Hoi Gamela
Ik heb je berichtje gelezen …waarin je hebt gezegt dat je mij toe zou voegen op msn…dat is denk ik mislukt … ik heb je zelf nog niet gezien om je toe te voegen.
Groetjes Kemmy Akkerman
Hoi Gamela
Ik heb je berichtje gelezen …waarin je hebt gezegt dat je mij toe zou voegen op msn…dat is denk ik mislukt … ik heb je zelf nog niet gezien om je toe te voegen.
Groetjes Kemmy Akkerman
Hoi Camel,
Dat probleempje is ondertussen opgelost ![]()
groetjes, gamela
Hoi Gamela,
Je verwijst me naar een site die om veiligheidsredenen niet meer wordt getoond. Dus geen Orfi meer on site. Buzinners hadden daar teveel voordelen aan. Dus hoe nu verder ![]()
Hoi MarMah,
voor zover ik kan zien werkt de site normaal , Wat krijg jij als je de site aanklikt ? http://buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl/index.php
Ik heb je een pbtje gestuurd.
grtjs, gamela
Hoi allemaal
ik heb dit alles zo een beetje zitten volgen
wat ik erg jammer vind, zijn zoveel verhalen van de dames en een enkele heer, maar geen namen van de heren in kwestie waar het eigenlijk om gaat.
De heren waar het om gaat, die namen moesten eigenlijk bekend gemaakt moeten worden, waar ze werken en hun kenmerken.
De mensen die hier komen, worden zo beter geinformeerd over ze.
Nu is het maar gissen, waar ze werken en hoe ze heten.
Er jammer
greetz
Ja maar helaas is dat bij de wet verboden
Ja wat ik begrepen alleen voor nl mannen en vrouwen, voor over de grens mensen is het anders hoor!
Ik heb dat ook op een ander forum voorgesteld maar veel negtieve reacties. Kijk ik ben me dus in buziness aan het verdiepen omdat ik het hier een keer in NL heb meegemaakt en nu wil afreizen naar Egypte voor vakantie met een vriend.
hoi beide…
ik heb dat ook gedaan …op de Hurghada startpagina in het verleden …maar wert ook daar niet echt gewaardeerdt … had ik het gevoel
Gr Kemmy
hoi hoi kemmy
ik zag dat je net als ik het kengetal van goes en omgeving hebt
wie weet kunnen we een praten over onze ervaringen, met egyptenaren
greetz
Hoi New Moon
ik woon idd in de omgeving …en wel in Ovezande , en dat is sinds begin december
woonde daar vlakbij de bp tv toren
ja hoor je kan me bellen …0113 850495 als je wil
Gr
Kemmy
Ik ga je toevoegen bij msn nu ok tot zo
HoiNew-Moon wat is precies je reden dat je hier op dit forum bent. Ook slachtoffer van buziness?
yep ik had er ook mee te maken
maar heb het op tijd ingezien , dat de meeste klootzakken en uitvreters zijn
Wil jet er hier niet wat meer over vertellen. Denk dat je daar vele mensen een plezier meer zou doen. Weer een ervaring erbij.
Er worden hier geen namen genoemd omdat het tegen de forumregels is… :idea:
Hoi NEW-MOON
Het is bij wet verboden in Ned en Belgie om een blacklist bij te houden of namen op een forum te plaatsen. Dit is ivm de privecywet.
ik stuur je een bp
groetjes, gamela
Zoo ik ben toch wel blij dat ik even dit forum ben tegen gekomen.
Ik heb afgelopen december op een vakantie in Hurghada een leuke jongen van 23 ontmoet.
En ja, deze jongen woont ook in Egypte en is ook moslim. Hij werkt in een hotel in Hurghada en werkt hier in het Animatie team. Heb daar een leuke tijd met hem gehad.
En nu ik spreek hem dagelijks via de telefoon/mail en sms. Natuurlijk altijd leuke gesprekken. (Dat hj me zo leuk vindt, Me mist en dat ik anders ben dan de meisjes daar, dat hij me graag wilt voorstellen aan zijn moeder, oftewel de bekende lieve woordjes!) Maar na het lezen van vele verhalen ben ik erg gaan twijfelen of ik wel terug moet gaan om hem op te zoeken, en of ik zowieso wel contact met hem moet houden? Door de verhalen hier ben ik namelijk wel een beetje onzeker geworden hoe hij eigenlijk in mekaar zit, en of hij wel een goede jongen is. Nu is het maar de vraag hoe ik hier achter kan komen? Lastig! Dit zal wel het zoveelste bekende verhaal zijn hier, maar ik wilde even me verhaal kwijt!
Groetjes Isa
hoi
Ik zag dat je nog online bent
je kan en mag me bellen …dat is aan jou !!
Groetjes Kemmy
ik lees het wel wanneer je mijn nummer wil hebben…
mijn mail adres is in ieder geval
[EMAIL=“akkermankemmy@msn.com”]akkermankemmy@msn.com
ik lees het daar wel …
hoi Isabeau
Ik ben nog even online…je MAG me toevogen op msn indien je dat hebt …
Gr Kemmy Akkerman