Sharm el Sheikh, daar werkt ie. ![]()
Hey masargirlā¦
Heel veel plezier aankomende 2 weken,spanmnend hoor.
Laat je het weten hoe het je is vergaan!
groetjes
mosay, mijn lover woont ook in cairo en werkt in sharm el sheikh, hij heet toch geen fathey heh? haha, anders kwam ie mij wel erg bekend voor.
en biancosā¦
ik laat zeker weten hoe het was, met foto s en al, heb er zo megaveel zin in, wel beetje eng dat we zo n orfi huwelijk gaan afsluiten bij een advocaat, maar ik heb een engelse versie geeist, dus ik kan lezen en weet wat ik teken.
veel groetjes van lisette
Masargirl, haha nee, hij heet Mohamed
(net als 80% van de bevolking daar
)
Maar hij woont idd ook in Cairo en werkt in Sharm⦠Maarja, dat zijn er zoveelā¦
Heel veel plezier iig!
whahaahah nou gelukkig maar
Een spannende tijd voor veel van ons. Ik ga over 2 dagen ook naar hem toe. Eindelijk na bijna 4maanden! Als ik er aan denk dat ik over een aantal uren oog in oog met hem sta gaat mijn hard al sneller kloppen haha. In elk geval iedereen die gaat hele fijne vakantie en tijd toegewenst en Fijne feest dagen!
ps voor mensen die naar hun lover willen bellen maar denken dat dat duur is hier het nummer waar ik elke dag mee bel: 09001230077ā¦zij vertellen dan een in het kort dat je voor 7cent per minuut belt en dan op het einde zeggen ze bel het nummer dat je wilt bellen en sluit af met een hekje ā> 0020ā¦# het wijst zich van zelf.
Groetjes
Lieve Allemaal,
Ik wens jullie gezellige kerstdagen en alle moois voor het nieuwe jaar !!XXX
Kunnen jullie op het moment ook niet meer naar Egypte bellen vanwege die breuk van die telefoonkabel in de Middelandse zee?
Baal er enorm vanā¦
ah, laat hem maar es wat wachten !!
Hmm, hij doet het alweer⦠Echt heel raar, kreeg gister geen gehoor maar vanmorgen werd ik wel weer wakker gesmsātā¦
Wij chatten elke dag an nu vanwege de breuk kan het niet meer.
Baal echt wel .
Maar goed hij sms me elke dag wakker , ja is lekker wakker worden .
Ik ga er volgend jaar heen voor de eerste keer .
Hij woont in Cairo.
Ben er benieuwd maar wel eng zo`n orfi tekenen.
Dus als iemand ervaring heeft , stuur me ff een berichtje .
We hebben het er over gehad dat hij hier ook een keer wil komen ,
Maar hoe zit dat en wat ben je dan nodig ???
Wie kan me helpen.
gr hihi
Goedeavond iederen! ik zie veel over egyptenaren en hun liefdes teater speel om een vrouw te versiren,nou ik moet zeggen dat in nederland heb je heel veel van die soort ook,die denken dat jij bent gister geboren,ik vaal niet voor moie worden,ook niet om geld.leven heeft mij geleerd dat de schoonheid in de mens zit in zijn innerlijk niet uiterlijk.een ook feiten zijn belangrijker.ik heb heleboel vrinden in egypte zo veel mosliem als cristen,toen ze mij niet goed kenden gingen ook op zoek naar aventur,achteraf hoor ik, we hebben nooit zo sterke vrouw als jou onmoet,waar me ze bedoelen dat ik vaal niet op mooie pratjes en er is niets te pluken bij me,ik heb ze geleerd dat niet alle vrouwen zijn als de rusise vrouwen die daar gaan,niet iederen is op zoek naar sex,we willen gewoon een leuke tijd hebben in egypte,mooi weer de cultuur etz.nu heb ik heleboel vrienden met wie kan een leuke pratje hebben gewoon gezellig zonder enkele verwachtingen,dus we hebben het gewoon in de hand,wees altijd duidelijk met ze,ze begrijpen heus wel hoor.overaal heb je goed en slechte mensen,in egypte heb je ook zo veel moslim als cristenen,hoe zit het met de egyptenaren van cristen ortodox geloof,iemand heeft ervaring mee?:zon02:
goed gesproken amor- bij mij valt er ook niet te plukken bij die topacteurs-en inderdaad niet iedereen gaat naar egypte zoals russische vrouwen- en als de gsm het niet doet dat ze inderdaad maar wat wachten ,als ze je nodig hebben zullen ze heus zelf wel sms-en of bellen,of vragen of er geen webcam is(ze willen)je zo graag zien,maar ter plekke is de ene webcam ng niet uit of de andre wacht al-ik heb ook geleerd dt n,gewoon praatje met vrienden ginder zonder verwachtingen tleukst is(voor mij toch),zo krijg je ook tmeeste respect van hun,alhoewel vriendschap soms ook ht begin vn bezness is-allen fijne feestdagen.
Vandaag voor het eerst hier. Leuk forum maar wordt wel erg druk in Sharm el Sheikh met al die Europese vrouwen. Ook ik ga terug na een geweldige vakantie waar ik hem gelukkig de eerste dag al heb ontmoet. Nu acht weken terug. Dagelijks bellen en SMS. Maar ik waag echt de gok omdat hij mij Egypte wil laten zien neem ik alleen een retourticket en dat maakt het allemaal wel erg spannend.
Mosay, Ik ga 12 februari vanuit Brussel.
Ik ben van plan om in febr. naar Cairo te gaan , voor het eerst vindt het super spannend!!
Gaan er misschien nog meer naar Cairo in die tijd .
Misschien leuk om samen te reizen.
Hoi,
Ik ga in feb heb vandaag ticket geboekt ik vlieg voor een spotprijs naar sharm en daar vandaan naar cairo en tanta. Ga je je vriend opzoeken??? Wanneer ga je???
groetjes
Hoi Camilla
Ga voor het eerst naar m`n vriend die woont in Cairo.
Maar weet de datum nog niet en jij !!!
Maar je kan dus goedkoper via Sharm en dan naar Cairo ??
Hoor het wel ben wel benieuwd.
gr
Hoi Hihi,
Ik vlieg naar Sharm voor 450 euro op 12 februari t/m 24
Hoi hoi allemaalā¦
Wens iedereen hier een heel goed en liefdevol 2009 toe.
Iedereeen dit binnekort zijn lover op gaat zoeken,heel veel plezier in egypte.
groetjes.