'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Hallo Hihi,

Ik snap dat je nu dubbele gevoelens hebt. Blij dat je iets gehoord hebt, maar misschien ook kwaad dat hij je zo behandelt. je moet denk ik ook voor jezelf nagaan of je hem de beslisisng wilt laten nemen. waarover moet hij nadenken…
Als ik jou was zou ik hem duidelijk maken dat wij europese vrouwen niet zo losbollig zijn als sommige egyptenaren denken. Ik zou het nogal beledigend vinden als hij dat zou denken. Maar goed, het is misschien ook wel angst.

Veel succes en maak jezelf niet te afhankelijk.

Liefste Hihi

Heeft hij er al eens over nagedacht, dat als hij iemand op zo’n manier behandeld en dan terugkrabbelt door te zeggen dat hij bedenktijd nodig heeft, bij deze de bal nu in jouw kamp ligt en dat jij nu de beslissing zal moeten nemen of je met hem ,na zo’n grove uitspraak, je leven wil delen? Maar daar zal hij nog niet over nagedacht hebben waarschijnlijk.

En waarover moet hij in godsnaam nadenken?
Sorry, maar als je zo’n grove dingen zegt, dan denk ik dat dit een teken is dat hij niet 100% voor jullie relatie wil gaan. En wil je met iemand je leven delen, die niet zo stevig in z’n schoenen staat over wat hij nu wil? Bedenk ook dat je met deze man waarschijnlijk ooit ook kinderen zal hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun je zielsveel geluk en liefde in je leven. Maar maak van niemand een prioriteit, die jou alleen als een optie ziet.
Geen enkele vrouw verdient het om zo behandeld te worden.

Ondertussen zou ik weer wachten tot hij met jou contact opneemt, zodat hij met zijn neus eens op de feiten gedrukt wordt. Laat hem maar eens moeite doen.
En schrijf hier maar alles van je af. Een goede manier om je frustratie kwijt te raken.

Girlpower!!

xxxx

mY GOD , nu wil ie bedenktijd, ja over wat?
volges mij zit ie gewoon zoals clejo ook bedenkt , gefocused te wachten op een verblijf
en jou uitnodiging…, gij wil nu waarschijnlijk bedenktijd ivm het naar hier komen…
en wat een reactie ,manipulatieve praat dat je hier met een ander in bed zou liggen, gij weet vast wel wat jij Voor hem bent-doet enz…,
blijf alert ivm de uitnodiging op te sturen, als gij inderdaad daar op gefocussed is wacht gij waarschijnlijk nog op 1zaak (geld!)
inderdaad suusje hier worden er ook vermoord- die toerist heeft het gelukkig overleefd

Ik weet zeker het ging hem niet om een MVV , we hadden besloten hier niet te blijven .
Alles was al bijna rond . en nu verziekt hij het .
Maar goed we zien het wel .

ja je ziet wel
sterkte!

Al die verhalen van jullie hier op het forum raken mij wel. Leuke verhalen en niet fijne verhalen, dingen die ieder meemaakt en dit weer deelt met andere op het forum. Het is fijn om te weten dat er mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten, of het nou over ‘jouw lief’ is of ‘werk’, je kan je verhaal altijd kwijt en er wordt op gereageerd.
Ik zit ook in ‘het schuitje’, en ga dus weer naar hem toe. 17 juni op zijn verjaardag, vlieg ik vanaf Brussel naar Sharm. Om vervolgends een week samen te zijn, en daarna aan de slag te gaan als Guest relation! Ik sta te popelen om te gaan, ik wil nu al weg!
Badankt, voor jullie adviezen, verhalen en suggesties. ik heb er veel aan gehad!
Thankx

Is er op dit moment iemand in Egypte (met een Egyptisch nummer) die voor mij daar even een telefoonnummer wil testen?
Ik weet dat het stom is maar ik wil het heel graag weten…

Ach laat ook maar…
Ik moet het los laten. K*Tzooi… Ik wordt gewoon een beetje gek hier. Ik wil nl niet wachten op een bericht maar merk dat ik dat toch doe. Heel irritant. En over het algemeen kan ik wel afleiding vinden maar af en toe niet.

Bah…

Dreetje, als ik jou was zou ik suusieme even proberen, die is daar natuurlijk altijd en vind het waarschijnlijk ook niet erg om je even te helpen!
Is er weer gedoe?

Lieve allemaal,
kijk eens op “uitzending gemist” naar het programma loverboys van de EO, je herkent zoveel van het gedrag van de bezness, het neemt natuurlijk de zorgen en de pijn niet weg van wat er op dit moment bij een aantal van ons speelt, maar het geeft ook opluchting en herkenning, en de kans om je te wapenen en voor jezelf op te komen. Maak je aub niet afhankelijk van een man, dat is het leven niet waard en daarom ben je ook niet op deze aardbol. Beetje harde woorden, maar kom op dames, girlpower, take it and use it

liefs L.

