Mosay…
Er kan zeker iets heels moois uit komen.
Ik zelf ben ook getrouwd met een egyptenaar,en dat is ook echt een schat.
Dus als je hem echt leuk vind,Gewoon ervoor gaan.
Ik zelf ben ook nog niet zo oud:-)Ben ook pas 24.
Mosay…
Er kan zeker iets heels moois uit komen.
Ik zelf ben ook getrouwd met een egyptenaar,en dat is ook echt een schat.
Dus als je hem echt leuk vind,Gewoon ervoor gaan.
Ik zelf ben ook nog niet zo oud:-)Ben ook pas 24.
Hallo Mosay,
Als je echt iets voor hem voelt moet je zeker voor hem gaan. Ik denk dat ik de jongste op dit forum ben (17), maar ik heb al voor bijna 1 jaar en 4 maanden een relatie met een Egyptenaar. Hij is heel lief en wil zich ook zo goed mogelijk aan mij aanpassen net zoals ik dat wil doen voor hem. Het is niet altijd makkelijk om een verre afstandsrelatie te hebben, maar ik geloof erin. Het gaat namelijk heel erg goed met mij en ook met hem. Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon veel liever en met meer respect met je omgaan dan de nederlandse jongens. Ze willen je namelijk overal tegen beschermen enzo. Moslim of geen moslim het gaat om het innerlijk en niet om het geloof. Zolang dat niet tussen jullie instaat zie ik niet echt een probleem. Volg je gevoel!
Er zullen op den duur misschien een paar dingetjes gaan veranderen, maar als je echt van elkaar houdt dan doe je dat gewoon.
Er worden op dit forum inderdaad ‘negatieve’ reacties gegeven. Niks van aantrekken. Zolang jullie erin geloven en het belangrijkste; NIET IEDEREEN IS HETZELFDE. jij kent hem ![]()
Groetjes…
wat leuk om te lezen, ik kan erover meepraten, heb sinds 3 maanden een lover in egypte(sharm el sheikh).
En ga eind december weer naar hem toe voor 10 dagen, en dan gaan we samen naar de advocaat om te regelen dat we samen een woning kunnen huren.
groetjes van lisette
Fijn dat er zulke positieve reacties toch nog zijn… ![]()
Als ik dan weer een smsje krijg, ben ik toch wel weer in love (zeker als hij er moeite voor heeft gedaan zoals vandaag een smsje helemaal in het Nederlands
) maar als ik dan hier bijvoorbeeld andere mensen lees dat die ook een lover in Sharm hebben van 25, heb ik toch ergens zo’n achterliggende gedachte van… misschien is het wel dezelfde…
Maarja misschien ben ik gewoon te wantrouwend (hoewel dat niet zo erg is met die Egyptenaren geloof ik
)… Ik zie wel hoe het loopt, ik blijf iig in contact met hem en dit topic bijhouden! ![]()
Hoi masargirl.
Jullie gaan een advocaat,om een orfi huwlijk op te laten maken.
Dit is een soort van “trouwcontract” zonder dit contract mag hij niet samen met jou in een appartement slapen.
Mosay…
Niet te wantrouwig he,…Je moet je is in denken hoeveel egyptenaren er van 25 in sharm wonen.
Wat leuk dat je contact met hem blijf houden,hoop dat jullie gelukkig samen worden.
hai wat leuk dat ik reacties heb, dank jullie,
ja een orfihuwelijk inderdaad, ondanks alle negatieve reacties van mijn omgeving ga ik gewoon lekker genieten van ons samenzijn in december, een andere oplossing is er momenteel niet, dus vandaar dat we naar de advocaat gaan voor dat contract, en als het echt leuk tussen ons is en blijft dan uiteraard een ‘‘echt’’ huwelijk, maar zo ver ben ik nog lang niet, maar hij belt of smst me werkelijk elke dag, in zijn schattige engels, en ik probeer zo goed en zo kwaad als t kan arabisch te leren, heb al een stapel taal gidsen.
Ben echt megablij met dit forum, om ervaringen met lotgenoten uit te wisselen, en te kletsen over de o zo geweldige egyptische prinsen.
Maar ik hou wel mijn hoofd erbij dat zeker, maar heb er een heel goed gevoel over.
oja hij werkt bij travco een we hebben mekaar ontmoet in zijn jeep tijdens een wilde tocht door de sinai en hij heet tito.
en nu maar hopen dat die naam niemand erggggg bekend voorkomt hahahah.
