tired ik doe geen trip /looooooool (dat heb ik ooit gedaan) gij was razend, alhoewel na onderhandelen kreeg ik dan wel n,koffie??:wub:??
Als je op reis gaat, kun je een ongeluk krijgen. Dat kan tijdens een uitstapje zijn, maar ook gewoon in het zwembad. In a l l e gevallen is het de taak van de reisleidster de gasten bij te staan. Zij kan bijvoorbeeld een vervroegde terugvlucht moeten regelen, of assistentie verlenen die betrekking hebben op ziekenhuisopnames en of doktersbehandelingen.maar ook wanneer de gast zijn paspoort of pinpas verloren is. Het is eigenlijk een middelhoge managementfunctie die vaak te laag beloond wordt, want de meeste reisleiders zijn hoogopgeleide jongeren.
Ik denk dat er veel verschil zit in de reisorganisaties onderling. Wat vind een reisorganisatie dat de reisleider moet doen, en wordt dat gecontroleerd?
Je ziet weleens zo’n consumentenprogramma waar mensen die niet tevreden zijn over hun vakantie ter plekke dat programma kunnen inschakelen, en dan komt die man met een cameraploeg. Wat in eerste instantie de klant zelf niet lukte, lukt een tv programma met cameraploeg vaak wel.
Ik heb echter nog nooit gehoord dat klanten in de steek worden gelaten als zij een ongeluk hebben gehad…
haha, ja ik heb t geluk, ik hoef helemaal niet te betalen als ik mee wil hihihi! Ik ‘‘MOET’’ natuurlijk wel weten wat ik verkoop toch?
sjonge verplicht naar de piramides… wat n job!
nee dat worden ze ook zeker niet hoor, maar toch qua kosten terug en dat sort gedoe, ja daarmee meoten ze neit bij ons zijn.
Ik heb al veel dingen mee gemaakt en het is ook zo dat ik soms dingen voor elkaar kan krijgen, die de klant zelf niet lukt.
Dankje petry, ik vind het leuk om te horen dat je zo naar mijn job kijkt!!
Sommigen denken dat het eigenlijk vakantie is, maar je doet ondertussen ook heel veel administratie. ik zit natuurlijk bij een redelijk kleine organisatie waardoor de controle vooral door onszelf gedaan wordt, maar ik weet bij bijv. Neckermann/Thomas Cook gaat het heel anders. officieel meot daat het mamagement naar het ziekenhuis gaan enzo om de klanten te ondersteuenen, neit de reisleidster zelf. hmm dar word gezegd: maar toen ik daar iemand in het ziekenhuis in coma had liggen was ik degene die elke dag in het ziekenhuis te vinden was en neit het management.
zo nu en dna is t erg zwaar, ik had gister een redelijek K dag, mijn stem was helemaal verdwenen en een aantal klachten en dna komen er telefoontjes waa rje echt neits mee kan! nouja vandaag lekker vrij dus heerlijk relaxe!
tis in ieder egval leuk en afwisselend werk en als ej dan iets goed heb opgelost ben ik helemaal blij.
dankzij deze job heb ik trouwens ook mijn liefie leren kennen hihi!
als je uitstapjes regelt (met geen reisorganisatie)
zoals ik doe , en er gebeurt wat is er "geen reisleidster waar je bij terecht kunt
en vele toeristen regelen zo hun trips met egyptenaren, ook dan als er wat gebeurt
(ken zo,n verhaal jeep ging over kop) is het voor jezelf ,…
dat doet me herinneren, ook soms bij informatiemeeting zeg ik ook: ik wil jullie erg graag bijstaan in het ziekenhuis, of het beste ziekenhuis aanwijzen, maar meer kan ik niet doen, (A)
aan alle hier en jullie partners
ramadan mubarak
Ramadan karim ![]()
wat betekent dit ramadam "kareem ’
je hoort dat vooral onder de jongeren vaak
The traditional Arabic greeting for Ramadan is “Ramadan Mubarak,” meaning “may God give you a blessed month”. Response is “Ramadan Karim,” meaning “May God give you a generous month.”
Klinkt wel aannemelijk op zich, haha. Maar of het echt waar is…
dat is hetzelfde je kan dit beide zeggen
Ramadan Mubarak!
Pff voor mij niks proficiat:)
M. is dus eindeliijk in Cairo op goede adres geweest. Maar had weer tig andere papieren nodig voor de ongehuwdverklaring (buitenland). Familie opgebeld alles aan het opzoeken. Hij in Alexandria toch maar weer naar Narsha Matrou omdat ze zijn origineel paspoort moesten hebben. Wat denk je nu moeten er weer papieren vanuit Alexandria komen. Dan pas kan hij wederom naar Cairo. Al bij al reisje van 2500 km voor een papiertje.
Hoezo als het voor de kerst maar lukt:)
Vrolijk was hij al niet en nu die ramadan er nog eens bij
Marmah
Wat een papierwerk of niet…kunnen ze niet meteen duidelijk zijn? (helaas niet)
Nou ik hoop dat het snel gaat lukken. Gaat hij er nu nog mee verder of na de Ramadan?
mijn inbox zat vol marmah daarom kreeg je je pb terug…heb hem nu geleegd…
xx