Nog steeds hetzelfde, tis al ruim 1,5 week stil… :frowning: ik wordt er een beetje gek van…
Ik zou graag willen weten of het zijn keus is of iets van de familie.

damm die egyptenaren zijn lekker bezig op het moment!!!
We zien op het moment weer de slechtste kanten van hem. Dreetje, grote kans dat het van familie afkomstig is, maar ja dat blijft nou eenmaal heel erg meespelen in de beslissing die hij zal gaan maken of al gemaakt heeft!

Ik heb een vreselijke down dag vandaag, wil het allerliefste mahmoud bellen, maar gun het hem niet dat hij weet dat ik mij alleen voel en er door heen zit vandaag, hij moet lekker blijven denken dat ik mij goed voel zonder hem! :S
Morgen is hij jarig, vorig jaar heb ik hem nog een cadeautje gestuurd, nu laat ik die verjaardag lekker aan me voorbij gaan, (oeps vergeten :wink: dat je jarig was)

Volhouden Suusje!. Als hij zich niet vanuit zichzelf om jou bekommert dan is hij jouw aandacht ook niet waard. Hoewel ik je gevoel heel goed begrijp hoor.

dat is inderdaad ook precies de reden dat ik hem niet wil bellen…mijn ego is toch te groot hihi

hihi ik heb toch het idee dat die mannen stukken beter zijn in deze ´spelletjes spelen´… :wink:
Succes Suusje…

zeker weten…helaas wel, maar ik doe hard mijn best om het spelletje heel goed mee te spelen!

hey hey,
Ja die egyptenaren zijn zeker lekker bezig de afgelopen week… het is hier zeker te warm en ze raken over verhit (ik doe gezellig met hun mee)
gelukkig sinds eergisteren weer rustig tussen mij en N. maar ook een paar dagen hevige ruzie’s gehad.
Het probleem van ons beiden is dat we van een mug een olifant maken en dan gelijk ‘‘drijgen’’ met uit elkaar gaan, en als het puntje bij paaltje komt proberen we elkaar alleen maar te pushen om het goed te maken. Dat moet echt veranderen… geen idee hoe, maar dat het meot is zeker.
daarbij geld het ook dat we elkaar wat meer vrij moeten laten, met de gedachte dat hij ook wel een keer uit kan gaan zonder mij en ik zonder hem. ik deed dat al, maar als hij ergens naartoe wilde gaan hield ik dat ene beetje tegen, aangezien ik niet veel vrienden van hem ken. en als hij alleen zegt: ill go to one of my collegues, hoe meot ik dan weten over wie hij het heefT? van mij kent ie bijna alle collega’s van het kantoor, dus als ik op stap ga weet hij met wie, maar andersom niet en datr maakt me weer onzeker…
Trouwens gister nog ander GOED nieuws gekregen, ik ga werken bij sunweb! dat betekend een internationaal contract + een auto!! jippie, ben er echt blij mee! waarschijnlijk begin ik over een week al!
Verder gezellig ook Muchacha ontmoet op de luchthaven terwijl ik aan het werk was! hamdulela ik heb de viva gekregen en eindelijk het welbesproken stukje gelezen!
Echt onwijs leuk hoor! met die foto’s erbij hmmm heerlijk!!! ik zwijmelde lekker weg.
Ook gelijk begonnen aan het boek grenzeloze liefde.

Onwijs leuk marsika da tje naar egypoter gaat om onder andere te werken als guest relation! gefeliciteerd!

hihi en dreetje, het enige wat ik kan zeggen: hou jullie sterk, als jullie wat nodig hebben ben ik er…

liefs suus

Gefeliciteerd suusie met je nieuwe baan! Dat heb je snel voor elkaar, tof.
Enne… rustig aan jullie tweetjes he :slight_smile:

hihi en dreetje lieverds , het is momenteel moeilijk-pijnlijk -lastig
voor jullie-
de energie zit er langs hun kant niet in om zich te bekomeren over jullie, zijn ze het dan waard??
ooit komt er mischien zoals laetitiana aangeeft n,opluchting , want jullie hebbe echt geluk dat jullie partners(mischien cru) in egypye zijn - je zou hier wat beleven an je deur indien ze in nederland ware…-- jezelf wapenen en voor jezelf opkomen(ik heb het ook moeten leren)
ja suusje , laat hem zichzelf maar proficiat wensen Met zn verjaardag!---- hou je sterk meid

trouwes gij besliste yog wanneer en hoevaak je moet bellen(grrrrrrrrrrrrrr)
zou hem effe late weten , ik heb geen toestemming om te bellen , als ie vraagt of je zn verjaardag vergat ( lik op zn stuk!)- maar effe serieus egyptenaren(niet allmaal) zijn wel goed in spelletjes spelen !!!

Hoi meiden ,

Jullie kennen me waarschijnlijk niet, maar lees af en toe beetje mee hier, ik ben van het Turkije forum en heb een vriend in Turkije, dus herken ook wel veel dingen van hier :wink:
Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem komen steken, want ik lees dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is in vele relaties …
Laat jullie niet doen hoor meiden, kop op =)!!

Hoe groot de liefde ook is, je trots en zelfwaarde moet je toch proberen te houden hoor !!

Dikke :kus: voor jullie!