hihi meid (ik ken ) zeker het gevoel
ook met mn ex bleken er veel zaken niet te kloppen- adressen, nummers enz…
mijn ex legde veel uit, gij zette alles in scenario!! stel je voor…(toen ie hier was), en tog liep ik er met open ogen in- manipulatie eerste klas!!!
en inderdaad in Egypte zijn het geen uitleggers, ze verwachtten wel van ons steeds uitleg why?(zegge ze dan-of explain)- ik vrees dat je niet veel uitleg zult krijgen-
suusje lieverd, nou nou , gij ging je effe vertellen hoevaak je mag bellen?? zit daar wel verantwoordelijkheidsgevoel in in hem??- ga je nu naar egypte voor hem??
eerlijk ik schrik niet van hetgene we hier nu lezen, rot is het- weet je hihi, ik 2jaar ziek ben geweest ,gij was ook mn grote liefde,waar ik alles voor over had! en ben er ook vrienden door verloren enz…, gij loopt nu te pronken met (natuurlijk) een indische aan zijn zijde, het is hard maar geef hem gelijk om te scheiden, mischien bespaar je je veel ellende, gij heeft waarschijnlijk zn doel bereikt in iets! gaf je hem ooit geld ofzo?
He raks, verder alles ok hoor maarreh… hoezo ‘natuurlijk een indische’? Ik ben ook indisch… Is dat slecht? Ik val je verder niet aan hoor, maar ik vraag me gewoon af wat indische vrouwen dan hebben waar andere vrouwen jaloers op zouden moeten zijn…
En nog even voor de duidelijkheid, ik val je echt niet aan!!
ja negeren zijn ze heeeeeeeel goed in
sorry suusje ik vind jou situatie(hem) niet grappig!, je bent verdikkie zwanger van hem…
praat ie daarover?- sterkte allen hier die het momenteel moeilijk hebben
nee hoor , dat is niet slecht en ik weet dat je mij niet aanvalt
alleen toe ie naar belgie kwam , had ik vrij snel door dat het om een schijnhuwelijk ging
en dat er ginder iemand zat (te wachten!) ze is onlangs aangekomen in belgie- hiermee bedoel ik dat mijn huwelijk ook 1leugen van hem was !!! en zn vrouwtje ja die wist natuurlijk niet dat gij met mij zat-- ik vind het pijnlijk dat ik hier zoveel verhalen herken, blijf vooral jezelf meiden!verlies jullie zelfwaarde niet x
Hoii!!
Wat is me dat hier allemaal ineens seg…
Suusje, hoe heb je gereageerd toen hij doodleuk weer tegen je begon te praten?
Hihi…Er moet toch ergens een argument te vinden zijn in zijn uitleg, waarom hij nu zo reageert. Misschien heeft Raks wel gelijk, dat hij nu iets bereikt heeft en daarom zo doet. Draai de tijd even terug in jullie relatie en ga voor jezelf even na, wanneer en waarom hij nu zo kan zijn. Het ergste is dan ook nog dat je zover van mekaar verwijderd bent, dat je dit niet face to face kan bespreken, want dan kan je nameijk niet vluchten voor vragen… maar ja, de verbinding verbreken is natuurlijk wel makkelijker. :disgust:
Wat Suusje zegt is nog het beste: gewoon negeren. Ik weet dat dit heel moeilijk is omdat je met die constante onzekerheden in je hoofd zit, maar gewoon negeren is de beste methode en dan gaat hij zich na een tijd afvragen waarom je niets meer van je laat horen en zal hij zelf wel spontaan contact opnemen. Dit is voor jezelf ook beter, om jezelf wat innerlijke rust te geven i.p.v. dat constant gepieker.
Als je hem toch zou willen bellen…
Heb jij zijn gegevens (naam, achternaam, adres…)? Misschien is er in Egypte wel een inlichtingendienst waar je terecht kan om een telefoonnummer op te vragen.
Sterkte girl! Een dikke bisou!
Camilla, ik zit momenteel in de blokperiode, maar ik leef nog.
Ik heb trouwens juist iets vuil meegemaakt. Was aan het skypen met 1 van de obers van het hotel waar ik onlangs verbleef in Marsa Alam. En we waren wat aan het praten over ditjes en datjes, toen meneer besloot het gesprek over een andere boeg te gooien. Wou hij zijn klokkenspel laten zien, omdat hij dacht dat ik dan geïntresseerd zou zijn in hem. Heb maar besloten om vriendelijk te bedanken en heb gezegd: it all looks the same, so no thank you.
Die komt niet meer op men skype hoor. Vuile venten. Bah!!!
Slaapwel dames!
xxx
Hallo HiHi…ik vind het echt naar voor je om dit te lezen, ik kan me voorstellen hoe je je op dit moment voelt… Ik vertrek morgen naar Hurghada, als ik iets voor je kan betekenen stuur maar een pb, ok?
