potjandikkeme!!!
ik eet de laatste weken elke keer in de hotels in de avond, gewoon om geld te besparen en als ik dan thuis kom, is mn mannetje daar, druk op de computer een stom spelletje aan t spelen of tv aan het kijken. te lui om zelf iets te koken. Zijn moeder had nogal wat eten klaar gemaakt en in de vriezer achtergelaten… dit is dan ook het enige dat hij klaar maakt. En zo neit eet hij alleen ene banaan of drink wat melk/… pff hoe zou het nou toch komen dat hij zo nerveus is elke keer?!! logies als je neits eet of veels te weinig!
en die ene avond dat ik thuis was en lasagna gemaakt had, was het heerlijk rustig en was hij zo blij, maar nee hij kan dat niet. zelfs een kaarsje aansteken voordat ik thuis kom om te zorgen da tik in ene romantische sfeer thuis kom is te lastig!
Ja, ik ben ook aan het lezen in grenzeloze liefde, gister gevraagd hoe het zit met erfenis als ik getrouwd ben en geen moslim ben… daarbij geen echte duidelijke reactie… heo zit het als we trouwen en je vader overleid, moetne we dan bij jouw familie gaan wonen, hoe gaat dat??
weer geen reactie… oke hij wil er nu niet over praten zeg ik bij mezelf. ik vraag zullen we naar rancho gaan? (een club in hrg waar we al een paar keer geweest waren) zegt hij Nee die vind ik neit zo leuk. Terwijl hij daar de keren met mij helemaal uit zn dak is gegaan en zo enthousiast was ongeloofelijk! Ik was daar uitgenodigd door een paar collega’s en wilde best graag gaan, maar alleen met hem. Toen begon hij me opeens te pushen dat ik maar alleen moest gaan! IK ZEI:L IK WIL ALLEEN GAAN ALS JIJ MEE GAAT!
dus toen was hij weer stil.
Daarna vraagt hij doodleuk, wil je een kaartspelletje doen?? ik zeg nee, ik wil tv kijken. Oke ik weet wat anders: elke keer als een van ons een kaartspel wint kan hij/zij de ander een ‘‘opdfracht’’ geven. Ik weer: Was ik neit duidelijk: IK WIL TV KIJKEN. daarbij elkaar een ‘‘opdracht’’ geven is niet bepaald respectabel… misschien ahd ik eht wel meoten doen en elke keer meoten winnen dan zou ik zeggne: ga de afwas nu doen, daarna ga de vloer dwijlen, daarna wa smijn ondergoed want je wil neit dat de laundryman dat ziet…
Hmm ha dik eht nou toch maar gedaan, maarja dan zou hij natuurlijk gaan protesteren en weer een manier vindne om ertussenuit te komen. zoals altijd…
vandaag kwam ik thuis, ik ahd het in de pauze al een beetje opgeruimd en de afwas gedaan, daarbij een smsje gestuurd: kan je alsjeblieft de vloer dwijlen of de was doen? beiden zou natuurlijk het beste zijn!
ggeen reactie op t smsje even latyer ha dik hem aan de lijn: wat was dat voor raar iets, ik zei ik heb opgeruimd en de afwas gedaan, hij zo lief ohg really?? ur great! en ik yes so can you also do something please?
yes we will see!
Ik kwam net thuis (moet zo nog naar t vliegveld om te werken) en ja hoor meneer lag te slapen. hij ahd t ook in n smsje gestuurd: i will first get some rest, than go to gym and than do the stuff for the home.
yeah sure… ik ken hem langer dan vandaag, maarja we zullen zien, ben erg benieuwd of er uberhapt iets gedaan is als ik straks terug kom.
daarna over het avondeten waardoor we gelijk weer ne heerlijke ruzie hebben…
ik vraag, wat gaan we eten? we hebben heir nog rijst en pasta… hij: no I hope to eat Egeptian food, but i dont got money.
Ok you dont got money so we can eat one of the things what we got in the home, we got more than 1 kilo rice and 1 kilo pasta. in any way if you eat egyptian food there is rice inside and we got enough of that!
No i will find a way to eat… and what about me???
Dus ik bleef doordrammen: oke wat is jouw manier dan? wat is jou manier dat je toch kan eten, neits betaald en niets van t huis gebruikt?
