@teigetje: heb nog niet geboekt. ik was van plan om te boeken als hij een appartement heeft gehuurd. hij zou het eind van de maand huren omdat dan weer salaris heeft. hij werkt in sunrise le jardin bij de spa.
@raks&suusje: misschien klopt het ook wel dat hij niet zo goed engels kan. hij zei ook een keer dat hij mn mailtjes heeft gekregen maar hij schrijft nooit wat terug. dacht toen echt nahhhh moeilijk he op reply drukken
moet t toch maar ns gaan uitvogelen… als ie ooit nog een keer belt
zo irri dat zij zoveel beter zijn in het niet bellen.
voor hun zijn de kosten natuurlijk hoog om naar ons te bellen maar een mist-call kan natuurlijk wel dan weet je dat hij aan jou denkt.
negeren kunnen ze goed zit in hun cultuur denk ik gggrrrrrr zijn echt grote kinderen frustratie frustratie neem even een stuk chocola
mn zus had een vriend uit turkije en zij zei ook voor hun is dagelijks contact gewoon niet zo belangrijk als voor ons. wij zijn zooo gewend en vinden het normaal om elke dag even te bellen.
ik belde hem meestal om de 2 dagen. een keer had hij gebeld en was beetje ‘boos’ en vroeg waarom ik hem niet heb gebeld. hij zei meestal bel je wel na 2 dagen, waarom nu niet? speel je een spelletje met me ofzo?
dacht bij mezelf HA GOTYA!
chocola??? jaaaaaaaa daar worden we vrolijk van hahahahaha
zit te twijfelen… lekker tv kijken of een uurtje sporten :tssk:
Ben weer terug op het forum , wat een weekend .
Hij wou dus een week bedenk tijd , dat had hij niet gerekt heeft me zondag gebelt .
En gezegt wil je graag weer in mijn armen nemen , ik mis je ik wil ons huwelijk niet stoppen .
Dacht ohhhh yes … maar liet het niet merken ik zij ok , maar dan moet je er ook voor gaan .
Maar goed tot vandaag , alles was goed tot hij vroeg aan mij kun je hier voor een week komen ?
Ik zij waarom moet werken enzo … ja dat kan ik zien of mijn gevoelens nog zo diep zijn als we elkaar ontmoet hebben .
Ik zij wattttttttt .
Ik liep terug en toen zij hij , ja de ene dag miss ik je , de andere dag kan ik zonder je .bla bla
Ik zij ok ik wist niet wat ik moest zeggen .
Hij vroeg kan je me toch een week geven om na te denken en zien dat onze gevoelens toch zo diep zitten .
Ik zij tegen hem daar hoef ik niet over na te denken , maar goed jij wilt die week .
Dan krijg je hem maar ik bel je niet , sms je niet , laat niets van me horen .
Als jij me wilt dan moet het van jou kant komen , ik heb genoeg gevochten .
Dus heb besloten hij moet het maar zien , kan ik ook goed nadenken wat ik wil .
Je week is nog maar net begonnen en heb alweer trouble hihihi … die egyptenaartjes ook altijd .
Als wij iets hebben moeten we alles maar uitleggen , why babe why you do that , i do not understand … denk daar gaan we weer .
Maar als ik dat vraag dan valt er niet over te praten .
Misschien ook maar goed een weekje geen contact …
Maar ik zie wel ik ben niet de enigste met trouble …
butterfly wat ga je doen ik ga tv kijken sporten bleh moet er nu niet aan denken loop morgen de chocola er wel weer af
zo zie je maar dat hun er gewend aanraken dat wij bellen etc en als we het een keer niet doen dan heb je de poppen aan het dansen dan worden ze zenuwachtig.
Soms kan ik mijn groot kind achter het behang plakken (heb geen behang maar ja) die van mij kan wel engels maar het lezen ppppfff of hij doet er geen moeite voor maar vaak begrijpt hij het verkeerd i.p.v. dat hij het dan vraagt wat ik bedoel gaat hij er zelf iets raars van maken of alles omdraaien.
Het is echt een lieve schat hoor maar soms heb ik geen geduld meer.
Oke hihi wat wilt hij nou is dit een spelletje met jou spelen?? Maar ik vind het heel goed dat je zelf geen contact opneem laat het van hem komen.
Ja camilla denk ik ook speelt hij een spelletje met me , maar goed weet het niet , hij was echt in tranen gisteren .
En vandaag denk ik ohhhh man …wat nu weer , hij moet er voor vechten ik heb de laatste dagen gevochten voor mijn huwelijk .
Hoe is het met jou , alweer een beetje rustig ??
En heb je het nummer nog getest … ja het is niet makkelijk om het los te leten .
