'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Het is natuurlijk voor andere ook vreemd dat je een relatie heb met iemand uit het buitenland zeker in het begin zal het even wennen zijn. Mijn vrienden en familie reageerde erg goed gelukkig. Ik zag dat je nog erg jong bent ik vind het idd goed dat je eerst je school afmaakt dat is erg belangrijk. Succes.

gr

Biancos, even snel ikke hier…
profficiat meid! geniet van je zwangerschap, het is een toffe tijd en je leven gaat volkomen veranderen eenmaal die kleine drummel er is! geweldig!!!
Annaaa… kijk goed uit! en laat je niet te vlug verleiden… 17 jaar is jong… neem je tijd, verken de wereld… als je ouder bent zou je het misschien jammer vinden dat je zo vroeg aan een vaste relatie bent begonnen… goed idee om eerst je school af te werken!

groetjes aan allen…
Divewoman momenteel heel druk bezig maar wel nog hier!

anaaa ik heb ook een relatie met een egyptenaar maar ik ben toch bezig met alle sites even te verkennen zodat ik een beter beeld heb van hun cultuur, ik heb al veel slechte ervaringen gelezen ook, ik ben op mijn hoede!

grt
inge:dag:

ja annaaa;ik wil ook niet pessimistisch doen;maar wees op je hoede-vooral op emotioneel gevoel en financieel,die kerels ginder kunnen ht heeeel goed uitleggen,en je bent nog zo jong—take care ,want wie weet ben jij gewoon zn ticket to europe(ik hoop voor jou vn niet)

Hallo iederen,ik heb een vriendin,die een relatie heb met een jongen uit hurghada zijn naam is george en hij werk als lijfgaard in de zweembad van hotel Minamark,ik heb het gevoel dat hij aan alle vrouwen fast klem waar hij een kans krijg,mischien heeft hij zelf een vriendinetje op deze forum,alstublieft wie kan mij helpen.al fast bedankt:question:

Hallo Allemaal, waarom beginnen we hier niet gewoon een Nederlandse blacklist Egypte!
Trouwens in mijn vorig onderwerp over soa’s die vriend van mijn vriendin heet Sameh en woont in Hurghada, en heeft een tijdje in htl Aquafun gewerkt (excursie verkoper) en volgens mij zit hij nu in Bella Vista.
Dus ik hoop dat niemand hier op het forum ook met hem gerotzooid heeft. Pas op voor deze man.

hoi Sannez, in Nederland / Belgie mag een blacklist niet . Dit is verboden bij wet. In Rusland mag dat wel. Kijk eens op deze site http://www.dezy-house.ru/forum_rus/index.php
Er is een engelstalig gedeelte.

Als eerste wil ik even zeggen dat ik ZEKER niet zijn ticket naar europa ben. Ik weet dat dat voor veel jongens misschien wel het geval is maar dat zit zeker niet in zijn gedachten.
Zoals ik al zei zie ik mijn toekomst met hem en of het nu in Nederland of Egypte is…geen idee. We staan er allebei open voor. Hij wil best hier heen komen en ik wil best naar Egypte gaan. De tijd zal het leren. Hij spreekt goed engels dus dat is dan ook de taal waarin wij met elkaar praten. Verder wil ik graag arabisch leren en hij nederlands dus dat komt goed en over een paar weekjes ben ik gelukkig weer bij hem.

Sannez, heel vervelend voor je vriendin. Maar veilige sex is een zaak van 2 mensen, waarom dan alleen een waarschuwing voor hem en niet voor haar?

ā€œIk vrij veilig of ik vrij niet. Kijk voor meer informatie op de site van postbus 51ā€

Een waarschuwing voor deze Egyptische man, omdat misschien mensen op dit forum of andere toeristen deze man tegen het lijf lopen en dan gewaarschuwd zijn, dat hij niet helemaal zuiver is.
En moet ik dan jullie lezers waarschuwen voor mijn Nederlandse vriendin, dat heeft hier toch niets mee te maken?

ik hoop voor jou niet anaaaa ,ze zijn inderdaad niet allmaal zo ,maar hij wil vlug trouwen,zooooo herkenbaar/tbeste nog-en inderdaad leer zo vlug mogelijk arabisch,das daar heeeel handig.

Ik had een vraagje aan diegene die getrouwd zijn. Is er voor jullie veel veranderd sinds jullie getrouwd zijn? Of is alles eigenlijk gewoon hetzelfde gebleven? Als er dingen veranderd zijn waar hebben die betrekking op, ik bedoel hebben jullie je meer moeten aanpassen aan bepaalde zaken of…? en als er eigenlijk niets veranderd is hebben jullie dan bepaalde afspraken gemaakt of ging het allemaal vanzelf?

Groetjes…

Bij mij is helemaal niks veranderd,behalve een ring om me vinger!!!

Wat ik bedoel is dat je vriendin net zoveel ā€œschuldā€ heeft aan het hebben van een SOA als hij… Of heeft hij haar gedwongen om sex te hebben zonder condoom, nee toch?

Nee tuurlijk niet, ze is er toch zelf bij! Ach ja sommige mensen laten zich gewoon mooi inpakken he, dat zou mij nou nooit overkomen.

