Hoi,
nee ik ga ook niet tijdens de Ramadan, M heeft me dit ook echt afgeraden hij zei dat het voor mij niet leuk is en voor hem ook niet omdat hij verplichtingen heeft, meer bidden dan anders en man/vrouw contact kan niet. het is ook weer anders als je getrouwd bent, maar dat zijn we niet. Ik dacht hem in aug. weer te zien maar nu moeten we gewoon wat langer wachten. De prijzen voor juli zijn me iets te duur om een weekje of 2 weken daarheen te gaan. ik hou het hier ook wel in de gaten, er zijn meer meiden die de prijzen in de gaten houden denk ik zoā¦
het visum laten we nu even voor wat het is. hij wil eerst rust krijgen. gister een goed gesprek gehad via de skype, geen verwijten, op een rustige manier gepraat. Hij vindt dat het nu echt zijn beurt is om naar NL te komen, moet daar geld voor sparen en eerst alles in Egypte op een rijtje krijgen. Als het allemaal lukt dan hebben we in de planning voor oktober dat hij hierheen komt. misschien kunnen we het wel zo regelen dat ik in sept. daarheen ga en hij met mij of even later naar NL komtā¦
Afwachten, patienceā¦(the magic word van de mijne, patience babyā¦)
Seg Deena,wat dacht je van de 2de helft van september? Dan zijn de prijzen meestal al gedaald en dan is de Ramadan toch voorbij?
Wat de vliegtuigtickets betreft, ik weet niet met welke maatschappij de meesten onder jullie vliegen, maar heb eens bij JETAIR gecheckt en de hoogste prijs die ik momenteel heb teruggevonden voor heen- en terugvlucht is rond de 300 euro.
Ik vlieg meestal met Jetair. De laatste keer was ik voor 80euro daar en 160euro terug maar dit had 60euro kunnen zijn! een vriend van M werkt op het vliegveld en vertelde me dit 1 dag van tevoren, op de site gekeken en ja het klopte iddā¦
2e helft van sept zit ik ook aan te denken idd Als ik in aug zou zijn gegaan dan was het toch rond de 24e want de prijzen liggen dan ook op 80euro bij jetair. Alleen de terugreis nietā¦
Hopelijk 2e helft sept. dat ik daar zit, hij wil dat niet, (tuurlijk wel maar ivm dat het zijn beurt is, zoals hij zegt) September ligt het ook nog op 400retour volgens mijā¦het is nu nog vroeg he om te boeken dus prijzen dalen nog welā¦
Hey,
ja gewoon op de site. even de promoties in de gaten houden en boeken maar! Zo is er nu ook een mooie prijs eind aug. voor 80euro de heenwegā¦
Terugweg kun je ook boeken bij ebookers of transavia hebben ook vaak mooie prijzenā¦(160euro)
Let wel, er zijn maar een paar maatschappijen die enkele reis aanbieden. Jetair en condor vanuit Duitsland. Met transavia kan je geen enkele reis boeken.
Ik heb een heleboel gelezen maar ben nog niet helemaal bij. Mahmoud is hier nu al weer 6 weken vandaag, dus zijn we vrijdag al weer op de helft.
Pffff. gaat TE SNEL.
Hij gaat trouw 2 tot 3x per week naar NL les. Ook gaat hij nu langzaam wat meer zelf ondernemen omdat ik veel weg ben voor mijn werk. Sportschool, met de bus naar de stad, of met de trein wat verder weg., boodschappen etc. etc.
Stapje bij stapje komt hij wat meer in het NL ritme. Het kost wel heel veel moeite. Liefst leeft hij toch in de nacht.
Dit weekend gaan we lekker naar Maastricht voor drie dagen.
Ja en dan⦠Ik denk dat we toch wel voor de MVV zullen gaan.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en-of succes met jullie relatie, lieve baby“s en zwangerschap. Ik zal snel vanaf 5 mei alles eens doorlezen zodat ik weer up to date ben.