Omipomi… hoezo hebben ze iets tegen indische vrouwen?? ehehehehe:chin:.
haha zonnetje vuile viezerikken blokken die handel succes met leren.
hey omipomi alles goed met jou en al wat plannen gemaakt hem hier te halen?
Bah wat een viespeuk Zonnetje! van de blok afhalen, de volgende keer dat hij zijn klokkenspel laat zien een screenshot maken, en de volgende keer als je in het hotel bent ophangen snachts met zijn naam eronder… zal hem leren!
HiHi, wat een verhaal. Wat een klote actie van hem. Dit is puur en alleen om de macht in handen te houden. Om jou te straffen. Of het nou echt voorbij is of niet, wil je echt met iemand zijn die zo met je omgaat? Hij is jouw grote liefde, dat begrijp ik. Maar ben jij ook zijn grote liefde? Met andere woorden, zou jij zo met hem omgaan als hij nou met jou?
Zo niet, dan is er geen balans in de relatie, heeft hij de macht. En daar ga jij op de korte of lange termijn aan kapot.
Laat hem maar letter in zijn sop gaarkoken. Als het een bluf was, merkt hij dat het niet werkt (en doet hij dat dus nooit meer), en als het geen bluf was, denk je dan echt dat je hem nog kunt ompraten?
Ik heb ooit eens een vriend gehad die dit soort spelletjes speelde om zijn positie binnen de relatie te versterken en mij afhankelijker van hem te maken. Hij maakte het uit, zodat ik hem zou smeken me niet te verlaten en te bewijzen hoe veel ik van hem hou. Dan kreeg hij zijn zin, en was het weer een tijdje goed.
De enige keer dat ik een pissige reactie terug van hem gekregen heb, was toen ik ipv te smeken gewoon zei “nou, ok, als dit is wat je echt wilt, is goed. Dan wens ik je een gelukkig leven en misschien dat we over een tijdje weer gewoon vrienden kunnen zijn.”
Hij was ontzettend pissig omdat dat natuurlijk niet zijn bedoeling was! Daardoor heb ik de balans wel weer enigzins recht kunnen trekken. Maar het was niet van lange duur, na een jaar van dit soort gedrag was ik kapot. Ik dacht ook dat hij de grote liefde was, maar het was geen liefde, maar controle.
Dus mijn advies is: idd negeer hem ook en ga jezelf in de tussentijd even lekker verwennen! Boek een weekendje beautyfarm en laat je letter masseren, scrubben, en bubbelen in de jacuzzi.
Sterkte!
negeeren hihi- doe alsof gij niet meer bestaat, het is heel moeilijk
probeer het contact et famillie ,vrienden te herstellen… en praat er met iemand over
bah zonnetje, wat een klojoo! gij denkt mischien dat je russische bent !!
goed idee van teigertje, hang de foto op ih hotel !!! oo my god gij explodeert with love from skypie haha…
Mijn ouders willen geen contact meer met me , zijn ze duidelijk in geweest .
Ik snap dat jullie zeggen …laat hem maar , maar dat is zo moeilijk .
Ik denk de hele tijd aan hem , zie ik iemand denk ik dat W dat is .
Denk de heletijd dat ik de telefoon hoor , word er gek van .
Ik weet en denk ook laat hem maar … maar ja 2 jaar weggooien .
Ik ben al een tijdje lid van het forum , maar las de verhalen en soms reageerde ik .
Maar ben nu wel blij dat het er is kan ik even van me afschrijven .
En die lieve berichtjes die ik krijg van iedereen .
Zie nu ik sta niet alleen .
Maar zit in mijn huisje en denk , het was onze tijd bijna nog 2 maand en dan waren we voorgoed samen .
hihi, het is logisch dat je de hele tijd aan hem denkt… je hebt 2 jaar samen doorgebracht dat vergeet je niet zo 1,2,3 dat heeft tijd nodig maar uiteindelijk zal dat langzaam aan beter gaan. En kan het niet weer goed komen met je ouders nu je hem niet meer hebt?
En sorry dat ik het zeg, wil je niet kwetsen, maar ik vond de start van jullie relatie altijd al een beetje vreemd, tenslotte heb je hem via internet ontmoet en begon hij al eisen te stellen toen jullie elkaar niet eens gezien hadden, tenminste dat begrijp ik uit jouw eerste posten!
Ik ga uiteraard niet terug naar egypte volgende maand, ik heb daar geen reden voor. Heb hem gister ook duidelijk gemaakt dat de enige reden dat ik nog contact met hem heb en wil voor het kindje is…en dat mijn gevoel voor hem weg is, ook al is dat niet helemaal zo, dat hoeft hij natuurlijk niet te weten!
Ja ik weet het suusje maar goed ik had het voor over , maar goed was denk ik niet zo goed .
