'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hoi MarMah

Waar vlieg je mee en waar heb je geboekt ?
Zit ook aan die tijd te denken.
Hoor het wel ff.

HiHi,

Ik heb geboekt bij Thomas Coock (Neckermann). Vanaf Brussel of Schiphol scheelt 320 euro. Dus let daar goed op.
Mocht je nog nadere gegevens willen dan laat maar weten.
Ik vertrek dus 12-2 naar Sharm en kom 23-2 weer terug.

MarMah

Wie Zijn vriend is ook Moslim ???
En heeft ervaring , niet dat ik verplicht ben om moslim te worden.
Hij zegt van niet , en respecteerd mijn geloof .
En ik zijn geloof.
En als er kinderen komen , die moeten Moslim worden.
Ik hoop dat er iemand is die het zelfde heeft , en weet hoe het zit .

Ik heb lange tijd een relatie met een moslim gehad maar er zit zoveel verschil in de uitoefening ervan. Denk net als hier de een is heel praktizerend de ander minder.

Gewone standaard principes handhaaft iedereen denk ik wel.

Je kinderen worden wel Moslim daar.

beste, ik had ook zo een relatie maar ben ondertussen gehuwd.
mijn man is nu hier in belgie met mij maar ik mis egypte verschrikkelijk en we hopen dan ook om zo snel mogelijk terug te gaan

Hoi nou ik ben er voor hoor. Wil eigenlijk hele dag over niks anders praten

Hallo,

Na een heerlijke vakantie met mijn vriend kan ik er weer helemaal tegenaan. Ik ben weer aan het aftellen naar de volgende vakantie met carnaval.
ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem. Mocht het ooit zover komen en we krijgen samen kinderen dan worden die inderdaad moslim. we hebben het er even over gehad, maar dat is gewoon zo en hij staat daar ook best wel op. Ik heb geprobeerd om een compromis te sluiten dat jongens wel moslim worden en meisjes niet. Ik kan mijn dochters toch niet verplichten om op een gegeven moment met een hoofddoek om te gaan lopen terwijl ik die zelf niet draag. een beetje waanzin toch? hij zei in elk geval nog niet echt NEE, want hij kon zich die situatie wel voorstellen. je moet gewoon over dingen praten dat is nu eenmaal zo als je een relatie begint met iemand van een ander geloof en cultuur, maar dat wil niet zeggen dat een relatie met zo iemand niet kan slagen. zolang je genoeg van elkaar houdt en dingen voor elkaar kunt doen en/of laten komt het allemaal goed! tussen ons gaat het super!

Groetjes

gameela waaaaaar zit jij tog???

dat vraag ik me ook af.Nu ze hier dringend nodig is op het forum zien we haar niet meer.
Spijtig !

He raks, ik had je toch verteld dat we heel veel werk hadden en ik een tijd had om pb’s te sturen of op het forum zijn. Misschien ben je dat vergeten :wink: Ik heb nu iets meer tijd om af en toe eens te komen kijken en te schrijven .

Paulinekke , ik ben er weer hoor :nod:

Aan alle frisverliefden hier . Lees dit topic volledig door en ga niet licht over wat er hier ā€œnegatiefā€ geschreven staat. Niet iedere Egyptenaar is een beznesser maar het is heel belangrijk voor jezelf om te weten wat bezness is, zodat je achteraf niet met een kater zit. Je eigen relatie goed onder de loep leggen en niet door een roze bril kijken. Als jullie niet weten wat bezness is dan kan je dat nalezen op deze site http://www.buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl/ Hier staan verhalen van mensen die slachtoffer zijn van bezness. Dit wens ik niemand toe !

grtjs, gamela

Ik heb er net een eind aan gemaakt met mijn Egyptische ā€˜vriendje’…
Ik zou misschien in februari terug gaan, maar niemand kan/wil mee en ik ga niet alleen (mag ook niet van mijn ouders en zie het ook niet zitten)…
Daarbij wil ik van de zomer ook nog op vakantie (staat al heĆ©l lang vast) en die viel duurder uit dan gehoopt…
Dusja, vind het sneu om hem aan het lijntje te houden o.i.d, dus heb gesms’t dat het er voorlopig niet in zit voor mij om te komen…
Nu zal hij iig voorlopig een minder hoge telefoonrekening hebben, totdat ie een ander vind offcourse… :wink:

hoi mosay

Je hebt dus een eind aan je realatie gemaakt .
maar wilde je zelf , omdat je zei je wou in febr heen , en omdat niemand mee wou.?
Niet dat je spijt krijgt !!!
Maar goed je hoeft hem ook niet aan je het lijntje te houden , heeft ook
geen zin.
Hoop dat je een goede keuz hebt gemaakt .

gr hihi

Nouja willen is een groot woord, ik vind hem nog steeds heel leuk enzo, maar als je niet bij elkaar kunt zijn, dan houdt het op den duur op he… Hij kan niet naar Nederland komen, ik voorlopig niet naar Egypte en dan is het voor beide partijen niet echt leuk meer… En vind het sneu om telkens te zeggen dat ik probeer terug te komen (wat ik ook doe, maar niet lukt) en het niet te doen…

Dus ik denk dat het zo (helaas) beter is.

