No credit in my phone… ja die ken ik ook heel goed! Wha ha ha… nu weet ik dat ze weinig verdienen, maar weet ook dat een telefoonkaart erg weinig kost… dus ja, hoe is de verhouding daarin???
Het blijft gewoon moeilijk… afstand en vertrouwen hebben en blijven (kunnen) houden…
Dreetje, denk dat je ook erg goed gereageerd hebt!
Wachten en kijken wat hij doet?..
Dreetje, ik vind het fijn voor je dat je weer van hem gehoord hebt. Het is goed van je dat je laat merken dat je erg veel verdriet gehad hebt de periode dat je niets van hem hoorde. Maar hij is er ook verdrietig van. Kijk op je gemak de situatie aan en laat het initiatief even wat meer bij hem liggen op het moment.
Ik kan waarschijnlijk pas in september mijn lief weer zien… arghh, dat duurt nog zo lang. Frustrerend om niet bij elkaar te zijn.
Ok tot zover het even laten rusten haha. Ik heb hem net een tijd aan de telefoon gehad. Was goed.
Ik heb laten merken dat ik het allemaal heel moeilijk vind en dat snapt hij ook. Ik heb wel laten weten dat ik hiermee niet bedoel dat ik niet meer verder wil oid maar dat er nu eerst dingen moeten veranderen voor ik hier echt mee verder kan en er over wil denken om daar heen te gaan enz enz. Heb gezegd dat ik HEEL bang ben dat er weer iets gebeurd (rottig dat ik het op dat soort momenten nooit droog houd) en dat als er weer iets gebeurd ik er klaar mee ben, hij moet gewoon geen domme dingen doen (zoals een advocaat in elkaar timmeren, in Egypte!), zo’n relatie op afstand is al ingewikkeld genoeg dan vind ik dat je er alles aan moet doen om de kans op eventuele extra problemen te minimaliseren. 2x nadenken over wat je doet en zegt en geduldig zijn. Dat snapt hij nu en hij is al druk bezig zijn leven weer op te bouwen. Vandaag alle vrienden gebeld om te horen of iemand nog een baan weet voor hem (duikinstructeur met veel ervaring, spreekt Engels en Italiaans, het liefst in Marsa Alam, iemand?? :)). Morgen gaat hij aan de slag met zijn advocaat. Klinkt al met al wel goed. En hij wil zelfs op mijn aandringen waarschijnlijk wel weer met zijn vader gaan praten, ipv boos zijn en niet communiceren, is voor mij heel belangrijk.
Ik vind het ook een bizar verhaal maar geloof hem tot nu toe wel, al merk ik wel dat ik hem soms dezelfde dingen opnieuw vraag op een andere manier om te checken of zn verhaal steeds klopt haha, tot nu toe lijkt het te kloppen maar ik houd mn koppie erbij (hij vraagt alleen maar steeds, heb je nog meer vragen? :)). Hij wil nu zsm werk vinden zodat hij weer geld verdient en mee kan sparen voor een ticket voor mij. Eerst zien en dan geloven, hij heeft me nog niet om, maar goed…
Vwb die smoesjes, ‘moe’ heeft hij nooit gebruikt, maakt niet uit (tot) hoe laat we belden en hoe moe hij was, het was altijd goed. ‘Busy’ ken ik wel en die is erg irritant en geen credit ken ik ook maar werd wel vaak zsm geregeld, duurde meestal niet langer dan een dag.
Verder ga ik het proberen even te laten rusten, eerst maar lekker weekend houden en daar heerlijk van genieten, ik ben kapot en dan zien we wel weer verder.
Fijn om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen. Bedankt!
Dreetje, ik weet niet wat je toekomst plannen zijn, maar ik heb begrepen dat als ze in egypte eenmaal vast hebben gezeten ze nooit meer een visum kunnen krijgen! Dus dit kan de toekomst wel beinvloeden…
Op dit moment heb ik helemaal geen toekomst plannen ![]()
Maar het idee eerder was dat ik op den duur ooit naar Egypte zou gaan en we daar zouden gaan wonen.
Weet iemand of het nog meer gevolgen heeft dat hij vast heeft gezeten? Als het inderdaad zo is dat hij nooit een visum zou kunnen krijgen, pff… dat betekent dat hij nooit mijn land zal kunnen zien…
verdorie waarom kon hij zich ook weer niet beheersen?! Ik heb hem al gezegd, vanaf nu: keep your hands in your pockets and yout feet on the ground. Er wordt niet meer gevochten. Je bent oud en wijs genoeg om je mond te gebruiken als je kwaad wordt.
Net een klein kind…
… helaas wordt er daar veel met de handjes en wat ze maar voor handen krijgen opgelost!.. Keihard!.. en vervolgens kunnen dingen weer met geld opgelost worden… Lang leve corruptie… NOT… Maar ja, zo gaat het wel…
M heeft het nagevraagd aan zn advocaat over een visum, die zei dat het alleen zo is als je voor langere tijd (1 of 2 jaar) vast zit. Omdat M kortere tijd vast zat (2 mnd) is het nog wel mogenlijk om een visum krijgen.