Maar ja je hebt toch alles er voor over als je verliefd bent .
En vindt het ok heel erg voor jou , jij bent zwanger van hem , ik probeer ok wat anders te doen … maar als je niemand om mee te praten dan is dat moeilijk .
Maar goed ik laat hem maar even misschien komt het nog goed ( Insha`Allah )
lieverd hihi- ik heb 4jaar moeten weggooien , en zag en hoorde hem ook overal
je maakt jezelf ziek op deze manier-
heeft jou man een visa op zak voor europa?
jij hebt het voordeel dat gij in zijn land is , kan ie hier niet moeilijk kome doen en jezelf veel ellende besparen- maar voor te scheidden moet je tog met 2 zijn ? welk huwelijk hadde jullie dan?(orfi) of wettelijk…
wat een ellende./ goed dat je niet trug gaat suusje veiliger voor jou- belgen worden momenteel ook geviseerd in Egypte- waar eindigt dit…
als je verliefd bent ga je er inderdaad helemaal voor, dat is logisch! Zou je nog willen dat het goed zou komen ondanks dat hij je zo behandeld? Voor hetzelfde geld zit je volgend jaar in mijn situatie en geloof mij daar word je niet vrolijk van! Ondanks dat ik super blij ben met het kindje hoor en het kindje nu 10000 keer belangrijker is dan hem.
ik denk wel dat het wat overdreven is om te zeggen dat belgen vermoord worden in egypte nav 1 moord, tuurlijk is dat niet goed te praten, maar er zijn echt ook al veel buitenlanders in Nederland en/of Belgieen vermoord! En over ons word er ook niet zo gepraat!
Nee hij heeft geen visa , hij kan hier niet komen …of hij moet een nieuw vrouw uit holland treffen .
Maar goed daar ga ik niet van uit .
En we zijn wettelijk getrouwd in Cairo , maar goed als hij een getuige heeft dan kan hij zo scheiden van mij , geen probleem daar .
Ik denk dat ik niet moet tekenen ?
Als hij de papieren opstuurd dan hoef ik toch niet meer te tekenen .?
Heb mijn huwelijk ook ingeschreven in Den Haag ???
Wat waren jullie plannen dan Hihi. Zou hij voorgoed hier blijven, zou je n mvv aanvragen dan?
Anders zou het zo kunnen zijn dat hij toch wel erg gefocused was op een verblijf in NL? En hij er door alle obstakels, geen goed voorzuitzicht heeft? Ik zit ook maar wat te bedenken hoor…
En ga eens informeren bij Buitenlandse Zaken over de scheiding. Wellicht kan men er zo een antwoord op geven, dan blijft je er niet mee rondlopen. Of kijk op buitenlandsepartner.nl voor info of vraag het daar. Ben je in ieder geval voorbereid.
Volgens mij wordt een scheiding wel doorgegeven ook aan NL. Andersom werkt dat ook zo. Als je vanuit NL scheidt, dan wordt dat ook naar Egypte doorgestuurd.
Ik zou het even met rust laten allemaal. Als hij die papieren aanvraagt, dan moet ie dat maar doen. Maar ik zou dan ook wel weten wat ik voor hem beteken. En daar wil ik dan niet meer in zitten. Zoniet, dan is het even zo goed erg gemeen en walgelijk van hem om je zo overstuur te helpen met een dreigement.
Als ik jou was zou ik me nog maar s achter mn oren krabben…
Droog je tranen, je bent meer waard dan dit. Hang jezelf niet zo aan hem op hoor!! Je ademt gewoon door, ook zonder hem!! Hoe afhankelijker jij je van hem maakt, hoe meer macht je hem geeft. Dat moet je niet toelaten!
Kom op meid, pak je leven met twee handen stevig beet en loop met je kop in de wind door!! Jij hebt je nu van je beste kant laten zien en als dat niet goed genoeg is, dan is niks ooit goed genoeg…
Liefs
hey meid,
wat vervelend joh!
je bent sterk, alles gebeurd met een rede, ookal is dat niet altijd de leukste, maar misschien wel het beste.
Hou je sterk, het komt goed, misschien niet met hem, maar dan komt er altijd wel iemand ander sdie je de weg zal helpen te wijzen. Kop op, neem een lekkere borrel en ga even los! In iede rgeval heel veel sterkte, mocht je toch verde rhulp nodig hebben, ik zit in egypte Hurghada, dus als je iets wilt kan je me evt wel een pb sturen. want ik denk niet dat ik hier snel weg zal gaan ![]()
liefs Suzanne
Hey Allemaal
Hij belde me vanavond om een uur of 9 wou weten waar ik was, dacht dat ik bij een andera vent in bed lag .
Belde hem net terug en zij waarom belde je , je wou toch scheiden … hij zij tegen mij ik wil een week bedenk tijd .
Wat moet ik hier nu mee , weet het niet meer .