Ik ben inmiddels weer terug, de 8 dagen zijn echt voorbij gevlogen! Het is me echt zo meegevallen allemaal en eigenlijk weet ik nu zeker dat ik er voor weer gaan… Ik mis hem echt elke minuut van de dag en ik weet dat hij mij ook mist…
Weet je, of je nu 8 dagen gaat of 15 of 21, het blijft altijd te kort. Voor je het weet zit je weer met een brok in je maag terug in het vliegtuig, bah.
Fijn dat het allemaal goed is verlopen en dat je er een positief gevoel bij hebt.
En hoe nu verder? Heb je stiekem al plannen zitten maken in je hoofd?
Jaa, tuurlijk. Zal ook altijd te kort zijn! Jammer dat je in Nederland al zo gauw vast zit aan vakantiedagen en geld enzow he
Tuurlijk ak stiekem plannen gemaakt, ook met hem samen. Jammer genoeg heb ik vlak voor ik hem heb leren kennen een beslissing genomen waardoor ik nog zeker te weten voor 3 jaar vast zit aan Nederland. Wetende dus dat er sowieso drie jaar heen en weer gependeld moet gaan worden. Wel lastig, al weet ik dat het haalbaar is als je er beide voor gaat. Jammer dat het alleen de zee is die je moet overbruggen, anders was de auto gauw gepakt
Hoe de toekomst verder gaat zal toch pas later uitwijzen… Ik hoop een hoop goeds…
Hey Suusmieme,
ik had in gedachten dat hij bij Thomas Cook werkte! En de enige Thomas Cook die men mij wist te wijzen was in de buurt van Sakkala en daar ben ik toch echt meerdere keren naar binnen gelopen op zoek naar jou en je vent Haha zo ver dus de verrassing hi hi had je stroopwafels etc meegenomen, maar heb ze uiteindelijk maar lekker zelf opgegeten.
Jammer van de ruzie, maar ja een beetje heropvoeding hoort erbij
't is hier echt rustig zeg!
Is iedereen in Egypte ofzo??
Ik moet nog even een poosje wachten, eind juli vlieg ik eindelijk heen voor 3 maanden!
Heb er zoveel zin in, de tijd gaat alleen maar slomer en slomer…
ah meen je niet! En als jij hem belt? hoor je dan ook niets?? zijn echt rot situaties!!
Je zegt dat je niet weet wat je er van moet denken, maar weet je dat echt niet of weet je onbewust wel wat het betekend?
Hm ja daarom post ik nu ook maar niet teveel.
Nee ik weet echt niet wat ik er van moet denken… Ik zou willen dat ik het wist. Hij zou vorige week terug gaan naar het werk ook al was dat lastig met de hele familiesituatie, hij zou me s avonds laten weten hoe laat hij zou gaan en dan zouden we nog even bellen, maar heb toen niets meer gehoord. Ik heb zn werk gebeld en hij is er niet, ze vertelden me dat hij nog steeds bij familie is. Naja en de familie is niet blij met ons contact en deed er alles aan om te zorgen dat we geen contact meer zouden hebben. Tot nu toe lijkt het ze te lukken. Ik wacht het wel af of zo…
Nog mensen met leuk nieuws? Ben een beetje down vandaag…
Jah daar kan ik me iets bij voorstellen!!
Zoek lekker afleiding, luister naar leuke vrolijke muziek en probeer ondertussen gewoon uit te zoeken wat je zelf wil… want je zegt; ik wacht wel af, maar voor hoelang zou je dat willen doen?? zijn moeilijke beslissingen maar het zou toch ook wat zijn dat iemand in Egypte jouwn leven hier zo bepaald dat jij helemaal niet gelukkig bent of kan zijn…
Dreetje, je zit in een vreselijk rotsituatie. Dubbele gevoelens… Vraag jezelf af hoeveel het je waard is (makkelijk gezegd, ik weet het) hoeveel energie wil je er nog in steken, is er een perspectief dat jullie samen ook wat op kunnen bouwen? Ik stel me zo voor dat je vriend ook naar een internetcafe kan lopen en je een mail sturen, ik noem maar wat. Of een sms kan sturen via een vriend… Hoeveel heeft hij er voor over? Hij moet toch ook beseffen dat jij ook met je gevoelens zit. Het zijn confronterende vragen waar je misschien liever niet aan wil denken.
Hoe sta je hier tegenover?
Ja ik wil heel graag wat antwoorden maar die krijg ik nu niet.
Ik probeer inderdaad afleiding te zoeken en lukt wel aardig maar af en toe (vandaag) komen die pieker momenten de boel even flink verstoren…
Bah… ik zou willen dat ik gewoon een hele leuke buurjongen had
Oh en Clejo, ik weet het gewoon even niet, vandaag niet in elk geval, heb gewoon een rotdag vandaag en ik weet het allemaal even niet meer… Ik heb al wel eens gedacht er mee te stoppen en dan kwam er toch weer een berichtje en werd ik weer compleet van mn sokken geblazen… We hebben het er samen ook over gehad om niet verder te gaan maar uiteindelijk toch wel besloten door te gaan.
Ach ik weet het gewoon niet… de tijd zal het leren hoop ik, hopelijk krijg ik dan voor mezelf duidelijk wat ik wil…
Ik ga maar even op zoek naar goede muziek die ik snoeihard aan kan zetten, hopelijk overstemd dat de gedachten vandaag een beetje…
maar die dagen hebben wij allemaal wel hoor, het is zowiezo niet makkelijk… hoe dan ook.
dus dat is heel normaal, probeer er inderdaad goed mee om te gaan, zet de muziek lekker hard en zing alles van je af!
Hopelijk voel je je morgen wat beter!!
Wat vervelend allemaal Dreetje! Probeer je gedachten een beetje te verzetten. Stort je op je werk, is soms ook een goede manier om er even niet aan te denken. Muziek luisteren is ook altijd goed.
Veel sterkte en probeer het initiatief bij hem neer te leggen. Ik weet dat je het kan:kus:
haha daarvoor doe ik dat meestal als ik in de auto zit… cd keihard, meeblèren (zingen is het op dat volume zeker niet te noemen) en een beetje gas geven hi hi
“Ironic” van Alanis Morissette doet het altijd wel goed, of een van mn rock cd’s