idd even googlen en belletjes plegen
gefeliciteerd suusje met je dochter oooohhh wat leuk een meisje en idd je bent een top meid een sterke meid en jij komt er wel.
dreetje ik heb ook mijn vraagtekens hoor je was daar al alleen en nu antwoord hij niet al 4 weken niet!!! denk aan jezelf.
Iedereen moet aan zichzelf denken das heel belangrijk.
Ik heb geboekt ik ga 5 juli 3 dagen naar parijs met me ventje omdat we 24 juni 3 jaar getrouwd zijn en hij is hier bijna een jaar dus gaan we dat samen vieren in het romantische parijs lekker samen en eens een keer geen egypte.
Heb er al helemaal zin in.
ohh lekker hoor!! goed voor elkaar!
en suusje, wat leuk een meisje!!!
op naar de winkel om leuke jurkjes te kopen!! joehoeee!!! ![]()
evalien, je moet inderdaad wel naar de gemeente om daar een visum te krijgen voor een paar maanden. er zal dan met grote letter not work permitted staan, maa rik heb er ntot nu toe nog geen problemen mee gehad.
waar je wel op meot letten si dat als je 3 maanden of langer (ookal is t 1 dag) officieel niet meer met een charter zoals transavia mag liegen, je moet dan met een lijnvlucht. dat houdt in, of vanaf cairo terug of vliegen naar dusseldorf of brussel.
wel handig om te weten ![]()
voor vragen roep je me maar hihi!
groetjes suus
nou goed voor elkaar we gaan de goede richting op het is en blijft lastig een bp-er
voor mij niet maar voor andere wel.
maar ja nu even positief we hebben flink gespaard en gaan lekker er samen van genieten ole ole ![]()
en alles goed met jou suusiemie en het werk is het druk daar
ja radio stilte is ook eigen - , ze palmen je in
maar schuiven je even makklijk ook weer aan de kant(als npaar schoenen)
heeft dit nu nog met cultuurverschil te maken ??! velen spelen daar n,spelletje met Brave toeristen…
ik heb wel beetje schrik voor suusje, dat eenmaal ht kleintje er is , gij (waarschijnlijk) wel zal reageren I want to see My child…;;
en gij is ook laf- zijn famillie weet gewoon niks (gij stelt zichzelf zooooooo veilig) en suusje mag het alleen dragen allemaal… grrrrrrrrrrrr
allen prettig weekend
@Evalien: je kan gewoon een verblijfsvergunning voor een jaar halen bij het paspoortkantoor (zit in Dahar, Egyptenaren moeten daar ook hun ID en paspoort regelen, Egyptenaren begane grond, buitenlanders 1ste verdieping).
Als Nederlandse/Belgische krijg je (volgens mij) makkelijk een verlenging voor een jaar.
Je kan wel gewoon met Jetair vanaf Hurghada/Sharm/Cairo (en nog meer plaatsen) terug vliegen ( jetairfly.com ), je vliegt dan wel naar Belgie. Verder kan je met de diverse lijndiensten terugvliegen (KLM, Egyptair, Swiss, Alitalia etc) maar dan vanaf Cairo.
gaat daar vrij makklijk ih paspoortkantoor
wel soms wachtrijen , ivm toeristen die hun visum verlengen
pasfotoos , en kopie reispas hebbe ze er nodig
meestal vragen ze gewoon haw long you want to stay…
succes
Hey Suusje…gefelicteerd en leuk dat het een meisje wordt… En al een naam bedacht?
van harte proficiat Suusje!
Ik ben een paar dagen weggeweest, vandaar dat ik nu pas reageer.
Wat heerlijk voor je Suusje, een meisje!!! Leuk!! Het gaat allemaal wel goedkomen met je, het zal wel zwaar zijn maar je bent een sterke vrouw. Heel veel succes met de laatste maanden, je moet natuurlijk nog wel even. Geniet maar van het vooruitzicht op een gezond meisje.
M. is een ei…l en hij heeft veel pech want hij gaat het allemaal maar mooi missen. Maar dat is niet jouw probleem maar het zijne.
Dreetje, wat vind ik dit vervelend voor je, het is heel erg naar als je helemaal niets te horen krijgt wat de reden is, hoe of wat. Maar nu aan jou om hem helemaal niet meer te bellen. Hoe moeilijk ook, ik weet hoe dit aan je vreet. Maar probeer te accepteren dat je geen antwoorden gaat krijgen. Dat hij te zwak is om je een antwoord op al je vragen te geven. Het is inderdaad makkelijker om maar niets te laten horen dan je te moeten teleurstellen. Wij begrijpen dat inderdaad niet.
Heel veel sterkte met alles!
