'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hoi isabeau

Het is heel goed dat je nadenkt over “je vriend”. In Egypte is er inderdaad heel veel bezness . Vooral in de toeristische steden zoals Hurghada waar jij je vriend hebt leren kennen. Hij wil je voorstellen aan zijn moeder maar dat is geen garantie dat hij het meent met jou. Om te ontdekken of hij het echt goed voor heeft met jou, moet je eerst goed op de hoogte zijn hoe een beznesser te werk gaat. Het zijn meesteracteurs isa ! Geef je hartje niet te snel , gebruik nu je verstand tot je echt weet of hij beznesser is of niet. De bezness site is hier al vele malen gepost maar ik geef ze nog maar eens. http://www.buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl/
Ga hier eens lezen of vragen stellen.

grtjs, gamela

inderdaa, acteurs eerste klas zijn het ! je houd ht niet voor mogelijk-zelfs in hollywood doen ze ht niet beter, ik denk en vraag me dikwijls af wat in hun godsdienst over liegen vertelt word, uit eigenbelang is ht okee denk ik dikwijls (beznnes!) hurghada de animatie-hotel boys zooooooo herkenbaar-

hey isabeau,

ik wil even zeggen geloof niet zoveel wat de mensen zeggen maar vertrouw u gevoel.
mocht je twijfels hebben ga dan eens onverwacht naar het hotel dan zie je het met eigen ogen.
ik ben gehuwd met ene, en heb nog geen moment spijt gehad.

groetjes

Hoi Gamela erg bedankt voor deze site, heb even de punten over bezness gelezen en nu weet ik erg goed waar ik op moet letten met alles! Gelukkig merk ik er nu nog niks van en hebben we het nog erg leuk dus ik denk dat het gewoon afwachten wordt, En truelove : het is misschien wel een goed idee om zomaar langs te gaan, normaal ben ik nooit zo! Maar opzich is dat wel een manier om even te kijken hoe hij dan is! Hij werkt natuurlijk wel in een animatie team en ja daar ziet hij elke dag wel europeesche meisjes! Ben dus wel benieuwd of hij met hun op de zelfde manier als met mij omgaat…

Hallo

Aan iedereen die iemand leren kennen heeft in egypte waarvan je denkt of hoopt dat het iets wordt, let in eerste instantie op.

Luister naar wat mensen je vertellen, hiermee bedoel ik dan mensen die langere tijd in egypte wonen, uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening. In de hopen advies die mensen je geven moet je enkel en alleen diegene uithalen welke op jullie van toepassing kunnen zijn.

Leef nu ± 10 maand in egypte, en zie veel egyptenaren. In het hotel, op het strand en in de straat.

Idd veel egyptenaren van het mannelijke geslacht zijn op zoek naar vrouwen, maar er zijn ook sommige vrouwelije toeristen die zich als “bitch” gedragen. Lopen rond in een stukje stof dat nog net de rondingen van hun achterwerk bedekt. Of lopen rond in een doorschijnende broek met een string of tanga waardoor het lijkt alsof ze geen ondergoed dragen. In elk geval showen ze hun lichaam graag.

Of vrouwen die enkel hier komen voor HET, zijn getrouwd en hij gaat hetzelfde moment op reis naar … voor het.

Indien je een egyptenaar ontmoet die jou leuk vindt en omgekeerd ga er dan iets mee drinken, dicht bij jou hotel. Als het voor jou oncomfortable aanvoelt kan je gewoon naar je hotel gaan. Egyptenaren zijn niet altijd toegelaten in het hotel, ze moeten een geldige reden hebben.

Stap nooit samen in een bus of taxi, want je weet niet waar hij je heen brengt.

Sinds ik hier ben komen wonen, heb ik vele egyptenaren ontmoet. Wat voor jou enkel en alleen vriendschap kan zijn, zien zij totaal anders. Wat voor jou grappen en grollen betekent interpreteren zij compleet anders.

BEHOUD je ZELFRESPECT . Accepteer in Egypte niet wat je van een landgenoot ook niet zou accepteren.

Behoud je zelfstandigheid, geef de controle niet uit handen.
Jij bent baas over je eigen lichaam.NEE is NEE

Je kan hier geen algemene regel shrijven hoe je kunt herkennen of iemand gigolo is of het serieus met je meent.

Mss is het meisje of de vrouw, die hij voor jou aardig vondt niet dat wat hij hoopte te vinden.

Uiteindelijk heeft iedereen dezelfde wens. Iemand vinden om samen dingen te doen en voor langere tijd samen te blijven.

Orfi is een papier dat je de toelating geeft om in dezelfde flat te wonen, let wel op dat deze officieel gemaakt kan worden. Zou het kunnen vergelijken met een samenlevingscontract.