Wat betreft tickets. M. is zelfs in Belgie geland. Wel even aanvragen bij ambassade. Dit vooral voor de volgende keer daar je dan uit moet leggen waarom je vorige ticket Belgie was.
Hoi Marmah, wat leuk om te horen hoe het nu gaat met jullie. En ohh wat vliegt de tijd zeker snel zeg. Wel fijn dat hij nu wat meer tijd heeft om het dagelijks leven hier wat meer te leren kennen. Maar net wat je zegt, wat zal het wennen zijn om zich aan te passen aan ons ritme hier. En eerlijk, ik vind persoonijk het egyptische ritme ook niet verkeerd hoor. Het lijkt mij toch ideaal als we gedeeltelijk hier en daar zouden kunnen wonen, the best of 2 worlds.
Fijne tjd nog samen en een heel gezellig weekendje Maastricht gewenst.
itās a girl!!! Ik ben helemaal gelukkig. heb M. opgebeld met de mededeling dat het een meisje was gister, daarna opgehangen en niks meer gehoord! ach lekker boeiend ik en mijn meisje redden zich wel!!! Ben al helemaal aan het fantaseren over hoe ze eruit gaat zien. Met donker, krulletjes haar ( m&ik allebei) en m. zijn ogenā¦en doe dan maar mijn karakter
Ohh leuk zeg! wat heerlijk voor je om dit nu te weten en kun je je er in gedachten vast op voorbereiden, laat lekker je fantasie zn gang gaan, geniet ervan. Is alleen maar goed om te doen. Ik denk dat je al helemaal verliefd op dr bent , das ook geen wonder. M. zal nog heel veel spijt krijgen dat hij dit allemaal gaat missen.
Hey Suusje top! En jammer van M, ben benieuwd wat de toekomst brengt maar uiteindelijk doet dat er niet toe, geniet van het nu en jullie zullen je prima redden toch?
Helaas is mijn laatste stohalm ook verdwenen, M is nu ruim 4 weken stil na het hele onterven/boze vader/blabla verhaal⦠Alleen doet sinds gisteravond (toen heb ik het weer eens geprobeerd) zijn telefoon het niet meer. De afgelopen 4 weken ging deze steeds wel over maar werd er niet opgenomen/gereageerd, nu hoor ik die āfijneā egyptische vrouw weer met die boodschap die ik niet meer kan horen.
Ik snap er echt niets van⦠M zijn laatste bericht was positief en daardoor is de stilte daarna voor mij onverklaarbaar. Ook snap ik er niets van dat dan wel die telefoon aan bleef (ook als was deze misschien/waarschijnlijk bij zijn vader) en dat die dan nu ineens uit is⦠ik snap er niets van.
Ik kan het nu redelijk los laten (al lukt het bij vlagen weer voor geen meter) maar ik hoop nog steeds een keer een antwoord te krijgen op deze stilte⦠Ben ik dan een laatste berichtje niet waard of zo? Ik vind het niets voor, ook toen hij eerder als eens boos was/wilde stoppen reageerde hij nog enigszinsā¦
Sorry voor dit vage verhaal⦠maar ik tast nu behoorlijk in het duister en ik moest het even kwijt. k Kan alleen maar gissen naar wat er aan de hand is. Er zijn wel 80.000 scenarioās te verzinnen maar uiteindelijk weet ik niets en dat vind ik nog het aller moeilijkstā¦
Bah⦠hij moet uit mijn hoofd OF in mijn leven maar niet ditā¦
Suusje, wat leuk dat je weet dat het een meisje wordt! Lekker genieten, komt goed!
Dreetje, vervelend zo allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je wilt dat hij uit je hoofd is of in je leven. Dit is ook niet fijn om op deze manier afscheid te nemenā¦
M. gaat nu voor een dag of 10 naar zijn moeder in Cairo. Minder contact dus. ik ga dit weekend een weekend weg en ik denk dat ik mijn telefoon maar eens niet meeneem. ik word gek van dat ding. ik kijk er veel te veel op. hij treageert ook niet altijd even snel terug, heb ik ookf f rustā¦
Het weer wrodt slecht maar ja, we hebben een jacuzzi in het huis hahaā¦
Suusje meid! Wat leuk voor je een kleine meid!