Hey,
allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Ik ben super trots en blij! Het lijkt allemaal alleen zo lang te duren, nog 5 maandjes te gaan, over 2 weken de 20 weken echo! En maak jullie over M. geen zorgen, ik ben niet zo achterlijk dat ik hem de mogelijkheid ga geven om mijn kleine meisje te ontvoeren of wat dan ook…daarheen gaan is sowieso helemaal geen optie.
Dreetje ik vind het echt heel vervelend voor je dat hij niks meer laat horen, heel raar en ook frustrerend voor jou denk ik! Maar je enige keus is je erbij neer leggen ben ik bang!
Suusje wat fijn voor je dat alles goed gaat en je nu weet dat het een meisje is. Ik hoop dat je er er van kunt genieten. Wat ik zo lees denk ik dat je sterk genoeg bent, maar ik heb wel respect voor je.
Dreetje, ook jij heel veel sterkte gewenst. Je zult het denk ik moeten accepteren, maar ik snap heel goed dat het makkelijker is als hij je persoonlijk uitlegt waarom. Ik vind het eerlijk gezegd niet getuigen van karakter. Het minste wat hij kan doen is je bellen en eerlijk er voor uitkomen. Maar ja de afstand maakt het wel makkelijk om niets meer te laten horen. Maar als hij respect voor je heeft toont hij karakter. Ik weet het blijft moeilijk, maar probeer nuchter te denken.
Ik ga over 2 weken weer naar cairo en Alexandrie. Ik kan niet wachten, heb er veel zin in.
dag meisjes, ik ben een hele tijd niet op het forum geweest. MIjn Egyptisch ventje en ik zijn indertijd in Hurghada en haar vriend uit gaan eten, ewel Suusje, wat een dingen allemaal? Ik denk wel dat Bassam zijn nummer nog heeft, moet ik hem vragen es te bellen? Bassam is een hele goeie bemiddelaar, krijgt vanalles uit de mensen, en kan goed luisteren.
Visum is aangevraagd, volgende week waarschijnlijk nieuws. Alst in orde gekomen is, moeten jullie maar alle mogelijke vragen afvuren, nu durf ik geen advies geven, tot ik zeker weet dat het bij ons h gewerkt.
Suusje, contacteer me via skype of zo aub? Ik wil alles doen om je bij te staan. Je bent een toffe meid. gr Ilse
herpeltje, als je online op skype ben spreken we elkaar daar… misschien is het wel een goed idee als iemand die er buiten staat eens met hem praat. We spreken elkaar!!
Lieve Suusje…
laat je aub niet ompraten!..
Ga lekker verder met hoe je nu bezig bent…
Probeer moeilijkheden en problemen te voorkomen en laat hem gewoon uit je leven… blijkbaar vind hij dat ook ok, anders was deze hele situatie er niet geweest…
Maar wie ben ik… wil voorkomen dat je nog erger gekwetst gaat worden…
grtz x
ah gefeliciteerd met die kleine druif ik weet zeker dat het een mooi, klein prinsesje zal worden
geniet ervan en ik weet zeker dat je het gaat redden. Ik zorg zelf ook voor mijn twee kinderen (van een Nederlandse man) mijn zoon heeft adhd, sensorische integratie en pdd-nos zelf heb ik enkele jaren geleden dubbelzijdige borstkanker gehad en weet je…hoe hard het ook kan zijn in het leven ergens op deze wereld zijn er mensen die het vele malen moeilijker hebben!!!
Dus geniet van elk moment en ik weet zeker dat je een super mama gaat worden.
Liefs Dimphij
ag wat valt er te bemiddelen, gij weet inmiddels tog al dat ie vader word
en trekt zich er blijkbaar niks van aan,
wij zegge tog niet dat je achterlijk bent suusje(we zijn bezorgd)
het is maar als ht kleintje er is dat ie moeilijk kan beginne doen , jou vriend…dus
inderdaad moeilijkheden en problemen voorkomen- STERKTE !
whoehooeeeee ik heb geboekt!!!
volgende week dinsdag ga ik voor 3 maand naar mijn lief!
Ik vind het ZOOOOO eng, maar tegelijkertijd ook zoooo leuk…
wow gaaf joh 3 maanden jeetje dan zal het ook wel raar zijn om in de ramadan weg te gaan zoiezo na zo’n lange tijd maar meid wat zul je gaan genieten en elkaar ontdekken helemaal top!! Zo’n kans maak je maar zelden mee, have fun…
Ja ik ga zeker genieten!!
en k vind het ook wel weer een pluspunt dat ik daar ben met de ramadan, is weer een ervaring rijker!
K heb het nog nooit mee gemaakt dus dat lijkt me helemaal niet erg, ik zit er dan 2 gewone maanden en 1 maand ramadan.
Maar k heb der zo’n zin in!!! oi oi oi ![]()