In mijn naaste omgeving ken ik en Egyptenaren die het serieus menen en flirters eerste klas. Maar mss worden de flirters eersteklas wel jouw vriend.

Bekijk het, handel niet te vlug, doe geen domme dingen.

Veel succes
[COLOR=Red]Veel liefde
[COLOR=Black]
Ps site voor vrouwen en door enkel en allen vrouwen. Lotus

[/COLOR][/COLOR]Hopelijk hebben jullie hier iets aan

Gelukkig samen met een egyptenaar

Dolle dolfijn. In het algemeen ben ik het met je eens . Als Westerse vrouw controle blijven houden op alles.Dit is heel belangrijk. Je geeft hier heel goede tips. Jij +/- 10maand in Egypte, ik 3 jaar

@ all
Hier wil ik even verschil duidelijk maken ts loverboy, beznesser en gigolo

Beznessers daar kan je geen lijn in trekken hoe ze werken. Hier kunnen verschillende jaren overgaan voor ze hun ware gelaat laten zien. Het enige wat ze willen is geld en visum. Ze houden zich ook niet aan 1 “geliefde” ze hebben er meerdere uit verschillende westerse landen.( Er zal wel eentje toehappen.) Ze winnen eerst je vertrouwen, maken je dan emotioneel afhankelijk van hen en dan begint hun spel. Dit leidt tot drama’s voor de westerse vrouw. Verhalen van gedupeerden kan je lezen op het bezness forum.

gigolo’s die maken duidelijke afspraken , dan weet je op voorhand wat het je zal kosten.

Loverboy is iemand die jonge meisjes verleid en hun dan laat werken in de prostitutie . Dit komt meer in het westen voor , hier zijn heel veel slachtoffers van. Op het beznessforum staat een verhaal van een heel moedig meisje die haar verhaal geschreven heeft om anderen te verwittigen.

Het is een realiteit dat er heel veel sextoerisme is in Egypte . Dit geeft voor de Egyptenaren een heel verkeerd beeld van de westerse meisjes/vrouwen. Niet iedere vrouw is een sextoeriste. Zoals niet iedere Egyptenaar een beznesser is.

Ik wil hier even ingaan op een orfi contract, ook hier mag je niet te licht overgaan . Een gewoon orfi is een sexpapiertje niet meer of niet minder.Een Egyptenaar kan er meer dan eentje maken, dat is geen enkel probleem. Met dit soort orfi kan je niet in een hotel of flat samen zijn.
Wil je meer weten over orfi ,zie bezness forum . Heb je vragen hierover mag je me pb’en.

Wat vooral belangrijk is voor de westerse vrouw is, dat ze heel goed nadenkt hoeveel ze emotioneel en financieel wil investeren in haar relatie.

Ik wens iedereen heel veel liefde en geluk in hun leven, maar gebruik je verstand.

grtjs, gamela

Aan alle meisjes hier die verliefd worden…Laat je niet gek maken door alle negatieve verhalen over egyptenaren.
In ieder vakantieland,zon,zee strand,en zelf in ons eigen landtje,heb je jongens(mannen) die het allemaal niet zo serieus nemen.

Maar veel Egypthenaren zijn het summum van bedrog

Oke dan mag ik denk ik maar in me handjes knijpen dat ik een goeie heb getroffen…

Hoi New Moon

Ik zit eerlijk gezegt nog steeds te wachten totdat jij eens een berichtje stuur om eens te kletsen over Egypte.

Je kan me bereiken …in 1 van de vorige berichten op dit forum heb ik mij prive telefoon nummer gezet…

Groetjes

Kemmy oja ik woon in Ovezande

Hallo iedereen,

ik heb sinds vandaag dit forum ontdekt en heb heel nieuwsgierig alle verhalen gelezen. Ikzelf kom uit Belgie, ben 3 jaar samen met een Egyptenaar, sinds 7 maanden getrouwd en in die tijd heb ik zelf 1.5 jaar in El Gouna gewoond, vlakbij Hurghada.

Sinds oktober 2008 wonen wij gezellig met zijn tweetjes in Antwerpen in Belgie en alles loopt echt supergoed.

Voor meiden die graag wat meer info hebben, ik help graag! Ik was zelf ook super benieuwd en ongerust in den beginne dus ik weet dat steun het allerbelangrijkste is dat je nodig hebt nu. Ook al lopen niet alle relaties goed af, echte liefde overwint altijd! Daar ben ik rotsvast van overtuigd.

Wat mij heel fel heeft geholpen is de site buitenlandsepartner.nl en natuurlijk praten, praten, praten met je Egyptische prins :slight_smile:

Groetjes,

Liesbet

heeey liesbet.

Wat leuk om ook weer is een positive evaring te horen.
Ik zelf ben ook al aardige tijd gelukkig met mijn egyptenaar:-)
Heb je ook een prive berichtje gestuurd

Hi liesbet en Biancos, ik sluit me aan bij jullie, ik ben 3 jaar gehuwd met een egyptenaar en woon in Egypte.