Ben benieuwd…
Sorry heb net pas ongeveer 10 voorgaande pagina’s gelezen en zie dat ik mijn berichtje even midden in een discussie heb gegooid. Excuses daarvoor.
Wil nog wel even kwijt dat ik net eindelijk eindelijk eindelijk een lang beloofde foto van M heb gekregen. Heeft hem vandaag speciaal door een vriend laten maken voor mij (hihi ik zie ze al helemaal een fotosessie houden :)) en ja hoor, meneer heeft een superman shirt aan! wahahaha… Zelfverzekerd mannetje. Nou mij heeft ie nog niet om maar ik heb wel heel lang naar de foto zitten kijken, pfoeh! ![]()
Dreetje,
Mogen we meegenieten van die hunk van jou, als je het niet erg vind.
Want nu ben ik echt wel heel curieus hoor. ![]()
ik ben zo blij blij BLIJ, als het mannetje niet naar hoer kan komen dan gaan we toch lekker naar het mannetje
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_wink.gif
Gisteren een ticket geboekt voor 24 aug tm 14 sep, heerlijk 3.5 week in Sharm bij mijn vent. Kunnen mijn zoon en hij elkaar eindelijk een beetje leren kennen! Toch wel een beetje gelukkig
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_teeth.gif
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_teeth.gif
oh wat een goed nieuws!! Wel spannend maar mooi vooruitzicht hoor
Maakt het voor jou niet uit dat het tijdens de ramadan is? Of is hij niet zo streng in het meedoen daarvan…
xx
Check mn album ![]()
jawel hoor, hij is heel streng in het meedoen er van, zelfs toen hij vorig jaar hier was heeft hij het helemaal perfect gedaan en volgehouden ( en das wel ff wennen als je pas om 21.30 mag eten ipv daar rond 6 ), maar ik vind het niet zo heel erg, we hebben de avonden toch samen
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_wink.gif
en het is wel een super gezellige tijd dan, ik reken op heel wat eters bij ons als ik er ben
en vind het ook wel leuk om het einde ervan mee te maken vandaar dat ik ook pas na de 11de terugkom
Ben zoiezo supergelukkig dat ik hem weer ff kan zien en vast houden en dat we nu eens samen ons kunne verwonderen over die kleine en hoe mooi hij wel niet is
http://sc.webmessenger.msn.com/10.1.0323.0/session/images/emoticons/smile_tongue.gif
hey skeyblue
als het mannetje niet naar hoer kan komen dan gaan we toch lekker naar het mannetje
foutje ;)…maarre nog gefeliciteerd!!! Was al een tijdje niet on-line geweest. Let je er wel op dat je nog terug kan met die kleine?! Heb niet teruggelezen dus daar zal je al wel ja maatregelen voor getroffen hebben hoop ik dan maar!
Fijne vakantie vast…
thnx:D ja ik kan wel terug hoor. de kleine is ( nog ) erkend door hem, heeft mijn achternaam, staat in mijn paspoort en we zijn niet officieel getrouwd;) bovendien ben ik niet van plan sharm te verlaten dus zit best wel veilig ![]()
(nog)niet erkend bedoel ik uiteraard. zeker een neveneffect van een kindje krijgen, dat je niet meer kan typen;) ![]()
vraag me af in hoeverre Egyptische kidnappers in het verleden rekening hebben gehouden met het feit of hun (jawel zo denken ze ook) kind wel of niet erkend was?! Maar ja, daar heb ik me verder niet zo heel erg in verdiept.
laten we hopen dat alles goed gaat, zou toch vervelend zijn als ik hier later moet teruglezen dat het fout is gegaan. Succes in ieder geval dan maar ![]()
groetjes (en wat een kleintje is het trouwens! :))
waarschijnlijk niet veel rekening gehouden met dat feit, maar normaal worden ze beschermd door de wet en krijgen vrouwn ze niet terug omdat ongeacht waar het geboren is ze ten alle tijden egyptisch zijn. alleen in mijn geval is er geen papa op papier dus ook geen egyptisch wat dan dus betekent dat hij niet beschermd word door de wet en de gevangenis in kan ( tenminste zo ik het begrepen heb )dat riskeren de meeste egyptenaren niet. overigens ben ik ervan overtuigd dat ik me geen zorgen hoef te maken met mohamed ( maarje kunt nooit genoeg geinformeerd zijn
)
ja, hij was idd niet zo groot toen hij werd geboren, 50cm en 3430.nu is hij al 57cm en 4740. en hij is slank gebouwd, geen michelin mannetje bij ons
wel is het een enorme knuffelkont
heeeeerlijk!!
Ik denk dat het in veel gevallen om een ander soort probleem gaat: Het kind verblijft in Egypte, maar staat daar niet geregistreerd. Aangezien de officiële instanties dus van niks weten, kun je er ook geen proces op los laten. Dat is wat ik begrepen had van dat programma op tv…