'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Komaan Dreetje! De moed niet laten zakken. Hij zal wel vlug iets laten weten…En in zijn situatie zal het ook niet makkelijk zijn om de kerk in het midden te houden hé.
Zet gewoon een goeie schlager op en dan gaaaaaan!cheer
Suusieme, geef die van jou maar goed te eten! Voor hij het weet is het terug Ramadan. :stuck_out_tongue: Arme dutsen…

Camilla… alles ok met jou?
Nog iemand iets gehoord van Suusje of skye?

Toedeloes!

Kerk in het midden houden? De moskee bedoel je… :wink:

er is een belgische toerist gestoken in het zuiden van Egypte(leuk hee)
buitelandse zaken waarschuwt nu naar schijnt
dreetje succes met de beslissingen, maar loop niet ongelukkig voor iemand die geen
energie in jou steekt…,

ik leef nog :wink: maar niks te melden, contact is op dit moment verbroken vanuit mijn kant. Ik ben er even klaar mee en heb helemaal niks aan hem met zijn continueen twijfels en gezeik… hij ging mij even vertellen hoevaak ik mocht bellen enso, nou dan kent hij mij nog niet, want dan bel ik dus helemaal niet meer! Maar verder gaat alles goed met mij! Ik begin zelfs al een beetje te groeien, nu 14 weken, maar echt zo’n buikje van is ze wat dikker geworden of is ze zwangerr hahaha…

Dreetje wat een rot situatie, denk voor jezelf goed na wat jij wilt, want jij bent ook belangrijk binnen jullie relatie en weet waar je aan begint!!!

Skye, zal intussen wel bevallen zijn, ben benieuwd hoe het met haar en haar zoontje is!!! Dus sky, we hopen snel iets van jullie te horen!!!

Moet ff mijn verhaal kwijt , mijn man heeft vanmiddag onze relatie verbroken van 2 jaar waarvan 1 jaar getrouwd .
Ik ben helemaal kapot weet mij geen raad , ik kan niet stoppen met huilen .
Ik had alles voor hem over , ben daardoor mijn familie en vrienden kwijtgeraakt , en sta er nu alleen voor .
En na dit alles geeft hij mij de bons , snap er niets van gisteren nog wilde ik de papieren opsturen voor de uitnodiging voor 3 maand .
Had alles al klaar … en alles voor niets geweest , hoe kan het we waren zo in love .
Alleen heb ik gelogen tegen hem , dat was mijn fout dat is nu een jaar geleden .
hij had mij vergeeft , ik had geen contact met mijn ouders en dacht dat het weer goed zou komen …dat had ik verzwegen , maar heb hem niet bedrogen .
Snap het niet !!!
Als ik denk dat ik nu verder zonder hem moet wordt ik gek .
heb hem gelijk gebelt na die tijd , hij zou ik neem een ander nummer .

Maar nu hebben ze ook een huistelefoon maar dat nummer klopt niet , wie kan mij helpen
om zijn nummer te krijgen .
Ik ben echt radeloos , of wie is op dit moment in Egypte en kan er achter komen zijn nummer te krijgen .

hihi, wat vreselijk voor je…echt heel erg! Wat is de reden dat hij het uitmaakt alleen omdat jij een jaar geleden hebt gelogen of is dit een excuus?? Maar waarom wil je hem zo graag spreken? Is het niet beter dat jij je er bij neer gaat leggen hoe hard ook! Wat heeft het voor meerwaarde om alles op alles te zetten om hem als nog te spreken?
Hoop voor je dat je er ondanks alles snel bovenop komt!

Ik weet het maar kan er niet mee leven dat ik geen antwoord krijg , ik hoor alleen maar I wil devorse you , en dat is alles om dat ik gelogen heb .
En toen heeft hij skype gesloten , maar wil graag meer uitleg …dan heb ik rust anders niet.
Ik verdien toch niet in 5 min niet eens ik denk , dat hij mij aan de kant heeft gezet .
Waarom niet dit voel ik en kan er niet mee omgaan of zo iets .
Dan weet ik waarom , maar nu snap het niet .
En daarom wil ik hem spreken , zodat hij zijn verhaal uit legt .

Lieve Hihi
wat een naar verhaal voor je, en dat is net het vervelende het zijn geen “uitleggers”, ik zou niet weten hoe je aan zijn nummer in Egypte kunt komen. Negeren is op dit moment even het beste maar ik snap dat je alles wilt weten, het hoe en waarom. Heel veel sterkte L.

Wat een nare manier om zo met je om te gaan hihi, dit verdien je niet hoor. Laat hem maar even. Hoe moeilijk ook, ga niet de hele tijd bellen.
Het zijn zeker geen uitleggers. Heel veel sterkte de komende tijd.