Heey,

Ik heb ook de helft van dit topic doorgelezen (het is zo lang, ga er van de week nog eens wat uurtjes aan besteden. :wink: ) maar ik kan wel een beetje meepraten.

In het begin van 2008 een Egyptische jongen ontmoet, was heel leuk en gezellig, gewoon vriendschappelijk. Daarna kreeg ik wel allemaal smsjes van hem, echt op een Egyptenaar-manier zegmaar, dus het slijm droop er nog net niet vanaf bij wijze van spreke.
In het echt was die jongen best wel verlegen, dus moest hier even aan wennen.
Een maand of 2 contact gehad, daarna niet meer. Maar hij wist dat ik eind 2008 terug zou komen en ja hoor, een week of 2 van te voren had ik opeens weer een smsje… Dat ie blij was dat ik terug kwam, blaatblaat.

Nouja 2e x in Egypte is er dus meer gebeurd dan vriendschappelijk en dus toen ik wegging had ik er weer een vakantievriendje bij… Die ik dus eenmaal thuis, mooi niet kon vergeten…
Hij heeft geen msn, dus we smsen bijna iedere dag, soms even een dagje niet maar andere dagen weer meerdere smsjes op 1.

Vind 'm echt heel lief en leuk, maar heb ook zo mijn twijfels na al die verhalen enzo…
Wilde er van de week een eind aan maken omdat ik het mezelf alleen maar moeilijk maakte, maar toen ik had gesmst dat het me niet zo’n goed idee meer leek omdat ik niet 123 terug kan komen, kreeg ik meteen een telefoontje dat er een manier móest zijn om weer bij elkaar te zijn.

Ik heb 'm gezegd dat ie best naar Nederland mocht komen, maar dat is te lastig voor hem…

Ik weet nu niet zo goed wat ik er mee aan moet, aan de ene kant denk ik, gewoon proberen, wat heb ik te verliezen en ik ben stiekem toch best gek op hem… Aan de andere kant, toch die twijfels…

HELP!! :stuck_out_tongue:

Beste Mosay…

Probeer voor jezelf uit tevinden,wat je wil,en voor al ook niet vergeten wat hij wil.Hoe serieus is hij.Een afstandsrelatie is niet makkelijk,daar moet je beide 200% achter staan.
Als je echt gek op hem bent,dan ben je dat over tijdje nog,en als het serieus is gaan je twijfels ook weg. Je moet je ook weer niet helemaal gek laten maken,door sommige verhalen hier.Maar mijn advies is,hou het wel in je gedachten.

Hoi mosay,ja ik weet wat jiij bedoel en het is heel moelijk als jij ver van elkaar bent,maar in de andere kant is wel een manier om elkaar te testen,het is zo dat somige alles heel sneel willen,ik praat niet over in bed belanden maar meer als een kans voor een betere toekomst,voor hun naar nederland komen is hastike moelijk ze moeten zo veel geld op de bank hebben,en een faste baan,maar ik heb wel begrepen dat ze kunnen wel komen met een turist visum van drie weeken,als ze te sneel van stapen gaan dan weet je dat iets is niet goed zit,dat geld ook voor mannen die in nederland wonen dat weten we vrouwen gewoon,maar iederen is anders en je moet voraal naar je gevoel luisteren,zo en zo je weet dat veel mensen in nederland houden niet van mannen uit egypte,ze denken gelijk aan oh ye!!een mosliem!!maar niet alle mannen zijn etzelfde net als niet alle vrouwen zijn etzelfde,naturlijk moet je wel op je hoede blijfen.er zijn altijd van de kleine detaills dat we soms niet opleten,de hart is altijd zwaak,mag ik jou vragen hoe oud ben jij?ik ben zelf 42 hun kiezen meestal voor wat oudere vrouwen waar aan hun denken dat we geen andere kansen maken,maar dat ligt niet zo,waar woon jou vriendje?hoop heel sneel van jou te horen groetjes

Hij woont in Cairo maar werkt in Sharm… :wink:
Ik ben 20, hij 25.

Ken hem nu ruim een half jaar, eerst ā€˜vriendschappelijk’ en sinds oktober zegmaar als lover. Hij is in het echt heel verlegen maar over de sms durft ie wat meer te zeggen… Kan niet zeggen dat hij hard van stapel loopt o.i.d, wel een hoop berichtjes met ā€˜i love you my beautiful girl’ etc. er in, maar hij begint iig nog niet over trouwen of bij elkaar wonen… :slight_smile:

Maargoed, aan de ene kant denk ik van ja gewoon aanhouden, wat heb ik te verliezen, er kan altijd wat leuks uit komen (grote kans van niet als ik hier alles zo lees, maar you’ll never know :stuck_out_tongue: ) maar aan de andere kant zijn die twijfels zo groot…
Het is echt een hele leuke jongen, maarja je weet niet wat er in dat hoofd omgaat he… :wink:

Jullie hebben zekker een goede kans om te slagen,jullie zijn even jong en liefde op deze leftijd is het moist,en ja ik zou zekker for gaan en gewoon genieten en luisteer gewoon naar je gevoel dat is iets goeds dat we vrouwen hebben en we maken niet veel gebruik van.geniet van vandaag en kijk wat de toekomst breng.laat mensen jou niet gek maken maar als jij heb een goede relatie met je moeder ik zou zekker met haar er over hebben,groetjes