Hoop dat alles goed met je blijft gaan en PLEASE kies lekker voor jezelf en de kleine meid!
Sorry meiden kan er erg slecht tegen dat jullie allemaal eenreactie hebben van⦠WACHT MAAR ALS M HET HOORD EN ZIET BLA BLA BLA⦠DAN VERANDERD HIJ WEL VAN GEDACHTEN ENZ ENZ⦠Ik trek dat echt nietā¦
Suusje die kerel heeft je laten vallen in zoān belangrijke periode in jou (jullie wat er toen nog was) dat zegt toch al genoeg!
EN MEIDEN LAAT SUUSJE ZO STERK ZIJN EN HAAR DING DOEN⦠ik vind dat je het hardstikke goed doet⦠en M die kan de boom in! En laat hem daar aub zittenā¦
Die sukkel weet niet wat ie mist!
YOU GO GIRL⦠en ik hoop NIET dat M van gedachte veranderd⦠ik hoop dat je zo sterk blijft enz⦠je doet het goed en ik ben blij dat je aan jezelf en de kleine denkt, jullie zijn het belangrijkste!
Je bent beter af zonder hem, sorry dat ik het zeg⦠maar zoān actie zegt niet veel goeds!
xxx
Dreetje!
Ik denk dat je hem toch echt moet proberen te vergeten⦠probeer het aub niet voor jezelf te analiseren, want je maakt jezelf alleen maar gek!
Je gaat verkeerde conclusies trekken waar je jezelf nog meer pijn mee doet!
Probeer je eigen ding op te pakken, zoek meer afleiding what everā¦
Ik weet waar ik het over heb! Dus praat echt geen onzin!
Lieve Dreetje, met je vakantie was ie er ook niet⦠toen leek daar nog een goede reden voor te zijn⦠Maar alles op een rijtje gezet!
Kop op meid, kies ook voor jezelf⦠net als SUUSJE die het fantastisch doet! En ik doe het ook niet slecht op het moment eigenlijk!
Probeer het af te sluiten hoe erg dan ook, maar anders kan je niet verder met je eigen leven⦠En geloof me, daar ga je erg veel spijt van krijgen!
I know⦠en t komt ook wel goed hoor. Maar ik vind het gewoon onwijs oneerlijk, dat moest ik even kwijt.
Maar begrijp me goed, t is niet dat ik nog perse verder met hem wil oid, ik zou het alleen netjes en fijn vinden als ik een uitleg/antwoord zou krijgen ipv het een zeggen en het ander doen.
Ach naja⦠ik trek mijn conclusies (hoe lastig af en toe ook) maar blijf de manier waarop dit is gegaan echt onbegrijpelijk vinden.
Meid, ik weet precies wat je bedoeld!..
Maar dat is iets wat wij vrouwen nodig hebben en mannen niet bij nedenken⦠En volgens mij is het daar nog weer moeilijker om zulke dingen te zeggen en te melden⦠Tja makkelijkste weg is dan idd radio stilte, maar ook de lafste weg!
Niet willen begrijpen, kost alleen maar energie⦠maar weet zeker dat het niet aan jou ligt!
Wat ik mij even afvroeg heā¦
als ik zometeen voor 3 maanden heen ga, kan ik gewoon net als 2 weekjes vakantie dat visum op in het vliegtuig invullen en kopen enzo?
of moet ik daar appart iets voor doen
Meid, volgens mij is dat toeristen visum maar voor 31 dagenā¦
Denk dat je m hier bij de ambassade aan moet vragen, omdat je voor langere tijd gaatā¦
Maar dit is wat ik denkā¦
Even checken⦠belletje plegen naar ambassade, weet je het in ieder geval zekerā¦
grtz