Weet je wat het is , hij durft ook niet het arabische woord tegen mij te zeggen dat hij van me wil scheiden ja in het engels .
Ik zit alleen op de bank heb niemand meer , had alleen hem .
Niemand was met onze relatie eens , heb voor hem gekozen en wat hem ik nu …niemand ja hoofdpijn en dikke ogen .
Ben boven de dertig en het einde was in zicht voor ons .
De papieren liggen hier op tafel voor de uitnodiging voor 3 maand .
En wil zo graag zijn huisnummer , zodat ik hem uitleg kan vragen dan krijg ik rust .

Lieve Hihi
je staat er niet aleen voor, je hebt ons, daar kun je van op aan , en als we kunnen helpen, zijn we er voor je, daar is dit forum voor!!! Ga desnoods papiertjes verscheuren, maar probeer “cool” te blijven, ook al ben je dat van binnen niet, je geeft hem alleen maar macht door steeds te gaan bellen, en " bedelen" om uitleg, die hij waarschijnlijk zelf niet heeft.
sterkte L.

Lieve hihi,

Ik voel echt heel erg met je mee!! Ik zou je zo graag willen troosten! Laat hem maar even met rust, dat is echt beter. Misschien voelt dat nu niet zo, maar je moet even rustig worden. Je bent waarschijnlijk nu ook overstuur en dat helpt ook niet.
Wees even heel lief voor jezelf en laat hem maar even.

Heel veel liefs!
Omi

Hoe moet ik het dan doen , de scheidingpapieren worden zo snel mogelijk opgestuurd .
Ik heb hoofdpijn , kan niet meer denken.
2 jaar voor niets aan het vechten geweest

En hij is de liefde van mij leven , ik denk dat jullie dat gevoel ook wel kennen .
En nu is het over … zijn nummer verandert …en nu klopt zijn huisnummer niet …

Hallo Hihi
wacht eerst maar eens af mbt de scheidingspapieren, en die papieren daar helpen we je ook wel mee, niet te snel in paniek raken, ga eerst maar eens een paar glazen water drinken, zodat je lichaam weer een beetje opkrachten kan komen van de schrik en het verdriet. Dan kan de hoofdpijn ook vertrekken. Ikkan me voorstellen dta hij de liefde van je leven is, en dta het pijn doet, laat je niet kisten, probeer in je zelf te vertrouwen.

Even lekker lang en heet douchen wil soms ook wel eens helpen om alle gedachten een beetje weg te spoelen.
Pff… eerst even bekomen Hihi en dan verder verder denken, het is nu nog zo vers, ook voor hem denk ik. Even bijkomen meid… Wat heftig voor je. proberen je gedachten los te laten, hoe moeilijk ook, morgen is er weer een dag en anders daarna wel weer 1. Je hoeft niet nu direct met een oplossing voor de problemen te komen… Even diep adem halen…

Hey zonnetje met mij gaat het goed hoor was even heel druk met van alles en nog wat regelen financien, administratie, werk voor me vent etc etc en gelukkig werkt hij nu meer dus hebben we het ietsje ruimer dus nu komen we even in een rustig vaarwater.
En hoe is het met jou??
Hey sky ben heel benieuwd hoe het met jou gaat en de kleine??
Suusje heel goed van je dat je van je afbijt.
Oohh heel vervelend zeg hihi je weet dus nu ook niet wat de aanleiding was en je zag het ook niet aankomen. Ik snap dat je heel verdrietig bent maar denk om je zelf probeer te relaxen en wie weet draait hij wel bij of laat hij zelf wel wat horen.
Je kan natuurlijk altijd een sms sturen dat je heel graag eerdaags wilt horen wat de reden is voor het verbreken van de relatie… en laat het daar even bij je bent nu zo emotioneel.
Kop op.

ik had Mahmoud 1,5 week niet gesproken, niks van me laten horen en meneer kwam uurtje geleden online en we hebben ouderwets gezellig en goed met elkaar zitten kletsen…het maakt het niet makkelijker als hij ineens weer leuk gaat zitten doen!

Hihi, probeer sterk te blijven en een tijdje niks te laten horen, dat werkt waarschijnlijk het beste!

oooohh dat lijkt me toch ook wel heel vervelend doen alsof er niets aan de hand is maar in negeren zijn ze goed dus idd wat suusje zegt laat hem maar dan komt hij vanzelf wel.
en dat is ook wel goed jij moet altijd alles doen laat het nu maar aan de mannen over.

Hihi wat een naar bericht zeg. En natuurlijk wil je antwoorden van hem dat is niet meer dan logisch. Maar net zoals de anderen al aangeven, laat het even bezinken en probeer even afstand te nemen van hem. Wellicht reageert hij nog. En je hebt nu niemand direkt om je heen om je gevoelens mee te delen maar vergeet niet dat wij op het forum er ook voor je zijn.
Ik wil mijn vriend wel ns vragen of hij aan een tel. kan komen als je mij wat gegevens kan doorgeven? Doe dan maar een pb.
Probeer nu je rust te nemen en heel veel sterkte.