Ja klopt je hebt gelijk.
Ik wil graag in febr . maar net als jij moet alleen .
Maar m`n ouders weten het ook nog niet.
Een drama maar goed we zien wel .
Het is niet altijd makkelijk , maar ja als je verliefd bent .
En de afstand tussen ons .
We zien het wel wat er van komt .
Ik hoop dat het nog goed komt tussen jullie , als jullie liefde sterk genoeg is zul je het dan weten .

gr hihi

Hallo allemaal

Ik wil ook even reageren op dit forum ,relatie met een Egyptenaar.

Ik heb een heel ander verhaal .dan de meesten die ik hier lees.

Ik heb een relatie gehad met een schat van een vrouw en we zouden afgelopen december ( 2008) gaan trouwen.ware het niet dat wij begin van dat jaar naar Egypte geweest te zijn .Mijn vriendin heeft hier in Nederland ALLES maar dan ook ALLES achter gelaten voor een Egyptische man van 15 jaar jonger als dat ze zelf is…Haar dochter van 13jaar.haar honden ,haar katten en inmiddels schulden die oplopen tot ruim € 13.000…Volgende week 18 januari moet ze voor komen in de rechtbank van Middelburg betreffende haar huurschuld en zal haar woning ontruimd worden…daarnaast nog een rekening van vodafone € 3200 is deze realtie haar dat allemaal waardt geweest ??? Het laatste wat ik over haar heb vernomen is dat ze in Hurghada een naam aan het opbouwen is als zijnde hoertje…om tpch aan de kost te komen…haar paspoort schijnt afgenomen te zijn…

het enige wat ik hier mee wil zeggen…beste meiden …ik heb niets tegen het verliefdt worden …kijk alleen uit …

:hihi:,heel herkenbaar verhaal-dt hoor ik dagelijks in hurghada-letterlijk de vlucht nr egypte:drugged:-ze is ginder blijkbaar goed gebrainwascht:tssk:.tsja wat doe je eraan.

Hoi Raks

tsja wat kan je er aan doen ?

Ik ben dat huis in december ontvlucht …was niet van plan om voor haar schulden op te draaien.En probeer met veel pijn en verdriet in mijn hartje de draad van mijn leventje weer terug op te pakken.Heb vorige week vrijdag afstand moeten doen, van de twee honden …om dat ik weet wat houden van is … jij had het over brainwashen …ik weet niet wat er in dat hoofd is gaan spelen…maar maak me ondanks haar besluit daar naar toe terug te gaan, best wel ongerust om haar.Ik weet dat ze een ander Egyptisch telefoonnummer heeft/had en misschien is haar mobiel ook afgenomen.Ze heeft in het Grand Hotel gewerkt als Quest Relation en is daar ontslagen omdat ze daar betrapt is met de housekeeping in bed.Ik heb het hotel gebeld en die weten me ook niet te helpen.
Weet ook niet of het gebruikelijk is op dit forum namen te gebruiken …dus wacht daar even mee. Nederlandse meisjes/meiden/vrouwen kijk uit …de meesten gaan voor het geld… en scheer ze niet allemaal over 1 kam…

met groetjes …( ik lees waarschijnlijk nog wel meer over dit item )

Wat een verhalen allemaal!!! Ja maar wel goed te lezen. Ik ga 12 februari ook weer terug maar twijfel door alle forums hierover heel erg. Ik ben ook echt aan het zoeken om te kijken of het wel allemaal klopt wat hij zegt. Ook heel vaak met hem over beznes gesproken. Maar heb voor de zekerheid ook een plan B gemaakt mocht hij niet op het vliegveld staan.

Heaas ga ik niet naar Hughada maar naar Sharm en dan rondreizen.

Wens je veel sterkte en ik hoop voor jou zij komt tot inkeer. Ik heb hetzelfde hier in NL meegemaakt en je krijgt een dreun waar je lang over doet eer je weer de draad oppakt.

Je hebt geen naam of weet je waar hij werkt in Hughade?

Hoi Hihi,

En is jouw vriend weer terug van zakenreis? Ben erg benieuwd omdat ik je niet meer online zie?

Marmah