Bedankt voor die site ik ga zeker even kijken. Lekker even weer naar Egypte toe heerlijk. Ik ben vrijdagnacht teruggekomen dus moet wel weer even wachten ik hoop dat binnenkort mijn man hier naartoe komt maar kan nog wel een paar maanden duren.
Me mannetje woont in Tanta ligt 90 km boven Cairo en waar komt jou mannetje vandaan???
Heb nog even gekeken op die site maar vanwaar vlieg jij naar Cairo???
ik had al vaker op de site gekeken omdat ik ook een superlieve vriend in egypte heb, maar had nog nooit gereageerd.
nathalie, dank voor de tip voor het vliegticket. ben nog niet zo lang geleden in luxor geweest met mijn vriend en ik wil binnenkort naar cairo om mijn vriend weer te zien. het lukt niet meer om lang te wachten. en nu wordt het extra leuk voor zoân prijs. ben voor 189 euro heen en terug!
ik heb het geluk dat mama mij brengt naar de luchthaven en die komt me ook halen achter twee weken.
ben ook al eens van brussel gevlogen, dat kan eens zijn dat het de prijzen verschillen, hangt natuurlijk ook van de periodes af.
maar uit ervaring is het vanaf keulen toch een stuk goedkoper.
ik ben van lanaken, en de afstand naar brussel of keulen blijft voor mij gelijk.
maar iedere dag kunnen de prijzen verschillen met elke maatschappij.
en zeker ook eens kijken via egypt air deze hebben ook soms promoties.
sorry als ik niet onmiddelijk reageer maar zit niet altijd achter pc.
en ben nog maar drie daagjes thuis en dan vliegenâŠ
Schreef de laatste x dat ik het âuitâ had gemaakt tussen mij en mân âvriendâ. We zouden wel zien en als ik nog eens terug zou komen, zou ik wel contact opnemen en dan zouden we wel verder zien⊠Maar hij bleef smsâen en ik bleef proberen om terug te gaan⊠En het is gelukt!
Hij blij, ik blij en de vriendin met wie ik ga ook blij want die wil wel heel graag naar Egypte!
Ga naar een ander hotel als waar hij werkt, maar hoop hem iedere avond te kunnen zien.
wat leuk dat het nu toch gelukt is:D Ik hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben! Maar kan hij geen vrij nemen als jij komt? Dat is toch wel leuker en aangezien jij heel veel moeite hebt gedaan om daar heen te kunnen, lijkt het me wel zo eerlijk als hij wat tijd vrij kan maken voor jou
Tsja, zou kunnen, maar ik heb eindelijk een vriendin zo ver dat ze mee wil en dan ga ik die niet in de steek laten. Dus overdag trekken we ons eigen plan en dan zie ik hem 's avonds wel. Misschien dat ie een dagje vrij kan nemen, maar ik vind het niet eerlijk tegenover die vriendin om alsmaar bij hem te zitten.
Dus ik denk dat het nu de ideale oplossing is. Als ik daarna nog eens terug ga, zorg ik wel dat ik hem hele dagen kan zien. Maar voor nu ben ik al heel blij dat ik hem iig 's avonds kan zien
Ja dat begrijp ik, ik zou ook mijn vriendin niet alleen willen laten, maar miss. kan hij zijn diensten zo regelen dat hij vroeg klaar is, dat heeft mijn mannetje ook gedaan voor mij als hij moest werken. Meestal vinden de andere jongens het niet erg om te ruilen als iemand zijn vriendinnetje er is Zat hij nou in Sharm of Hurghada?
Best place maar ik ben bevooroordeeld hahaha Ben wel beetje jaloers hoor, ik zou ook wel weer terugwillen, maar miss. is mijn ventje tegen die tijd wel hier
goede avond allemaal:) hebben jullie dan allemaal zo een goede ervaringen? ik ben juist terug van egypte heb daar 3,5 half jaar in egypte gewoond waarvan in luxor maar meestal hurghada, heb daar ook al die tijd een relatie gehad met een egyptenaar en geloof me dat ware prachtige tijden ik zou terug naar hier komen om een appartementje te huren en alle papieren in orde te maken voor zijn komst na zovele jaren dacht ik dat het daar wel niet om zou gaan⊠tot ik 1 maand hier was ik was direkt beginnen te werken om alles op orde te krijgen en het begon al geld voor de zieke moeder geld voor de zieke broer op al die tijd was daar bijna niemand ziek geweest op 2 maande tijd bijna de hele familie:wasted: wat heeft mijn hart pijn gedaan:( en wat mis ik mijn thuis, voel me hier echt niet meer thuis en zou graag terug gaan maar toch is er iets dat me tegen houd:wasted: hoop voor ieder van jullie dat je meer geluk hebt
groetjes