'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Dus ik ben niet de enige…ik vond het al een beetje vreemd…want nu ga ik binnenkort weer en ik heb echt geen zin om weer uit de groep gehaald te worden…:paranoid:…Ik zat te denken om een appartement te huren, maar als ze net als bij GM40 elke dag gaan posten en ze zien me vriend en gaan vragen of we een trouwakte hebben (wat er niet is), ben ik de sjaaak…ehehehe… Ik zal maar mijn allerliefste glimlach opzetten,…ahaha

Nou Clejo…doe maar niet, straks kunnen wij niet weg…ahahaha…stuur jij liever de zon en de warmte hierheen…bbrrrr…het is koud hier…iig, geniet nog van vakantie en van je vriend…

He jammer…ik had nog zo’n kleine hoop. Maar ik gun jullie zeker ook je vakantie naar Egypte hoor, zeker weten.

Maar ik heb nog niet gehoord/gezien van toeristenpolitie die bij de appartementen gaat checken… weten doe je het hier echter nooit zeker. Wat dat betreft kunnen ze best lastig zijn. Maar het is nu wel erg warm dus zullen ze er wel niet zo’n zin in hebben haha

Ik vrees dat je vriend het appartementencomplex niet in komt zonder dit contract. Ik zat alleen in hotel en er mocht geen man mijn kamer in, laat staan in de buurt konen. Ook een andere alleenreizende vrouw in het hotel gebeurde precies hetzelfde. Succes ermee. Het kan je ook op straat gebeuren, dat ze jullie aanhouden en vragen naar dit certificaat. Om dit enigszins te vermijden kan ik je adviseren een gladde ring om je ringvinger te dragen.

Gr. L.

Ja het is wel zo dat de ’ huismeester’ alles wat komt en gaat in de gaten houdt. Dus in zo’n geval zal je vriend er dus zeker niet inkomen. Maar het ligt er ook weer aan in wat voor soort app. complex je zit. Maar in feite wil de verhuurder ook geen problemen dusss… En bij hotels kun je het helemaal vergeten.

Bedankt voor je tip Leattiana…:-)… voorheen had ik een appartement via een particulier gehuurd en het was geen probleem om samen met hem te verblijven… Ik weet een makelaar in hurghada die appartementen van particulieren verhuurd en bij hem is hetook geen probleem als je egyptische vriend samen met je verblijft, maar toch blijf je altijd op je hoede…Een hotel samen huren dat is uit den boze, dat weet ik…

1 like

af en toe komen ze ook controleren, de zgn. “zedenpolitie”.

ik heb nooit last gehad, vulde eigenlijk nooit wat in, want weet de straatnaam niet eens! 1 keer vroegen een paar mannen waar ik heen ging dus ik zei naar mijn vriend, vroegen ze of ik cadeautjes bij me had, nee waarom zou ik, zei ik :wink: en toen mocht ik gewoon door lopen!

Vandaag trouwens hartje weer gehoord, alles is goed, ben over de 12 weken!

Wat fijn Suusje, blijft toch altijd spannend de eerste 3 maanden.
En bijzonder om dan het hartje te horen kloppen.

Over de 3 maanden, helemaal in LOVE nu je je babytje hebt gehoord!
Geniet van je zwangerschap! Gefeliciteerd! :kus:

Oh my, oh my, oh my…
Het was een paar dagen stil vanaf M zn kant en daar maakte ik me behoorlijk zorgen over omdat ik dat niet gewend ben van hem.
Nu blijkt dat zijn vader er achter is gekomen dat we nog steeds contact hebben (daar is al eerder heel heftig op gereageerd) en die was daar op zn zachtst gezegd niet blij mee…
Vervolgens heeft hij M zn telefoon gehouden, waardoor ik dus al een paar dagen niets hoor en zijn dus al mijn smsjes en belpogingen de afgelopen dagen bij zijn vader terecht gekomen!!
Laat ik nou net als laatste een heel lang heftig smsje gestuurd hebben waarbij ik even alle gevoelens/vragen e.d. op tafel heb gegooid :redface:

Wahaha… oh my god, ik hoop maar dat zijn engels niet goed is… Zó genant…

ohh bale dreetje!
ahh leuk joh suusje!! zijn hartjegehoord! tof hoor!!

pfff doune control1??? schijtziek word ik van hun!
de 1e keer: ik kwam aan, herkende oudcollega’s dus kreeg de stepel extra snel. daarna mn bagage gehaald op de weg naar de uitgang. Paspoort controle, okeklaar, daarna mee koffer open en bekijken en daarna eindelijk verder.
2e keer: de verrassing in Mei, ik liep richting de uitgang met een geweldige neproos hihi, en ja hoor moest weer stoppen, paspoort gechecked: KOFFER OPEN! GRRRR weer open gemaakt, 3 sec later kon ik m weer sluiten en door.
3e keer, met mijn zus alleen paspoort controle
4e keer, moest weer gechecked worden, kreeg dit keer alleen een ondervragig van mijn paspoort over de hoeveelheid stempels
en de laatste keer gelukkig helemaal niets, kon gewoon doorlopen.
Hmm denk dat ik er verdacht uit zie ofzo hahaha!
ik hoop dat t niet gebeurd bij jullie, want t is werkelijk zo vervelend om voor de deur naar buiten te staan, waarvan je weet dat je liegf een paar meter verder is en dan moet je voor die deur je koffer openen…
hihi, hja heerlijk!
gister was ik jarig, heb het niet echt heel erg gevierd. het liefste wilde ik stappen en helemaal los gaan, maar N was te moe.

Vandaag lekker vrij en ben de hele dag al aan t nietsen!
hihi, groetjes suus

Nog van harte gefeliciteerd Suusieme, jammer dat jullie het gisteren niet gevierd hebben maar hopelijk gaat dat vandaag lukkencheer

Suusieme, gefelecititeerd nog!!!

Suusieme nog gefeliciteerd meid!..
Geniet lekker van je relaxe dagje…
grtz

Nog gefeliciteerd met je verjaardag…en het boek is binnen heb het besteld…het wordt niet meer gedrukt.dus we hebben gelukt…

Hoi Mensen!

A.s. zaterdag is het zover; dan vertrek ik (met een collega/vriendin) naar Egypte om m voor het eerst weer te zien sinds dat we weten dat we toch wel meer voor elkaar voelen dan gedacht… Erg spannend… maar goed. Moet het allemaal maar op me af laten komen en zien hoe het gaat worden…!

Iemand nog tips? :stuck_out_tongue:

Spannend Wendy!
Lekker genieten daaro!
Ik vlieg dinsdag!.. Maaaaaaaarrrrr… Die verrekt vulkaan incl. aswolk is blijkbaar nog flink actief! Kreeg verdorie een mail van Transavia… gewoon uit voorzorg waarschijnlijk, maar dat ik rekening moest houden met vertraging of annulering… JA HALLO! DAT IS NIET DE BEDOELING! Dus laat die verrekte vulkaan zn mond houden en de wind die verrekt WOLK de andere kant uitblazen!
BVD!
Zo…
GRTZ

Echt?
Ik heb niets gehad! Hmz…!
Jaaa echt erg he, die vulkaan… Als je eenmaal daar bent ist niet zo erg maar op de heenweg…

Weet iemand hoe het trouwens zit als we met zn drieen willen reizen door Egypte? Met oog op de controles?

Net weer gebeld met mijn lieve lieve lieve lieve lieve schat!!! Oww…:wub: :crybaby: zit met de tranen in mijn ogen… Heb zo zin om hem te zien… maar vind het ook zo moeilijk!..