I will eat nothing…
Oke dat is zijn manier??? doordat hij verdomde lui is doordat zijn moede rheirt was en die eten kant en klaAR HAD DAT ALLENE OPGEWARMD MOEST WORDEN, IS HIJ OPEENS TE LUI GEWORDEN OM ZELF NOG ETEN TE KOKEN??? sorry hoor, nouja al dit gesprek over het eten wa sik nog redelijk rusitg… hij wilde al vertrekkeb naar fitnbess, maarja ik weet da tik mezelf dan ongeloofelijk ga opvreten, dus heel lief gevraagd of hij nog even naar binbnen wilde komen, oke, met zijn handen in zijn zakken staand stond hij daar, toen ik vroeg om even te gaan zitten: NO if i will sit i dont got enough power anymore to go to gym. I already didnt went yesterday and 2 days not going is bad.
Nee 2 dagen niet gaan is neit slecht: niet eten is slecht.
Hij weet dat ik wil dat hij gewzond eet, want dit is iets waar we de afgelopen tijd (sinds ik neit meer thuis eet) veel problemen mee heb. heb hem gelijk gezegd: moet ik dan je moeder zijn om al je eten klaar te maken ben je zo zwak dat je het zelf neiteens kan?? wat wil ej dat onze kinderen later doen? het is niet gezond als ze het zoals hun vader doen en je wilt toch neit dat onze kinderen niet gezond worden???
Hij weet dat ik bezorgd om hem ben met eten en dat ik wil dat hij ook goed eet ookal is hij op zn werk. hiervoor heb ik 1 keer 50 LE achtyergelaten om toch te zorgen dat hij IOETS eet. maar nu voelde ik dat hij op een snikie manier geld wilt krijgen omdat hij te lui is om zelf wat te maken met het eten hier?
en hij denkt daarbij alleen aan zichzelf… waar ben ik??wat ga ik eten?
je hebt geen zion om iets uitgebreids te koken. OKE we hebben noodels… kook water, doe het in een pannetje en klaar!
nee ik heb daar geen zin in… echt grrrrrrrrr hij maakt me gek! en ik de hele tijd rustig proberen te blijven wat me voor het eerst sinds weken goed lukte en dan hij:
YES I GOT YOUR POINT! mijn punt is: dat hij niet moet zeggen dat hij hoopt egyptische eten te eten… vlgens HEM!
sjonge mannen! hij is slim genoeg en weet drommels goed dat ik wil dat hij goed eet! en dat is mijn punt, daarbj mijn volgende nog belangrijkere punt: als je geen geld hebt en wilt eten en de kastjes liggen vol met eten, eet dan uit de kastjes en ga jezelf niet laten verhongeren omdat je er ‘‘hgeen zin in hebt’’. alsof ik altijd zin heb in dezelfde dingen! je kan het altijd op een andere manier klaarmaken met een andere smaak en een andere look!
En nouja met de I got Yyour point en You got anything other to say? is hij de deur uit gewandeld en lekker naar fitness gegaan.
pff ik weet het ik maar weer een olifant van een mug. maar het word zolangzamerehand een muggenzwerm ter groote van een olifant en dan wil ik al die muggen hard doodmeppen voordat het echt zo een grote zwerm wordt!
Oke oke, ik geeft toe, ik heb mijn maandelijkse periode… ik lees het boek grenzeloze liefde dat ook niet bepaald een leuk jippie positief verhaal is over westerse en egyptische relaties en dat maakt mijn stemming er neit echt beter op.
Nouja we zullen zien of hij echt snapt wat ik bedoel. als ik thuis kom en hij heeft de vloer neit schoongemaakt, er is geen eten voor me of hij heeft de was neit gedaan… als hij al 1 van deze dingne heeft gedaan is het oke, maar zo niet… pff wordt het ene avondje alleen emt mijn zus en haar vriend skypen en dna mag hij lekker in een andere kamer zitten, ik ga dan expres alleen in het nederlands lullen,m snapt hij toch niet…
oehh wat ben ik evil, nouja is zn eigen schuld, moet hij ook maar werkelijk luisterne en neit als een zombie staan kijken.
Het ergste is nog is dat hij weet dat ik gelijk heb, maar hij durft het niet toe te geven want het is een Egyptische Man en die vinde dat nogal lastig!
zo dat is er ook weer even uit… potjandokie wat ene mannen zucht sorry voor t waarschijlijk lange, vol met spelfouten,‘‘gezellig’’ geschreven stukje van me haha.
p.s. ik ga gelijk op onderzoek uit welke website die mannen hebben!! met Google translate vertaal ik t allemaal in t nederlands whahaha!:evil: :unibrow: