Hallo
Aan iedereen die iemand leren kennen heeft in egypte waarvan je denkt of hoopt dat het iets wordt, let in eerste instantie op.
Luister naar wat mensen je vertellen, hiermee bedoel ik dan mensen die langere tijd in egypte wonen, uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening. In de hopen advies die mensen je geven moet je enkel en alleen diegene uithalen welke op jullie van toepassing kunnen zijn.
Leef nu ± 10 maand in egypte, en zie veel egyptenaren. In het hotel, op het strand en in de straat.
Idd veel egyptenaren van het mannelijke geslacht zijn op zoek naar vrouwen, maar er zijn ook sommige vrouwelije toeristen die zich als “bitch” gedragen. Lopen rond in een stukje stof dat nog net de rondingen van hun achterwerk bedekt. Of lopen rond in een doorschijnende broek met een string of tanga waardoor het lijkt alsof ze geen ondergoed dragen. In elk geval showen ze hun lichaam graag.
Of vrouwen die enkel hier komen voor HET, zijn getrouwd en hij gaat hetzelfde moment op reis naar … voor het.
Indien je een egyptenaar ontmoet die jou leuk vindt en omgekeerd ga er dan iets mee drinken, dicht bij jou hotel. Als het voor jou oncomfortable aanvoelt kan je gewoon naar je hotel gaan. Egyptenaren zijn niet altijd toegelaten in het hotel, ze moeten een geldige reden hebben.
Stap nooit samen in een bus of taxi, want je weet niet waar hij je heen brengt.
Sinds ik hier ben komen wonen, heb ik vele egyptenaren ontmoet. Wat voor jou enkel en alleen vriendschap kan zijn, zien zij totaal anders. Wat voor jou grappen en grollen betekent interpreteren zij compleet anders.
BEHOUD je ZELFRESPECT . Accepteer in Egypte niet wat je van een landgenoot ook niet zou accepteren.
Behoud je zelfstandigheid, geef de controle niet uit handen.
Jij bent baas over je eigen lichaam.NEE is NEE
Je kan hier geen algemene regel shrijven hoe je kunt herkennen of iemand gigolo is of het serieus met je meent.
Mss is het meisje of de vrouw, die hij voor jou aardig vondt niet dat wat hij hoopte te vinden.
Uiteindelijk heeft iedereen dezelfde wens. Iemand vinden om samen dingen te doen en voor langere tijd samen te blijven.
Orfi is een papier dat je de toelating geeft om in dezelfde flat te wonen, let wel op dat deze officieel gemaakt kan worden. Zou het kunnen vergelijken met een samenlevingscontract.
In mijn naaste omgeving ken ik en Egyptenaren die het serieus menen en flirters eerste klas. Maar mss worden de flirters eersteklas wel jouw vriend.
Bekijk het, handel niet te vlug, doe geen domme dingen.
Veel succes
[COLOR=Red]Veel liefde
[COLOR=Black]
Ps site voor vrouwen en door enkel en allen vrouwen. Lotus
[/COLOR][/COLOR]Hopelijk hebben jullie hier iets aan
Gelukkig samen met een egyptenaar