Er is bezness, we mogen onze hoofden niet in het zand steken . De negatieve verhalen zijn er. Dat is realiteit. Vooral in de toeristische centra.

Iemand die verliefd wordt op een Egyptenaar en nog nooit gehoord heeft van ‘bezness’ kan er een slachtoffer van worden. Dit wens ik echt niemand toe ! Als je op de hoogte bent hoe bezness werkt , dan zal je het vlugger herkennen . Door de bezness site zijn er al heel veel vrouwen uit handen van benzessers gebleven.

Een verwittigde vrouw is er twee waard :wink:

grtjs, gamela

Hey Gamela!

Waar woon jij in Egypte en bevalt het je? Ik heb er zelf gewoond en het was langs de ene kant de beste tijd van mijn leven, aan de andere kant heb ik ook erg afgezien wat de hitte betreft!

Elke dag hoge temperaturen…pfff…ben jij moslim geworden of nog steeds christen?

Groetjes

mm mag ik vragen hoe hij heet? Alles komt zo bekend voor bij jouw berichten.ook de sms in het nederlands enz…

Hoi iedereen,

het is alweer een paar maanden geleden dat ik een berichtje heb neergezet :wink:
In ieder geval voor de mensen die het willen weten, mijn relatie met mijn ventje gaat nog steeds zeer goed. Toen ik in september terug ging zijn we idd via een orfi getrouwd en…deze was volledig opgesteld in het engels dus geen problemen met het feit dat ik niet wist wat ik tekende.
Onze relatie is nog steeds super goed, gaat eigenlijk met de dag beter.
De 17de heeft hij een afspraak met de ambassade om een vakantievisum aan te vragen, dus dat is super spannend, hij zit nu al in de stress:lol:
Ik hoop van harte dat het goedgekeurd wordt maar na alle verhalen ed ga ik er eigenlijk gewoon vanuit dat we een bezwaarschrift zullen moeten opstellen…
We hadden eigenlijk het plan opgevat voor mij om naar daar te verhuizen maar na heeeeeeel veel bezwaren van mijn familie en het feit dat ik hier nog schulden heb lopen hebben we dat toch maar veranderd naar het feit dat we gaan proberen om hier te krijgen, voorgoed.
Alleen is mijn vraagje ( en ik hoop dat iemand dat hier weet ) is het voor een mvv aanvraag handig als je al voor de nederlandse wet getrouwd bent of is het praktischer om daar mee te wachten tot hij hier is. We zijn nog niet voor onze wet getrouwd en dat heeft blijkbaar ook nog wat voeten in de aarde maar mocht het de mvv aanvraag makkelijker maken dan zou ik mijn volgende vakantie daar met hem kunnen trouwen en het dan hier laten inschrijven en legaliseren…Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Ruby ( alias Skye )

Volledig akkoord Gamela, maar probleem is dat de meeste vrouwen (zoals ik) niet eerst op een buznesssite gaan kijken vooraleer naar Egypte te vertrekken.
Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.

Dat is zo Paulinekke, Je gaat pas op zoek als je verliefd bent en er twijfels beginnen komen. Er dikwijls al heel veel emotioneel en financieel geinvesteerd is in de partner.
Nu de bezness site er is, is het beter om preventief te werken. Als iedereen zou weten wat “bezness” is en hoe het werkt, zou er heel veel leed vermeden kunnen worden. Maar zolang die roze bril opstaat is het “de mijnen doet dat niet”. Ik kan alleen maar zeggen. Een verwittigde vrouw is er twee waard.

grtjs, gamela

Beste skyblue.

Een toeristenvisum aanvragen hoeft niet altijd een probleem te zijn.
Mijn man kon 2 weken na de aanvraag/intervieuw bellen met ambassade,en kon hij zijn visum ophalen.Wij zijn in egypte getrouwd.
Ik adviseer je om is te kijken op www.buitenlandsepartner.nl Daar vind je heel veel info,over mvv,en ook over trouwen in het buitenland.
Suc6 de 17e,en hoop dat hij het visum gaat krijgen

p’s

Ik ben ook verliefd geworden,zonder dat ik maar wist over het bestaan van bezness.
Heb er pas hier op de site over gelezen.Helaas weet ik dat het waar is,dat ze iemand alleen gebruiken voor…Maar gelukkig zie ik ook relaties waar het heel goed gaat.
Gelukkig is niemand is hetzelfde…en kan je dus een goeie treffen :slight_smile:

Hij heet Mohamed, als je de rest van zijn naam wilt weten, moet je even een account hier aanmaken zodat ik je een privéberichtje kan sturen. Vind het niet zo netjes om zijn naam hier neer te zetten. Hoe heet die van jou dan?

1 like