Zo’n orfi huwlijk stelt ook niet zoveel voor.Ik heb dat ook eerst gehad met mijn ventje.
Wij zijn in september getrouwd…Is wel hoop papier werk hoor:-)
Ik ken geen Tito…wel het bedrijf waar hij voor werkt.Dat is een groot bedrijf,verzorgd zowel in hurghada als sharm,voor busvervoer,en excusies.
Arabisch is een moeilijke taal…ben het ook beetje bij beetje aan het leren.
Kan al tellen tot 10,en makkelijke dingen zeggen.
Ik heb ook wel wat woordjes geleerd en offcourse ‘Ik hou van jou’, maar ik weet nog steeds niet of ik dat goed schrijf; Bahebak?
Vind het wel een supergave taal, zou het nog best wel willen leren… ![]()
Schrijven is nog veel moeilijker dan het uitspreken
Er moet nog wel voor… ane behebak,en je kan er ook nog achter zetten kitier.
Ane behebak kitier ( ik hou heel veel van jou )
Weet niet of ik het goed schrijf,maar zo spreek je het uit. ![]()
Ja idd, nouja ik schrijf maar niets in een smsje voordat het straks verkeerd is geschreven ofzo… Vraag het nog wel eens als ik 'm ooit nog eens zie…
Wilde misschien in februari terug voor een weekje, maar mijn reisgenootje waar ik de afgelopen keren mee ben geweest wil niet meer… En mijn familie wil ook niet in februari, pas in oktober ofzo… En andere vrienden zien het ook niet zo zitten, maar alleen of met iemand die ik niet ken zie ik zelf weer niet zo zitten… Wil heel graag terug, maarja hoe… Moeilijk, moeilijk…
Tja ik zou gewoon een goedkoop hotel boeken,via een reisorganisatie.
Voordeel van alleen reizen is dat je alle tijd met hem door kan brengen,soms is het voor andere niet zo heel leuk,om met een verliefd stel te zijn
Maarja als je alleen gaan niet zo ziet zitten,is dat ook niet echt een optie.
Ik heb al een paar x alleen gereisd,en mij viel het niet tegen.
Maargoed,ik wist 100% zeker dat me mannetje me kwam ophalen op de luchthaven,en dat hij voor me zal zorgen de tijd dat ik egypte was.
Oh ik twijfel er ook niet aan dat hij me zou komen ophalen bij het vliegveld enzo, maar ik zie het niet zo zitten om in mijn eentje hele dagen alleen op een resort te gaan zitten… Hij moet overdag toch werken dusja zit dan wel grootste gedeelte van de tijd alleen… En tsja dat is niet zo gezellig. ![]()
Maarja, ik blijf gewoon zoeken naar iemand in mijn omgeving die misschien mee wil een last-minute nemen… Hopelijk kan ik mijn reisgenootje van de vorige keren nog overhalen…
Want hoop echt om hem nog een keer te zien… Ookal heb ik in mijn achterhoofd al die 100 twijfels, ben toch helemaal in lovee en he-le-maal happy als ik een berichtje van hem heb…
Jaa daar zit ook wel wat in,mijn ventje neemt meestal vakantie als ik kom,of heeft maar een paar uur werk.
En idd heel de dag alleen zitten is idd niet zo heel leuk.
Hoop dat je iemand vind die met je mee wilt.
En lekker dat hij je zo’n gevoel geeft.Geniet daar lekker van:-)
:dag:gameela waar zit jij??? of ben je bewust zo stil-:slapen:,(dotske-raks)
Was 2jaar geleden ook Egypte,heb daar een heel lieve jongen leren kennen.éénmaal thuis heb ik hem proberen vergeten.maar nu nog steeds ,na 2jaar zoekt hij nog altijd contact met me.Heb dus maar besloten om het mischien toch een kans te geven en vertrek 17januari naar daar!SPANNEND!
en ik vertrek vrijdag naar sharm naar mijn lover, we gaan 2 weken samen doorbrengen, en dan beslis ik of het echt wat kan worden of niet, want op deze manier leren we mekaar wel goed kennen, megaspannend, maar wat heb ik er zin in.
groetjes van lisette
Wat leuk zeg Masargirl!
Ik weet nog steeds niet of ik begin 2009 terug kan, maar hoop er heel erg op…
ja dank je mosay, ik hoop ook voor je dat je hem weer kan zien, ga je dan naar sharm el sheikh? of een andere plaats?
groetjes