Hoop dat het goed met je gaat …
hihi, woon jij ook in egypte?het is wel een hele lastige situatie. Het beste is nu inderdaad om het nu even van hem af te laten komen. Egyptenaren zijn nu eenmaal eigenwijs en veel gemakkelijker in het geen contact opnemen dan ons, ik weet niet wat dat is. Vaak hebben ze ook wat langer de tijd nodig om bij te komen en na te denken over hetgeen wat is voorgevallen…Dat zul jij ook wel weten, maar ik wilde alleen even mijn opinie daarover geven…
Het is heel erg rot hoe het nu gaat en loopt, maar wie weet draait hij weer bij en komt het uiteindelijk weer goed tussen jullie, patience…
Deze week ga ik beginnen met de aanvraag van het visum, ik neem er wel goed de tijd voor zodat ik ook alles in orde heb zoals het moet…Ik vind het wel spannend, morgen naar de gemeente en dan kan het beginnen…
heeeeel herkenbaar hihi- why tis?- what iss the problam,why!
were you go, what you do…- no understand , explain me grrrrrrrrrrrrr
en negeren ooo daar zijn zo oo zo goed in… een week +nu nog nweek , nou die heeft wel veel na te denken…, ze krijgen ons daar nog gek!! (haha)
hahahaha ja echt he…
waarom zijn ze daar zo goed in? maar de vraag is hoe kunnen wij dat leren???
waarom zitten wij ons altijd van binnen op te vreten?
Hey,
hier alles nog hetzelfde. Tis nog steeds stil, 2 weken nu…
Ik weet het niet meer hoor. Ben van ellende ook gaan hardlopen, en daar heb ik een grondige hekel aan!
Bah… ik wil gewoon wat antwoorden, ben benieuwd of ik die ooit nog krijg. Stel je voor dat hij nu onder druk gewoon terug bij zijn ex is na een jaar… ik moet er nog even niet aan denken…
Eergisteravond besloot hij me voor het eerst te gaan negeren. Bot doen op MSN, niet antwoorden, van het een op het andere moment offline gaan met een ‘bye’ na een confronterende opmerking van me, niet reageren op sms en telefoontje wegdrukken. Aangezien ik ook niet terugnegeren kan, heb ik 1 dag gewacht en toen een pittige mail geschreven waarop hij echt niks anders kon doen dan antwoorden. (Was er zelf vrij trots op…) Binnen 2 uur had ik een lange mail terug en was alles weer goed.
Conclusie: Negeren kunnen we nou eenmaal niet, dus dan maar zorgen dat zij het ook niet meer kunnen!
Ben alleen bang dat het in de meer ingewikkelde gevallen niet zo makkelijk zal gaan…
Hm nee ik kan ook niets meer bedenken waarop hij zou MOETEN reageren. Ik weet niets eens of die telefoon wel bij hem is…
Maar wel fijn dat het bij jullie weer opgelost is!
Die mannen zijn zo snel op hun teentjes getrapt lijkt het lange tenen en ietsiepietsie grote ego’s misschien (ik bedoel er niets kwaads mee)
Passie noemen we het maar. Zoals een vriendinnetje van mij zei; het is een echte passiebloem, ik ben meer een muurbloempje
Ja, Raks, hoe zou dat komen dat ze beter Russisch praten dan Engels…:hihi:
Ik begin het toch allemaal bijzonder raar te vinden hoor! Een Egyptische vriend van me die ginder werkt als gids, heb ik ook al 1,5 week niet meer gehoord.
Ben eens benieuwd welk excuus ie gaat bovenhalen…waarschijnlijk zal het wel iets zijn als: busy busy, no time, my work. Ja kom, een smsje sturen duurt 2 minuten. (Ja, stiekem vind ik hem wel leuk :unibrow:)
Dreetje, heb jij ondertussen nog naar hem gebeld fzo? Of ben je de fameuze negeertechniek aan het toepassen (of zeg maar een plaag) die Egypte al meer dan een week teistert? Arme dutsen…
Hm ja M spreekt geen russisch voor zover ik weet maar wel Italiaans… Wat is dat met Egyptenaren en Italianen, heb er al aardig wat gehoord die een Italiaanse vrouw hebben…
En eh… ja ik heb nog wel gebeld :redface: telefoon lijkt wel over te gaan, wordt ook niet weg gedrukt (gebeurde wel eens als hij mij echt niet wilde spreken). Maar niet opgenomen.
Ik heb die negeertechnieken nog niet helemaal onder de knie… ben nog in de leer. Zucht… maar ik doe mijn best! Ben vandaag al weer de hele dag stil…
Nee woon niet in Egypte , woon nog steeds in Nederland … dat zou ook wel zo blijven .
En ze zijn super eigenwijs , elke keer weer je kan het honderd keer zeggen , babe try to be cool …
En dan nog elke keer dat uitleggen aan hem , why babe you did it not like i told you ohhhhhhhhh
Word soms wel een beetje gek er van , maar denk ahhh zal wel de cultuur zijn …maar van mijn cultuur
snapt ie niks van . ( of wil hij niets van snappen )
Maar goed we zullen zien aan het eind van de week .