'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Beste MarMah

Wij zijn vorig jaar in juni geweest in het Nefertity hotel …dat ligt een kleine 10 minuten van Hurghada ( hotel is inmiddels dicht ) Zijn naam was daar Memo .ar weet dat hij ook een andere naam heeft Mahmdoe of iets in die geest .Hij werkte daar als een mannetje die gasten moesten lokken om met een boot mee te gaan om te snorkelen enz…vanuit Hurghada .Deze jongen is 24 jaar is niet zo erg groot ( welke wel daar wel he ? maar heeft er wel voor gezorgdt dat bij mijn vriendin alle stoppen zijn doorgeslagen… Weet ook van een vriend van hem ( die overigens Mahmoud heet en met een kameel genaamd ( Alex ) is te lezen in de nek van de kameel. Deze Mahmoud heeft ook een broer ( Hamedda ) loopt ook over het strand van een hotel met een kameel genaamd Bob Marley.Die zouden waarschijnlijk nog meer weten te kunnen komen over mijn (ex) vriendin.Dat het niet goed zou gaan met haar .
Wie weet.zou 1 van de lezeressen/lezers mij hier ook nog wat over kunnen vertellen.

Met vriendelijke groet

Ga alleen al flipperen bij de naam Mahmoud. Zo heet mijn vriend maar gelukkig heeft hij geen kameel. Werkt in hotel in Sharm el Sheikh. Kijk eens op de blacklist daar staan namen en foto’s van de zogenaamde buznes-man. Waarom reis je zelf niet af naar Hughada als je zo ongerust bent.

Ik krijg langzamerhand het gevoel dat wat Thailand is voor mannen Egypte is voor vrouwen. Toch neem ik het een beetje op voor je ex. Zoals ik reeds eerder zei. Ook ik ben er hier in Nederland ingetrapt en hoop mijn lesje geleerd te hebben. Maar weer weet ik dat ik risico’s neem. En toch…bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Als ik wat kan doen zou ik het graag doen. Mijn vriend wil nl. graag een dag naar Hughada omdat hij daar nog nooit is geweest.

Marmah

Hoi Marmah

Om daar naar toe te gaan … zal niets uit halen…tis wat een ander ook al gezegdt heeft …ik kan toch niet tot haar door dringen… ze is gebrainwasht of wat dan ook …toen zij nog in Nederland was … kon zelfs haar dochter haar niet tot de orde brengen …met …mama blijf aub hier … nee hoor…ze had het in haar kop zitten…en nogmaals … alles opgegeven.
ik ben er al eens geweest … het werkte als een rode doek op een stier…
ik geef je bij deze mijn pv telefoon nummer …ik weet dat daar uiteraard ook risico,s zitten om dat te doen … mar die neem ik wel … mijn nr is 0113 850495 ben nog tot 23.00 bereikbaar en ben morgen weer om 17.00 thuis…

wie weet hoor ik je dan wel …of niet …

dank je wel vast

Groetjes

om gaan spelen-niet moeilijk hee - - - -she,s in love! kikt op aandacht en dat krijg je in overvloed in egypte,tot ht te laat is natuurlijk- ja geld is inderdaad (dat word gekust en gerespecteerd) in egypt.

Beste Camel,

Ik ben ook in Nefertiti geweest, meerdere malen in 2008 en ik weet wie die Memo is, hij heet Momo oftewel Mahmoud, ik ken hem donders goed en ik weet ook waar hij zich mee bezig houdt.
Ik heb foto’s van hem, dus als je het zeker wil weten, geef ff in een PB je prive mail, dan kunnen we kijken of het dezelfde is, deze man schuilt namelijk onder meer namen.

En over kameel Bob Marley, ligt die kameel aan t strand bij appartmenten Zahabia in Hurghada?

Ik heb heel veel vrienden daar, dus kan alles voor je uit laten zoeken.

Groetjes Sannez

Hoi en een goedeavond Sannez

Mijn email adres is [EMAIL=“akkermankemmy@msn.com”]akkermankemmy@msn.com

In een paar berichten hier voor… heb ik ook mijn pv telefoon gezet.misschien wil en kan je me bellen ? Ben heel erg nieuwsgierig waar je me mee kan helpen…

Die Mahmoud ( met kameel ) is te vertrouwen …daar heb ik nog regelmatig contact mee

met vriendelijke groet

Kemmy Akkerman

Wie gaat er nu zijn telefoon op het forum zetten,dat iedereen het kan lezen…,Tip gooi dan eff een prive berichtje naar diegene als je dat wil geven…
Maar ach je moet zelf weten

Camel,
je verhaal is zeeeeeer herkenbaar. 'k was er vorig jaar in Luxor ook bijna ingetrapt. Ik werd op handen gedragen door een mooie Egyptenaar, die werkte als manager in ons hotel.
Maar langs de andere kant pushte hij me vreselijk. Toch had ik het te pakken, zo goed kunnen die gasten dat aan boord leggen. Eenmaal thuis was het voortdurend mailen en bellen naar elkaar. Ik voelde me weer 18 jaar (ben ook een stuk ouder dan hem). Tot hij met zijn verhaaltje kwam dat zijn vader een operatie aan zijn hart nodig had, anders zou hij sterven.
En een bom geld kost het om je te laten opereren in Egypte? haha
Ben ik mooi niet ingetrapt. Ik hou goed mijn verdiende centjes bij mij. Een vriendin van me werkt al jaren in Egypte in toerisme. Ze kan ondertussen al een boek schrijven met de vele intrieste verhalen van vrouwen die gevallen zijn voor de charmes van een Egyptenaar. Vreselijk.
'k Wens je veel sterkte toe!

Dank je wel Paulineke

Voor je reactie…het zal ook niet het laatste verhaal zijn op dit forum.En ik zeg nogmaals…ik zade heren daar in Egypte niet allemaal over 1 kam scheren…ik heb dit nu meegemaakt…en mijn boodschap is ook .buiten mijn eigen verdriet om…Beste meiden …ik gun jullie allemaal het geluk in een liefde …maar PAS OP !!! voor de charme voor die groep Egyptenaren die maar op 2 dingen uit zijn … dat is en je geld …en in het ergste geval je lichaam…Nogmaals PAS OP !!!

Kemmy Akkerman

Geen dank Camel,

het overgrote deel is enkel uit op geld ! want het grootste deel van hen is arm.
En ze denken dat wij, Europeanen, ons geld zullen delen met hen. Dat vinden ze maar normaal.
En idd, hun charmes zijn ondoorgrondbaar. Ze kunnen er iets van. Heb ik aan de lijve ondervonden.
Ik trap er in ieder geval niet meer in. Heeft me enkel een gebroken hart gekost.
Nooit meer. 'k heb mijn lesje wel geleerd.

Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk een vraag zijn er misschien nog meer dames hier op het forum die inde periode 12/2 t/m 23/2 afreizen naar Sharm/Wie weet zitten er ook van die twijfelaars bij als ik. Dus zouden we kunnen contacten en altijd veilig idee.

MarMah

Hoi Marjon

Ik zie je berichtje staan , en moest er een beetje om glimlachen, je moet niet twijfelen … plan 2 heb je he ? maak anders nog een plan 3 …laat je in ieder geval niet weerhouden door je gevoel… je bent volwassen he ?

Groetjes

Kemmy Akkerman

Nee joh ik laat me niet gek maken. Maar zoals gezegd ik ben voorzichtig. Jij nog meer nuttige infdormatie over Mahmoud en kameel gehad

hoiiiiii

jazeker …ik heb mijn emailadres doorgegeven…lees maar eens teug op het forum… daar was iemand die hem kent en me eventueel me wil helpen… zij/hij is ook in het zelfde hotel geweest waar wij toen ook geweest zijn…die zou foto,s op sturen naar me… en hij ( in Egypte ) schijnt best wel wat op zijn kerfstok te hebben…

Gr Kemmy

pssssssssssstttt

Plan 4 ??? ga ik met je mee ??? hahahahaha

Kemmy

is ok
:slight_smile:
Ik heb je toegevoegd aan msn dus aan jou verder

hahaha

Ik heb nog geen berichtje gehad …dat ik je kan toevoegen

ik sta online …wacht even af …en anders zie ik het morgen wel

haha

Kemmy

Hoi Camel

Ik lees net je verhaal. Wat haar betreft. Zij is in het bezness circuit terecht gekomen. Hier kan ze alleen uit als ze zelf wil, dan kunnen er stappen genomen worden. Voor jezelf Camel. Vertrouw niemand daar. Wat ik graag zou weten van jou. Wat is je doelstelling ? Ik heb je toegevoegd aan mijn msn.

gamela

Hoi MarMah

Je bent nog steeds op zoek naar iemand die dezelfde periode als jij naar Egpte reist. Is dit voor je eigen veiligheid ? Indien dit zo zou zijn mag je me altijd een pbtje sturen . Je weet ondertussen wel dat ik in Egypte woon.

grtjs. gamela

man man wat een verhalen- - ja seg camel die heeft het duidelijk goed zitten-wie laat nu zn dochter ?! maar je als je echt zo ongerust bent ,kan je altijd contact opnemen met de ambassades ter plekke,maar ja als zij niet meewil,tsja---- hopelijk word egypte geen thailand!! want het land heeft veel moois te bieden ook,trouwes ze voelen ht ,want toerisme betert er niet op-,en sommge vrouwen(vooral russen dan)zoeken ht ook.